GELECEK BÖLÜMDEN ALINTI

255 5 3
                                    

ANLAR

Hayatta bazı anlar vardır durdurmak istediğiniz, hiç bitmesin, hiç son bulmasın istediğiniz anlar bende annemin benimle olan her anını durdurmak istiyordum hep benimle kalsın hiç gitmesin...

Fakat hayat karşınıza öyle bir şey getiriyor ki her şey toz buz oluyor ben dün sadece  annemi değil  en iyi arkadaşımı kaybettim  her zaman yanımda olan her şeyimde benimle olan kadını kaybettim...

Annem ben düşünce kaldırmazdı tam tersi eğer düştüysem daha acılı olmasını isterdi küçükken bunu hiç anlamazdım annem galiba beni sevmiyor diye düşünürdüm sonra büyüdükçe anladım her şeyi annem Ben düşünce kaldırmazdı çünkü benim kendimi kaldırmamı kendime yardım etmemi isterdi hep nereye gitsem kimseye muhtaç olmayayım  yalnız  kalsamda onu bile  sevmeyi yalnızlıkla mutlu olmayı öğretti bana.

Tek bir şey öğretmedi onsuzluğu. Her şeye dayanmayı öğretti ama onsuzluğa dayanmayı öğretmedi peki ben şimdi nasıl dayanırım nasıl güçlü kalabilirim kim annem gibi benim elimden tutar kim bana onsuzluğu öğretir.

Hayat be garip değil mi? Yanınızdan hiç ayrılmıyacak gibi hissettiğiniz insanlar bir anda yok oluyor dün yanında olduğunuz insan saatler sonra belki dakikalar sonra bir daha asla yanınızda olamıyor.

Gözlerimi açmak istemiyorum annemin olmadığı bir dünya da gözlerimi açmak istemiyorum şimdi söylesene anne ben sensiz nasıl dayanırım.

Yatakta cenin pozisyonunda gözünü açmamaya yeminliymiş gibi yatıyordum çünkü gözümü açabilecek gücüm yoktu kalkabilecek, yürüyebilecek gücüm yoktu.


"güzelim"

Bartu'nun sesiyle irlikilsemde yerimden bile kıpırdamadım Bartu büyük ihtimal uyuduğumu düşünüp saçlarımı okşamaya başladı neden burda olduğuma bile takılacak halim yoktu. Hani derler ya dünya yıkılsa umrumda olmaz işte tam o haldeyim dünyam zaten başıma yıkılmıştı bundan sonra ne olsa umrumda olmazdı benim için

-uyumadığını biliyorum lütfen konuş sen böyle sustukça ben dayanamıyorum konuş ki rahatla sustukça hiçbir şey düzelmez.
Aniden ona dönerek bağırmaya başladım çıldırmış gibiydim

-geçiceğini mi düşünüyorsun hah ben konuşunca geçicek mi anlatınca geçicek mi ben herşeyimi kaybettim annemi kaybettim ben oturmuş bana konuşursan geçer diyorsun sen ne anlarsın ki bana burda geçmiş konuşuyorsun yalnız kalmak istiyorum çık odadan ha çıkmazsan ben giderim. Tekrar ona arkamı dönerek yattım ve gitmesini bekledim ses gelmeyince gittiğini düşündüm ta ki o konuşana kadar.

-yalnız kalmak istiyorsun öyle mi böyle yalnız kalınca geçicek tamam öyleyse kal bakalım yalnız geçiyor mu dedi ve kapıyı çarparak çıktı bende yine kafamdaki düşüncelerle savaşmaya devam ettim bundan sonra ne yapıcağımı nasıl dayanıcağımı düşünerek uykuya daldım.




Evet arkadaşlar bölüm atamıyorum çünkü son sınıf öğrencisiyim ve bu aralar Bi şeyleri düzene sokmaya çalışıyorum düzene sokana kadar da bölüm atamıyacağım ama en kısa sürede çok düzenli Bir şekilde bölümler gelicek emin olun kendinize iyi bakın ve sağlıkla kalın iyi akşamlar

Veeee oy ve yorumlarınızı unutmayııınnn:)



Umursamaz (ARA VERİLDİ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin