Bela
S Dylenem se pořád nebavím a je to už 10 dní. A za 7 dní mám už 22.
Ale myslím si že Dylenova je to jedno.
Šla jsem do jídelny.Kde byla rudá růže a dopis.
Dobré ráno
Chci se ti za to omluvit, a proto jsem ti dávám tu růži. A taky za týden máš narozky. A přijde tvoje i moje rodina. Tak by jsem měli vypadat jako zamilovaný pár. A taky nemám rád tichou domácnost. A věřím tomu že jsi se šla opít. A ne za jiným a navíc jsi byla před chvilkou panna. Jen jsem byl naštvaný ale to je jedno. Omlouvám se ti jak jsem se k tobě choval v tom letadle. A chtěl jsem ti to oplatit. Tak ti každý den nechám růži a omluvý dopis. Až k tvým narozeninám. A do té doby doufám že budeme zase vycházet jako kamarádi. Prosím.
Mám tě rád. ❤️
Dylen ❤️Bože můj nevím co na to říct. Omlouvá se mi co podle Timiho nikdy neudělal poslední dobou mi Tim a Ariel dělají tak trochu psychologi. Skoro se vším se jim svěřím krom toho že jsem zamilovaná do Dylena ale to budu asi s nima probrat taky.
17:00
Šla jsem do jídelny kvůli tomu že jsem měla hlad. No a musela jsem kolem Dylenovi praconvy.
Kde jsem slyšela Dyla Timiho a Ariel.
Nevím proč tam je Ariel ale je mi to jedno.
Došla jsem do jídelny kde jsem měla večeři. Tak jsem se najedla. A šla jsem do svého bývalého pokoje. Kde jsem zapla počítač a šla se koukat na Manžel na zkoušku.Dylen
Kolem 17:00 jsem s Timim a Ariel probíral moje city k Bel. Snažili se mi pomoc ale nešlo to. Tak jsem šel do jídelny. A tam jsem potkal hospodyni která mi řekla "paní Hyde už večeřela".
Tak jsem se taky najedl.Kolem 19:00 jsem šel do pokoje ale Bel tam nebyla lekl jsem se. Ale nakonec jsem jí našel v jejím bývalím pokoji. Koukala se na film.
Tak jsem jí pohladil po vlasech. A řekl. "zlato omlouvám se"
B:"Už to neřeš" A objala mě. Pak jsme se začali koukat na Souboj s rodinou.
Když jsme dokoukali tak jsme šli do kuchyně pro jogurt. A dál koukali na filmy. Bylo už 00:00. Tak jsme šli spát.
Zítra musím Bel začít vyřizovat oslavu.
Na co se těším.Byla moc krátká na můj vkus ale další bych udělala delší........... ❤️
ČTEŠ
Jeho majetek [DOKONČENO] ✔️
RomanceByla jsem šťastná. Mám milující rodinu. Rodině se nedaří. Potřebuji pomoct práci. (jsou mafiáni) Přijde on o pomoct. Ale nechce za to peníze. Rodina se ptá jestli bych kvůli nim si vzala život který teď mám. Ona řekla ANO. Ale pak toho litovala ale...