3.

55 3 0
                                    

Probudila jsem se, kdy se auto zastavilo a my byli na místì. Vystoupila jsem z vozidla a la rovnou ke dveøím, kde stála Danielle.

"Ahoj zlatíèka" usmála se a otevøela náruè, kam jí mùj bratr hned skoèil.

"Ahoj" usmála jsem se.

"Vìci máte ji ve svých pokojích" mrkla na mì. "Cameron, mùj syn jetì není doma, mìl by bát teï ve kole" dodala a pustila nás dovnitø.

Její dùm byl opravdu hodnì velký. Vela jsem dovnitø a zaèala se procházet po velké chodbì, která vedla do kuchynì spojené s jídelnou a obývacím pokojem. Pak jsem vyla schoditì a zaèala hledat svùj pokoj.

Otevøela jsem dveøe a naskytl se mi pohled na nádherný edo-rùový pokojík, kde byla velká dvoulùková postel se spousty poltáøi a huòatou dekou. Na podlaze byl taky velký chlupatý koberec. U okna byl psací stùl na kterém leel nový notebook a lampièka s anonama. V rohu místnosti bylo zrcadlo a vedle nìho skøíò. Potom jsem si vimla dveøí, které vedli do mé osobní koupelny.

*

Vybalila jsem si vechny vìci, které jsem mìla v krabicích, pøevlekla jsem se do edých teplákù a uplého èerného nátìlníku a udìlala si drdol. Chvilku jsem si èetla svou oblíbenou knihu.

"Ellie?!" ozvalo se z kuchynì, tak jsem se tam i vydala. "My pùjdeme Nathanovi ukázat trochu mìsta" øekl táta. "Dobøe" kývla jsem. "Za chvíli by se mìl vrátit Cameron, tak ti to tady ukáe, dobøe?" dodala Dani. "Ano" kývla jsem a vrátila se zpìt do pokoje.

*

Slyela jsem nìjaké boucháni, které mì vyruilo z mého meního lofíka, tak mi to nedalo a vydala jsem se na prùzkum, co by to mohlo být. Zvuky se ozývali z vedlejího pokoje, tak jsem pootevøela dveøe a spatøila vysokého hnìdovlasého kluka s perfektní postavou, jak sedí na posteli a dribluje si s míèem.

Hned si mì viml a zasmál se. "Zapomnìla jsi tu nìco?" podíval se na mì jeho pronikavì èokoládovýma oèima.

"Prosím?" nadzvedla jsem jedno oboèí.

"Jestli sis tu nìco zapomnìla?" optal se znova.

"Co bych si tady mìla jako zapomenout?" odfrkla jsem mu drze.

"Take ty jsi drzá holèièka, jo?" zvedl se a namíøil si to pøímo ke mì.

"To se mi líbí" uklebil se.

"Ty musí být Cameron, e?" zmìnila jsem téma.

"Ano, pro tebe jen Cam" usmál se a pøiblíil se ke mì jetì blí. Tudí jsem byla naraená úplnì na futrech dveøí a on si dal ruce na nì. Tudí jsem nemìla jak ven.

"Nespletl sis mì s nìkým? zeptala jsem se ho.

"S kým bych si tì mìl splést 'sestøièko'?" uklebil se.

"S nìjakou tvojí hoe?" øekla jsem vánì.

"Aby jsi nebyla ty moje hoe?" zkousl si ret.

"To se nestane" odstrèila jsem ho a vyvlekla se pryè. la jsem zpìt do svého pokoje a lehla si na postel...

Zachvíli se otevøeli dveøe a já spatøila opìt toho velice naivního kluka. "Co chce?" protoèila jsem oèi. "Tebe" zasmál se. "Haha" zasmála jsem se falenì. "Zas tak si nefandi" øekl. "A jak se jmenuje ty?" zeptal se. "Ellie" odpovìdìla jsem a otoèila se k nìmu zády. "Ty ráda provokuje, e?" uchechtl se a plácl mì po zadku.

"Ty chce válku, jo?" otoèila jsem se zpátky k nìmu èelem, jene jsem to nemìla dìlat, protoe byl tìsnì pøede mnou. "S radostí" usmál se a koneènì odeel.

Nevím proè, ale nìco se mi na nìm líbí. Ale nemìlo by, vdyt je to mùj nevlastní bratr. Toto by se nemìlo dít. Navíc mám kluka. Nevím, co se to semnou dìje. Ale je tak zatracenì sexy. Mìla bych toho nechat...

MY HOT STEPBROTHER | by _Tessie_02Kde žijí příběhy. Začni objevovat