🖤8🖤

1.9K 37 0
                                    

Na hoře je foto sestřenice od Bely která ji jde za svědkyni

Bela
Vzbudila jsem se a vedle mě ležel Dylen. Byl tak roztomilej. Ježíši Belo ovládej se je to tvůj nepřítel.
Ale nemohla jsem z něho zpustit oči. Jeho tělo. Omg jednoduše chodící dokonalost když nepočítáš chování.

D:"To jsem po ránu tak krásný když na mě koukáš jak na svatý obrázek"
B:"Ne jen mě zajímá co tu děláš. A navíc jsem ateista. To nevíš?"
D:"Vím ale koukáš na mě jako bych byl nejkrásnější stvoření"
B:"Aha. To teda nejsi. Hezčí než ty je například tvůj ochránce co stojí před mím pokojem". To není ale pravda.
D:"Má padáka. To si piš. Protože jsi moje a nijaký debil nemá právo se ti líbit víc než já"
B:"Tak to abys ses zbavil poloviny zeměkoule". To taky není vůbec pravda. Hezčího člověka jsem nikdy nepotkala.
D:"Klidně. Když budu vědět že chceš mě a nikoho jiného."
B:"Konec debaty. Co tu děláš?"
D:"Očividně spal"
B:"Proč?"
D:"Usnul jsem tady"
B:"To bylo omylem nebo schválně"
D:"Schválně"
B:"Jdi z mého pokoje"
D:"Je to můj dům. A tím pádem budu taky moct být kdy chci a proč chci. Chapiš to."
B:"Ano pane vše je moje"
D:"Hele jestli si vzpomínám tak si včera byla na mě o hodně milejší"
B:"Ano ale to nebylo do svadby 6 dní ale 7 dní a tím větší šance tě naštvat."
D:"Aha. Tak to se ti nedivím"

Pak odešel a já jsem šla do města. Jak jsem šla tak jsem narazila na tetovací studio. Tak jsem se zeptala jestli bych si mohla nechat udělat tetování. To bude Dylenovi na 100% vadit.

Tak jsem tam byla.... Ani nevím jak dlouho ale po té době jsem na ruce měla toto.

 Ani nevím jak dlouho ale po té době jsem na ruce měla toto

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak jsem zaplatila a vidala se domu.

Doma
Vešla jsem do kuchyně a tam potkala Dylena jak si bere z lednice jogurt.

D:"Pěkné tetování. Teď máme o jednu věc společně víc"

To měl pravdu on má sám dost tetování.

B:"To tě jako neštve že jsem si udělala tetování bez tvého souhlasu"
D:"Aha tak takhle to je. Nevím co chceš slyšet ale ne neštve. Spíš naopak líbí se mi to jsi víc originál než si byla před tím"
B:"Bože"

Na to jsem šla do obýváku kde byla Debby a Ariel.
Hned mě vyslýchaly. Tak jsem jim řekla pravdu. Na to se mi začali smát.

De:"Chudáku nijak ti to nevychází"
A:"Přesně tak. Myslím si že kdybys sis nechala na hlavu vytetovat že je idiot tak mu to vadit nebude"
B:"Už to mám kdybych ho povedla tak by se na mě naštval"
AaDe:"To je slabý slovo on by tě zabil"
B:"To máš pravdu to není nejlepší nápad. Musíte mi pomoct. Jak ho naštvat"
AaDe:"Tak do toho nejdu. Nemá to cenu máš 6 dní a nevíme co by ho naštvalo"
B:"Božel máte pravdu. Nemá to cenu"

Asi další 2 hodiny jsme si povídali. Pak šli s Tymim a Lukas. A šli spolu do kina.

Já jsem šla do koupelny a pak do postele. Neměla jsem se ani sílu navečeřet. Tak jsem šla spát hladová.
Až se probudím budu už jen 5 dní slečna Nelson pak bude paní Hyde. Ach jo proč se takto chová. Jinak je OMG ale chování je blbé.
Vždy kdy jsem v jeho přítomnosti cítím se zvláštně.
Asi jsem se zamilovala do krásného ale egojistického debila.
Pak jsem se vydala do říše snů.

Další díl je na světě.
Doufám že se líbilo. ❤️
Další díl zkusím napsat co nejdříve. ❤️
Píšu ještě jeden příběh jmenuje se
Dva světy
Tak si ho můžete číst taky. Ale tam kapitola vychází později než tady.
Ale snažím se psát tam častěji. Ale tady v tom příběhu. Mě myšlenky napadají častěji než tam.
Děkuji ❤️❤️

Jeho majetek [DOKONČENO] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat