Ada's povPersembe sabahı alarmın o sinir bozucu sesiyle uyanmıstım hızlıca kalkıp tualete gidip isedim mesanem patlamak uzereydi ne kadar umrunuzdaysa her neyse.
Ellerimi ve yuzumu yıkayıp odama gectim formamı giyip lacostumun ustune okul hoodiesi yerine siyah salas fermuarlı bi sweatshirt gecirip ince kilotlu corabımı giydim.
Goz altlarımı kapayıp biraz allık maskara ve parlatıcı surdum parfumumu sıkıp sarjda olan telefonumu ince montumu ve cantamı alıp ikiser ikiser merdivenlerden inmeye basladım. Asaga inip termosuma kahve doldurdum ve bi tane yulaflı cikolata barı alıp evden cıktım.
Babamın beni okula biraz erken bırakması yuzunden daha kimsenin okula gelmedigini gorup kantine indim ve kahveyle cikolata barını yemeye basladım.
İsim bitince paketi cope atıp sınıfa cıktım hala kimse gelmemisti. Cantamdan tek kullanımlık dis fırcamı alıp hırkamı masaya bıraktım terlemistim.
Banyoya gidip dislerimi fırcalayıp dis fırcasını cope atıım ve dısarı cıktım.
Dersin baslamasına 7 dakika vardı ve benim resim hocasına haftaya olucak yarısmayla ilgili bi sey sormama gerekiyordu hızlı adımlarla asaga inip Cihan hocayı bulup isimi hallettikten sonra bos korİdorda hızlı adımlarla ilerliyordum. Bi yandanda telefonumdan Duru yla mesajlasıyordum.
Onume bakmamam ve hızlı ilerlemem sebebiyle solumdan gecen kisiye istemeden cok sert bi omuz atıp inliyerek arkamı dondum ve omzumu avusturmaya basladım.
Carptigim kisi bi anda " kızım dikkat etsene ya" diye sesli bi sekilde sitem etti. Carptıgım kisiyi anlamamla bi kac saniye soka girip yerimde cakıldım ama sonrasından kendime gelip hızlı ve hafif agresif bi sekilde onumu donup " onune baksayıdn gerizekalı" diye seslice mırıldandım.
Kalbimin daha fazla maceraya katlanamiyacagını dusundugum icin hızlıca adımlamaya basladım.
Hassiktir ben az once Buraga carpmıstım.
Acaba yıkanmadan kac gun durabilirim.
Ben hayallere dalmısken Burak bi anda sol kolumu tutup beni kendine cevirip iki eliyle sabitledi. Girdigim 2 saniyelik soktan cıkıp onu bu sefer daha hafif bi sekilde ittirip yapmacık bi sinirle yuzune bakmaya basladım. Yuzunden belli belirsiz bi sırıtma ve gozlerinde sorgular bi ifade vardı, sonrasında agzını acıp " sen gecen gun ki kızsın" dedi.
Hassiktir yoksa ayca nın bizim fake hesabımız oldugunu falan mı ogrenmisti eger oyleyse bi seyse Duru cok ozur dilerim.
Caktırmamak icin anlamayan gozlerle ona bakmaya basladım o da bi anda kucuk bi kahkaha atip " yani kantinde bana carpmıstın dun ama yuzume bile bakmadan ilerlemeye devam ettin acıkcası biraz kırılmadım degil" dedi ve sahte oldugu belli olucak sekilde uzgun bi ifade yerlestirdi suratına.
NAPMAYA CALISIYORDU BENİ KALP KRİZİNE SOKMAYA FALAN MI
Gene de ifademi bozmamaya dikkat ederek konusmaya basladım "fark etmemisim tamam ikisi icin de kusura bakma artık gidebilir miyim ders basladı" dedim ve yavasca ofladım.
Bana bakıp kafasını asaga yukarı salladı ve elini uzatıp " ben Burak sirin sey sanırım sen D sınıfındaydın dimi" diye hatırlamaya calısır gibi sordu.
Bi dakika o ne demisti, sirin sey mi
Bismillahirahmannırahim
Her ne kadar istifimi bozmamaya calıssam da biraz daha duygularımı belli edercesine yuzune bakıp elimi uzattım ve " Ada evet D deyim" dedim ve kısa bi el sıkısma faslından sonra elimi geri cekmeye calıssam da bırakmayıp elimi dudaklarına goturup ufak bi opucuk kondurdu ve sonrasın da elimi bırakıp gulumsemeye basladı.
Refleks olarak ic cektikten sonra kendime gelmek icin silkelendim ve sırtımı diklestirip yuzune bakarak konusmaya basladım " neyse sonra gorusuruz her halde bay bay" diyip cevabını bile beklemeden hızlıca arkamı donup gulumsemeye baslicakken tekrardan birine carpmamla gerisin geri arkaya dogru sendelemem bir oldu.
Buragın sırtımdan tutmasıyla dengemi saglayıp bi anda karsıma cıkan Duru ya anlamayan gozlerle baktım.
Duru İlk saskın saskın bize baktı sonra kafasaını kaldırıp arkamıza daha saskın bi sekilde bakmaya devam etti.
Ona anlamayan gozlerle bakıp Burak ın elindne kurtulup hafifce arkamı dondum ve Buragın arkasından bize hafiif saskın ve dalgacı gozlerle bakan Daghan Sıla Guney ve Can ı gordum.
Hafif tırsmadım degil sonucta arkamı son 20 saniyedir falan gormuyordum ne ara gelmiserdi de ayak seslerini bile duymicak kadar dunyadan soyutlanmıstım ben boyle.
Burak da arkasına bakıp Daghan ın yanına dogru ilerledikten sonra konusmaya basladılar Duru da beni kendinde cevirip agzını actı ve " nerdesin kızım sen bi saat seni bekledim gelmeyince buraya gelip bakmaya karar verdim dedi ve saclarını onune attı ama gene de heycandan dolayı hafif kızaran tenini pek gizledigi soylenemez.
Bende daha fazla mal gibi durmamak adına agzımı acıp " ya bende tam simdi geliyordum hadi gidelim" dedim ve onu kolundan tutup cekistirmeye basladım. Bunu beklemiyo olucak ki ilk bi sendeledi ama sonra o da ayak uydurdu tam mardivenlere ulasmıstık ki arkadan gelen ses durmamızı sagladı.
Duru's pov
Daghan ın arkadan bize seslenmesiyle durup derin bi nesef aldım ve Ada'yla beraber tekrar arkamızı donup sorarcasına ona bakmaya basladım. Boyle havalı takılmaya calıstıgıma bakmayın su an kulaklarım yanıyo ve parmaklarımın ucları uyusuyordu.
Bize dogru ilerlemeye basladılar ve Daghan" Burak sanırım sana carpmıs aygır gibi cocuk anlamıssındır kolun hala yerinde mi diye merak etmistim" dedi ve sırıtmaya basladı, fakat garip olan bunları arada bana kacamak bakıslar atarak soylemesiydi.
Anlamadıgımı belirten bi bakıs atıp goz temasımızı devam ettirdim ve o sırada Ada " Ha evet onu fark ettim ama bi sey yok gene de saol" dedi ve samimi olmadıgı belli olan bi gulumseme gonderdi. Ah su an ikimizin de bi dilek hakkı olsa burdan kurtulmak icin kullanırdık cunku ben soguk terlemeye baslamıstım.
Araların da ismini su an hatırlayamadıgım cocuk one atılıp " her neyse bari tanısalım dedi ve ilk benle sonra Ada'yla el sıkıstı Ada agzını acıp "Ada ben bu da arkadası-" cumlesini bitiremeden araya giren Sıla'yla susmak zorun da kaldı Sıla sevecen bi sekilde bana bakıp elini uzartırken konusmaya basladı " Duru evet Savas ve Barıs tan biliyoruz zaten" dedi.
Sanırım gecen gun ki olan kucuk merdiven showumuzdan bahsediyorlardı cunku abimler le benim bildigim kadarıyla buyuk bi samimiyetleri yoktu tıpkı benimle olmadıgı gibi.
Daha fazla mal gibi durmanın kabalık olucagına kanaat getirip samimi olmasını diledigim hafif bi gulumseme yerlestirdim yuzume ve Sıla nın elini sıktım.
Sonrasın da Sıla yanın da ki cocugu gosterip " bu da benim sevgilim Guney" dedi ve Guney bize kısa ama samimi bi gulumseme gonderip bas selamı verdi Sıla da Daghan ı gosterircesine elini kaldırıp agzını acmıstı ki Daghan bi anda bana elini uzatıp konusmaya basladı " Daghan Keskin bende tanıstıgımıza cok memnun oldum" dedi ve sırıtmaya kaldıgı yerden hic durusunu bozmadan devam etti.
Sey ben sanırım eridim yani sıcak bastı ve eridim ya da yanıyorum emin degilim ama biraz daha bakarsa bacaklarımın beni daha fazla ayakta tutamiyacagına eminim.
Bende hızlıca elimi uzatıp " Duru Yıldırım" dedim ama kasılan yuzumden dolayı ne bi gulumseme ne baska bi duygu arındıran bi ifadeye burunebildim.
Elimi cekicekken diger eliyle elimi tutup iki eliyle elimi hafifce sıktı bunun anlamı neydi bu cocuk napmaya calısıyordu cidden noluyo amınakoyiyim.
Transtan cıkıp sonunda Daghan a gulumsemeye calısırken bi anda arkamdan gelen sorgulayıcı ve sinirli hafif yuksek bi sesle yerimden sıcrayıp hızlıca elimi Daghan in yaptıgı el kafesinden cektim ve arkamı donup kafamı kaldırdım.
Cidden bi gun Savas ve arkadaslarının asagıya iniceklerine bu kadar sevinicegimi soyleseler asla inanmazdım ama su an garip kacmiyacagına emin olsam kosa kosa gidip Savas a sarılırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bosluktayim yari texting
Randomduzenli olarak bolum atiyorum Klavyem ingilizce 18 Nisan 2020