🖤6🖤

2K 43 1
                                    

Dylen
Ráno jsem konečně viděl Bel. Ale nechtěla semnou mluvit. Nakonec si vzala věci a šla do školy.

Takhle to bylo až do pátku.

Pátek
Když přišla ze školy. Tak šla do kuchyně. Vzala si jídlo a šla do jídelny. Tam jsem přišel i já. Přišel jsem k ní a dal jí před obličej růže rudé.
B:"A co si myslíš že teď bude. Myslíš si že ti skočím okolo krku a od pustím ti. Nebo co."
D:"Aby jsi mi dala druhou šanci. Slíbím ti že se tě do svadby nedotknu hnusně jinak budeš moct obejít a vzít si 50 letého dědka který nebude brát ohled na tebe a rodiče."
B:"A co po svatbě to mě budeš mlátit. Nebo co?"
D:"Po svatbě budu potřebovat abysy poslechla každé slovo. Jestli se budeš chtít dožít dalšího dne."
B:"To ti sice neslíbím že tě budu poslouchat ale beru to."
D:"Vážně?"
B:"Ano ale dotkneš se mě a už mě nikdy neuvidíš. Do prázdnin si budu užívat svobody. A pak. A pak budu tvoje hračka a budeš semnou dělat co chceš ale neboj se vzdorovat ti budu. Můj rezpekt si budeš muset získat ale mlácení ani znásilňováním toho nedosáhneš."
D:" Respek budu mít od tebe protože mě poslechneš aby jsem se tě nedotkl."

14 dní do svadby

Bela
Pořád mě nepraštil. Co mě štve. 14 dní se mě pravděpodobně nedotkne. A pak si to bude užívat.

Šla jsem k bazénu kde byl Lukas a Tymi a bohužel i Dylen. Za hodinu má přijít Ariel a Debby. Debby je přítelkyně Lukase je milá mě i Ariel padla do noty.
B:"Ahoj pánové a i tobě ty....."
D:"Co jsem? Ty mě chceš naštvat abych tě praštil a ty mohla jít jinou cestou. Ne to se ti nepodaří zlato."
B:"Nejsem pro tebe zlato. Ty egojistický hafoukaný blbečku."
D:"Hezká přezdívka. Jak dlouho jsi ji prdelko vymýšlel."
B:"Nejsem pro tebe prdelka ty kriple."
D:"Co všechno jsem. Protože já v tom mám zmatek."
B:"Víš co dej mi pokoj"
D:"Ten máš. A pokoď ti to vadí tak mě zajímá jak moc ti bude vadit být moje žena."
B:"Vadí mi už jen ta přectava. Tak hádej?"
D:"Asi hodně ale nevykroutíš se tomu miláčku."
B:"Má tu někdo pistoly. A řekne mi jak sní se zachází."
D:"Zabíjet se nebudeš beruško."
B:"A kdo řekl že zabiju sebe cukrouši."
Na to se všichni začli smát.
D:"Hele nezahrávej si semnou nebo toho za 14 dní budeš litovat."
B:"Blabla blablabla."

Na to jsem odešla a oblékla se a najedla. Pak jsem slyšela Ariel a Debby. Běžela jsem za nima.

(v rozhovoru bude Dylen = D a Debby =De doufám že v tom budete mít pořádak)

De:"Ahoj krásko" Ano říkají mi krásko protože film Kráska a zvíře. Prý se to podobá mému životu. Já ale říkám že ale můj konec nebude Happy. A kráska se jmenuje Bel.

B:"Ahoj pěkná holko. A druhá pěkná holko."
A:"Ahoj krásko kde máš zvíře."
B:"Myslíš to egojistické monstrum. Nevím už jsem se sním pohádali a to jsem vzhůru asi jen dvě hodiny."
A:"Vše bude dobré a nakonec z něho bude pěkný princ do kterého se zamiluješ."
B:"Jestli to tak bude tak ti splním jakékoliv přání."
D:"Slyšel jsem vás. To jako nejsem pěkný? A monstrum nejsem jen chci aby vše bylo podle mě. A jestli mě Bel někdy bude milovat. Tak ti koupím audi co chceš."
A:"Vážně tak to abych se dala do práce."

Doufám že se líbilo.
Přeji vám hezký den. 🙂
Jestli tam je gramatiká chyba tak se omlouvám psala jsem to kolem 22:00.
Další kapitoly budou. Tak aby jste se seznámili více s daníma postavama. ❤️

Jeho majetek [DOKONČENO] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat