Dnes jsem naposledy ve kole a nedokáu uvìøit, e ve ztratím...
"Ahoj" vrhla jsem se své nejlepí kamarádce do náruèí. "Ani neví jak moc mi bude chybìt ty mùj prcku" stiskla mì v objetí a já cítila jak mi její slzy zaèínají kapat na mikinu. "ty mì pøece taky" podívala jsem se na ní lítostivì. "Musíme zùstat v kontaktu a navtìvovat se, slibuje?" setøela mi slzu, protoe jsem se rozbreèela taky. "Slibuju, slibuju, slibuju" opìt jsem jí stiskla v objetí.
"Maggie, pustí mì k ní taky prosím?" zeptal se Oliver, co je mùj kluk. "Pardon hrdlièky" pustila se mì a odela.
"Bude mi chybìt Ellie" objal mì. "Ty mì" zesmutnìla jsem. "Opravdu si myslí, e to bude fungovat?" podíval se na mì lítostnì. "Doufám v to" objala jsem ho jetì pevnìji. "Já tì nechci nikdy pustit" øekla jsem mu se slzami. "Já tebe tak ne miláèku" Cítila jsem jak se mu chvìje hlas. "Ví jak nesnáím louèení" podíval se na mì neastnì. "Já vím." políbila jsem ho. "Nechci tì nechat, aby jsi mì opustila" dal mi polibek do vlasù. "Promiò" rozbreèela jsem se úplnì. "Nemùe za to zlato" usmál se. Ale moc dobøe jsem vidìla jak moc ho to bolí... "Uvidíme se brzy?" podíval se na mì a já jen pøikývla.
*
Sbalila jsem si poslední vìci a odnesla krabice do stìhováku. Naposled jsem se la projít po mìstì a zala na místa, kde to mám nejradìji. Do parku, ke studánce, do kavárny, do knihovny...
Zazvonil mi telefon. "Kdepak jsi Ellie?" slyela jsem tátùv hlas plný obav. "U jsem na cestì domù" odpovìdìla jsem a vyla z knihovny. Domù jsem to mìla tak pìt minut, take jsem dvakrát zaboèila a byl pøed domem.
"Tady jsi" usmál se táta a pevnì mì objal. "Jsi pøipravena? Má vechno?" zaèal se vyptávat. "Ano tati, mám... neboj" dodala jsem s faleným úsmìvem a sedl si do auta.
*
Cesta ubíhala pomìrnì rychle. Nic jsem nevnímala, jen hudbu, která mi hrála ve sluchátkách. Mìla jsem obavy... Co kdy nezapadnu? Co kdy se mi tam nebude líbit? Co kdy u se nebudu nikdy moct vrátit zpátky domù? Co kdy u nikdy neuvidím lidi na kterých mi tolik záleí? Co kdy mì nahradí za nìkoho jiného? Co kdy nae pøátelství s Maggie skonèí a Oli se semnou rozejde?
Zavøela jsem oèi a pøestala vnímat...