4

205 4 0
                                    


Bolum sarkısı The Weeknd Heartless olsun bakalım

Carsamba sabahi her zamankinden daha fazla dinc bir şekil de kalkmistim bunun ise iki sebebi vardi bir bu gun sonunda Ada okula gelicekti pazartesi gunu kontrol sali gunu de migdesini usuttugu icin gelememisti ve bu surecte bulusamamistik ayrica bebegin cinsiyetini de soylememekte israrciysi neymis efendim illa yarini beklicekmisiz te allahim.

Ikinci sebebi ise dun gece Daghan a yazmis ve bekledigimden cok daha farkli -iyi yonde mi emin degilim- bi tepki alip gene lanet olasi arkadasim Ada nin dediginin olmasiydi.

Tamam belki ikinci sebeb bi tik daha gair basiyo olabilirdi sst aramızda kalsin.

Hizlica formalarimi ustume gecirip at kuyrugu olan sacimi taradiktan sonra sol tarafimi kulagimin arkasina alip gene ustune sac koydum her zaman ki makyajimi yaptiktan sonra bu gunun getirdigi enerjiden midir bilinmez aydinlatici da surmustum.

Disarda gayet makyaj yapan biri olsamda okula giderken useniyordum ama sanki bu sabah 24 saatlik uykumdan uyanmia gibiydim oysa dun gece 3.15 gibi yatmistim ve goz altlarim bile koyulasmamisti. Tanrim cidden mutluluk hormonu insanlari daha guzel gosteriyor.

Ayagima arkasi siyah McQueen sneakerslerimi gecirdikten sonra sirt cantami omzuma aldim ve diger elimle  de beyaz bomber ceketimi tutuyordum merdivenlerin ortasinda gordugum babami bekleyip yanagina opucuk kondurduktan sonra Savas ve Baris in mizmizlanmalariyla beraber arabaya binmistik.

Sabah ki ayni enerjimle devam ederken Utku abiye koca bi gulumseme basedip gunaydin dedim ve telefonumla ilgilenmeye devam ettim.

Okula vardigimiz ilk ben inip Savas ve Barisi beklemeden yukari dogru kosturmaya basladim tam 2. kata ulasmistim ki Ada'nin attigi ilk tenefuste gelicem annem kahvaltı diye tutturdu mesajindan sonra adimlarimi daha temkinli ve yavas atmaya baslasam da gozlerim telefonda oldugu icin merdiveni gormeyip ayagim bosluga gelmisti ve beklenen olay gerceklesti.

Agzimdan kisa bi ciglik koparken dengemi saglamaya caresizce devam etmeye calisiyordum fakat olmiyacagini anlayip kendimi saldim ve sirtimin acimasini beklerken biri belimden tutul beni kendine cekri refleks olarak belimi tutan kisinin boynunu ve sol elini tutup kendimi guvenceye almaya calıstım ve bedenim yan kafam duz bi sekilde gozlerimi sıkıca yumup olumumu bekledim evet bunların hepsi yaklasık 7 saniyede oldu saymıs olabilirim.

Gozlerimi yavas yavas acmaya basladigin da gormeyi bekledigim manzara kesinlikle bana saskinca bakan 10 kisi den ibaret degildi.

———

Daha beni kurtaran cocugun yuzune bakip tesekkur etme firsati bulamadn gozlerim ilk Savas ikinci olarak Baris ucuncu olarak Kaan ve dortuncu olarak Daghan la kesisti ve hepimiz yaklasik 10 saniye daha birbirimize mal gibi bakmayi surdurduk.

En sonunda Savas in beni kendine cekmesiyle kafami kaldirip cocugu baktim ve daha once hic gormedigim bi yuzle karsilastim.

Cocuk her ne kadar gulumseyerek bana baksa da gozlerin de ki saskinlik kirintilarini fark etmistim.

Bende gulumseyip agzimi araladim ve " Hey gercekten cok tesekkur ederim ve ayni zamanda ozur dilerim bu arada iyi misin" diye tek nefeste konusup bitirince Daghan ve arkadaslarinin da burda olmasiyla olusan nefes darligimi derinden hissedip derin bi nefes alma ihtiyaciyla doldum ve tabiki de cigerlerime istediklerini verdim.

Daghan la kesisen gozlerimle bi anda yerime civilendim ve lanet girsin.

Biriyle goz goze gelince kim olursa olsun gozlerimi cekemiyordum ve bunun Daghan la olmasi istiyecegim seyler listesin de sonuncu bile degildi.

USTELIK YANIM DA SAVAS VE BARIS TA VARDI

LANET
GIRSIN
SANSIMA

Biraz suren bakismanin ardindan siritarak gozlerini cevirdi ve bende rahatca bi nefes alip gulumsemeye calisarak cocugu dondum bana ayni sirin gulumsemesini bahsederken dudaklarini araladi ve "Cidden sorun yok asil sen iyi misin cok kotu dusuyordun" dedi.

bosluktayim yari texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin