9

46 1 0
                                    


Duru's Pov

Savas la aramiz da gecen bi kac saniyelik bakismanin ardindan put gibi durmayi kesip Ada ya dondum ve gozlerimle merdivenleri isaret ettim.

Ada aninda anlayip yanima geldi ve koluma girer gibi tutup yurumeye basladi.

Savas'larin yanindan gecerken kolunu onume atip beni cevirmesiyle bi anda tekrardan Daghan'larin oldugu tarafa dogru bakmaya baslamak zorunda kaldim ve seslice nefesimi verdim.

Savas "noluyo kardesim bi anda dersleri asip koridor da sohbet mi etmeye karar verdin" diye sessizce konusunca bi cevap vermeden sadece gulumseyip bogazimi temizledim.

Guney in araya girmediyle abimlerle sohbet etmeye basladilar bende bunu sans bilip Ada' ya dondum ve kulagina yaklasip fisildadim "Gidelim artik iyice stres oldum ben" Ada da kafasini sallayip beni tekrar cekti ve Savas in kolundan cikmami sagladi.

Bi daha biri bizi durdurmadan veya lafa girmeden hizlica merdivenlerden inip sinifa dogru yurumeye basladik bu sirada da olanlarla ilgili konusuyorduk.

Cidden son 5 dk da neler olmustu ya.

———

Sikici gecen 5 dersin ardindan ogle arasi gelmisti ben
hala sabah olan olaylardan dolayi garip hissediyordum bi seyler yigesim de yoktu ama bizimkilerin israriyla yemekhane ye yanlarina gitmistim.

Tepsime sadece yogurt biraz salatalik ve bi tane mandalina alip bi anda ortadan kaybolan arkadaslarimi ararken gozum en solda ki masada oturan abilerim Daghan Sila Gunes Burak ve Can a capti.

Bunda bi gariplik pek yoktu garip olan taraf Ada ve Selin in masa nin krda ayakta onlarla konusmasiydi.

Napicagimi bilemedigim icin oldugum yerde beklemeye basladim o sirada Sila'yla gozgoze gelmemle Sila el hareketleriyle beni yanlarina cagirdi cidden bu gun bitmeliydi artik.

Yuzumu ifadesiz tutmaya calisarak yanlarina ilerledim ulasinca da Gunes in bana sevecen bi sekilde selam vermeziyle ayni sekilde tepki verip Selin'lere dondum "e hadi gidelim artik" diye mirildanircasina konustugumde Baris gulerek ayaga kalkti ve tepsimi elimden alip yanina koyarken konusmaya basladi.

"Abilerinle oturmak mi istemiyorsun civciv kiziyorum ama Selin le su bucuru de bi ikna edemedik" diye dalga gecercesine konusunca el mecbur onu onaylayip Ada' lara dondum ve kaslarimla masayi isaret ettim Selin yanima oturdugu icin Ada tek bosluk olan Daghan ve Buragin arasina oturmak zorunda kaldi.

Seline sinirli sinirli bakarken onunde duran su sisesine uzanip direk dikti bu hakeketi komigime gittigi icin kikirdicakken Can' in bana dogru konusmasiyla kafami ona cevirdim.

"Duru yemek alsana kizim 20 kilo bi seysin zaten yigilip kalican bi yerde" diye soylendi. Savas ona donup "o hep oyle ya daha olmedi bizde saskinca izliyoruz iste" diye daga gecti.

Hoslanmiyordum bu konusmalardan kucukken kilaluydum bunda bi sorun yok ama 12-13 yaslanrinda yeme bozuklugum baslamisti yigip yigip kusuyordum sonra tedavi edilsem de hala arada bana bi selam cakardi bazen hic yemek istemezdim bazende o kadar cok yerdim ki sonra zaten istemeden kusardim.

Genede cok umursamayip yogurdumu actim ve kasiklamaya basladim.

Sanki migdemde buyuyordu karsimda oturup bana gozlerini diken Daghan dan da olabilir tabi gereksiz bi stres basmisti icimi.

Savas ve Baris in arkadaslari gelip onlari cagirmasiyla arka masamiza gecmislerdi masadakilerde kendi halinde sohbet ederlerkne ellerimi kucagimda birlestirip oynamaya baslamistim.

En son dayanamyip kafami kaldirdim ve takrardan Daghan la gozgoze geldim "Bi problemin mi var" konusmamla Daghan kafasini tek eline yaslayip yuzume hafif yaklasti ve cevap verdi "nasil bi sorunum olabilir" "onu bende anlamadim oturdugumdan beri ilk defa insan gormus gibi bana bakiyorsun" diye sorarcasina konusunca siritip agzini acti "sana niye civciv diyorlar" ne alaka simdi bu.

bosluktayim yari texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin