🖤3🖤(😭)

2.8K 53 5
                                    

Bela
Ráno mně probudil otec jak řve ať jdu k němu do kanceláře.
Jak chtěl tak jsem udělala.
(B=Bela T=Táta)
B:"Ano tati co jsi potřeboval"
T.:"Mam pro tebe 1 otázku"
B:"Tak jsem sní"
T:"Kdyby jsme tě odjetovali pro dobro rodiny vadilo by ti to."
B:"Pokuď bych vás viděla alespoň 1 za měsíc tak jo"
T:"Tak vemem příklad musela jsi se vdát kvůli problémům v práci za někoho koho nemiluještak co by jsi udělala.."
B:"Vzala jsi ho a chápu že máme problémy s prací. A udělám vždy abych vám pomohla."

Když jsem rozhovor končila šla jsem si udělat ranní higenu.
A koukala na filmy Čára a dokoukala celý seriál Insatiable. Vždy jsem to stopka když jsem šla na oběd. Prostě pohoda den.
Ale když jsem šla na večeři byl tam ten mladý muž který si odvedl otce na zahradu.
(B=Bela T=Táta M=Máma D=Dylen A=Alan (bratr Bely))
T:"Ahoj Dylene"
D:"Ahoj mohu" nenápadně ukázal na mě
T:"Ještě ne ale dneska to udělám" co tím myslí o čem se ksakru baví.
D:"Jasně ale dnes to bude jinak to nebude tak lehký ani pro jednoho." Siknul po otci.
Pak šel k mé matce.
D:"Dobrý den paní Nelson."
M:"Dobrý den pane Hyde." Z jejího hlasu byl slyšet strach.
D:"A ty musíš být Bela viď Bel."
Na to jsem se zarazila Bel mi nikdo nikdy neřekl ale líbilo se mi to.
B:"Ano to budu já."
T:"Tak pojďte do kuchyně ať nám to máme ještě teplé."
Jak jsme šli tak mě táta zastavil a řekl "sedni si vedle Dylena zlato"
B:"Proč?"
T:"Prosím. Chtěla jsi nám pomoct a tímhle nám pomůžeš taky."
B:"Pro rodinu cokoliv. Takže si sednu vedle něj".
T:"Dík".
A odešel do kuchyně a pak jsem si vzpomněla na všechny otázky a vše co mi dneska řekl. A pak mě napadlo co když si ho budu muset vzít za může. Ale nepřemýšlela jsem dlouho protože do precíně přišel Dylen a šel ke mě a vzedl mě do vzduch.
D:"Otec ti vzkazuje že máš jít do kuchyně se najíst snáma a ne být tak moc unešená že mě tolik že málem ondlíš." A usmál se na mě egojisticky. Bože to je zhrozný egojista.
B:"Ale z tebe to není tak moc si nefandi. Jen jsme něco vymyslela a lekla jsem se co když se to stane dopravdy. Egojisto."
D:"Já jsem egojista?"
Pak mě položil na zem ale naklonil se ke mě a svoje rty položil na moje. A začel pohybovat. Bylo to krásné a v mém břiše jakoby byli motýli. Bylo to krásné. Ale odstrčila jsem ho.
B:"To mělo být jako co?"
D:"Chci ti ukázat že nejsem egojista a že mám pravdu že se ti podlamují kolena kvůli mě." Na to zasmál arogantně. A já šla do kuchyně. Sedla jsem si vedle Dylena abych dodržela to co jsem slíbila.
Když jsme dojedli tak jsme šli do obýváku. Sedla jse si na gauč a vedle mě si sednul Dylen a dal si svojí ruku na moje stehno. Nevím co mám dělat. Srdce říká abych ho nechala ale rozum mi říká abych mutu ruku dala pryč.
Táta šel k Alanovi něco mu pošeptal a Alan šel ven. Otec se koukl na mě a usmál se a pak jsem si vzpomněla že jeho ruka je pořád na mém stehu.
T:"Belo musím ti něco říct." Jeho hlas zněl divně.
B:"ehm. Tak ven s tím".
T:"Budeš se vdávat." Udělalo se mi špatně a nemohla jsem dát na sobě slabost tak jsem mluvila dál.
B:"S kým?"
T:"Tady z Dylenem je to dobrý mladý muž."
B:"Co že dobrý. Je to vrah."
T:"Prosím pochop to já vím že chceš být svobodná ale podle našeho zákona musíš najít manžela co se o nás geng postará a hlavně o tebe."
B:" Nemluv nesmysli hlavní důvod byl že nemáš peníze na to aby ses staral jetě o geng. Ano chápu a chci aby jste měli hezký život a proto to udělám ale mám jdnu podmínku."
D:"Jakou prdelko".
B:" Za 1 neříkej mi prdelko a za 2 chci abych mohla dostudovat medicínu a když budu tvoje žena."
D:"Klidně ale jestli chceš pak dělat doktorku tak budeš mít u sebe alespoň malou pistol kdyby ti někdo něco chtěl udělat."
B:"Pockat ty mi dovolíš pracovat?"
D:"Ano pokuď chceš dle domluvím se s tvím šéfem kdo kdy od kdy tam budeš abych tě měl doma."
B:"Tak jo"
D:"Svadba bude o prázdninach. Takže ve 3 budeš vdaná. Ale se všemi jsme se dohodli že se to nikdy nikdy neřekne. A budou ti říkat Nelson ale nakonci ti do diplomu napíšou Hyde."
B:"Tak to je super. Díky."
D:" Jo ale zítra se ke mě nastěhuješ. Vezmeš si jen to nejdůležitější a zbytek ti tam dokoupím. A dokuď nebudeme manželé tak si můžeš vzít svůj pokoj. Teda jestli chceš mě nebude vadit když budeš spát semnou v jedné postely každý den."
B:"Za to ti děkuji asi nejvíc."
Kolem 22:00 odešel a já si udělala večerní hygienu a šla s myšlenkou spát za 2 měsíce budu paní Hyde a ne slečna Nelson. I když pravda je taková že se mi jeho příjmení líbí víc. Bela Hyde. Dylen Hyde. Rodina Hyde. Asi po 30minutach jsem usnula.

Dylen
Přišel jsem tam a zjistil že to Max neřekl byl jsem naštvaný.
Před obědem jsem dokázal políbit Bel. Líbilo se jí to ale odstrčila mě.
Ale když to zjistila byla naštvaná. Ale když jsem jí dovolil školu a práci byla ráda. A z vlastního pokoje na 2 měsíce ještě víc. Když jsem přišel domu tak jsem myslel na to jak jsme se políbili. A těšil jsem se na zítra. Zní to blbě ale jak jsem se políbili tak jsem v břiše měl motýli. To se mi nikdy nestalo. Bojím se že se do ní zamiluju a ona se mi vysměje a bude mě nenávidět.

Tato kapitola je přesně na 1000 slov. Doufám že se vám líbila. ❤️❤️

Jeho majetek [DOKONČENO] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat