4.

58 3 0
                                    

Teï máme týden volno a potom nastupuju do nové koly. Docela se bojím jak zapadnu, ale doufám, e to nebude problém...

*

"Vstáveeeej!" zakøièel Cameron a polil mì ledovou vodou.

"Dìlá si ze mì srandu?!" cukla sem sebou.

"Øekla sis o válku nee?" uklebil se.

"Haha, skvìlý no" ironicky jsem se na nìj podívala, otoèila se na bok a snaila se znovu usnout. Ano, bylo mi jedno, e jsem byla mokrá, byla jsem prostì unavená.

"Tak kdy ti to nestaèilo" uculil se a hodil si mì pøes rameno. Já jsem ho mlátila do zad a snaila jsem se mu vymanit ze sevøení, ale bylo mi to prd platný, protoe mìl sílu. Pøeel semnou celý dùm a doel na velkou zahradu, kde byl bazén do kterého mì následnì hodil.

"Hahahha" dostal záchvat smíchu, kdy mì vidìl celou mokrou. Tak jsem ho chytla za nohu a zatáhla ho taky. To ho smích pøeel. Ale stejnì jsme se zaèali oba smát jako idioti. Pak se pøestal smát a vánì se na mì podíval. Zaèal se pøibliovat a byl úplnì u mì. Rukou mi jemnì pøejel po tváøi, usmál se. A pak mì potopil a zase se zaèal ílenì smát. Tak jsme se tam zaèali navzájem topit a u toho jsme byli oba dva vysmátí jako leèo.

*

Vlezla jsem si do sprchy, oblekla se, udìlala si snídani a zase si zalezla do svého pokoje. Tentokrát jsem byla na instagramu a dívala se na stories, které dali lidi z mého rodného mìsta.

Do pokoje veel Cam. "Copak?" podívala jsem se na nìj zvìdavì. Èekala jsem co na mì vybalí nebo co zase udìlá, ale on si jen sedl vedle mì na postel. Jen se na mì podíval a pak se zaèal dívat po pokoji. "Stalo se nìco?" nadzvedla jsem oboèí a stále èekala co udìlá. On stále neodpovídal. Pak si stoupnul a pøeel ke stolu, kde jsem mìla v rámeèku fotku s Oliverem, kde se dríme za ruce a líbáme se. "Kdo to je?" vzal rámeèek do ruky a namíøil to na mì. "Mùj kluk" odpovìdìla jsem s povzdechem. "Proè ten povzdech?" zeptal se nejistì. "Nevím, nemáme anci se vidìt... Je to takový-" nestihla jsem to doøíct, protoe mi skoèil do øeèi: "Stejnì vám to dlouho nevydrí" zakroutil hlavou. "Jsme spolu 2 roky" odvìtila jsem. "No právì" poloil fotku na stùl tak, aby fotka v nìm nela vidìt a odeel. Nechùpu o co mu jako jde...

Po chvíli nìkdo zaklepal na dveøe. "Dále" odpovìdìla jsem. "Nejde si semnou zakopat na zahradu?" udìlal Nathan psí oèi. "To ví, e jo" neodolala jsem mu a la za ním...

*

***Týden ubìhl celkem rychle. Nic moc se bìhem toho týdne nestalo. Zkoukla jsem pár filmù. Vìnovala se Nathanovi. Více se snaila poznat s touhle 'rodinou' a mìstem. A s Cameronem si dìláme stále naschvály, ale je to teï mezi námi takové napjaté a divné. Nevím, co si o tom myslet***

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 19, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

MY HOT STEPBROTHER | by _Tessie_02Kde žijí příběhy. Začni objevovat