1.8

2.4K 170 47
                                    


Rina :

Dün için teşekkür ederimmm

Çok eğlendim.

Taehyung :

Asıl gelmeyi kabul ettiğin için ben teşekkür ederim.

İnan ben daha fazla eğlendim.

Rina :

Bir dahakine de ben seni götüreceğim unutma.

Taehyung :

Söz verdin unutmam mümkün değil :)

Rina :

Tamamdır o zaman. En kısa zamanda tekrar yeni bi sergide görüşüyoruuz.

Taehyung :

Eveett.

O zaman sana kızlar toplantınızda iyi eğlenceler diliyorum.

Rina

Bende Sana erkekler gecenizde  iyi  eğlenceler diliyorum.

------


Mesajını okuduktan sonra telefonu kapatıp ön kısmımdaki sehbaya koydum.

" Ee nasıldı gününüz ?"

Kahvesini yudumlamadan önce sordu Somin.

" Paylaşımlarından nasıl geçtiği belli olmuyor mu sence de ? "

Miyeon benim yerime cevapladığında Somin kahkaha atmaya başladı. Kendi aralarında bizim hakkımızda gülüşüyor birşeyler ima ediyorlardı.

" Haklısın bayaa eğlenmişler "

Gözlerini baba dikip iğneleyici imasını yaptığında göz devirip kahve fincanını alıp birkaç yudum içtim.

" abartmayın normal güzel vakit geçirdik işte "

Bu cevabına kahkahaları arttığında tek yaptığım anlamsızca bakmak olmuştu. Fazla abartıyorlardı. Ne bekliyorladı ki . Yıllar sonra arkadaşlığımızı kuvvetleştiriyor güzelce vakit geçiriyorduk. Tek yaptığımız beraber sergiye gitmekken bundan ne gibi bi anlam çıkarıyorlardı ki.

" Bence Taehyung sana karşı birşeyler hissediyor "

Somin in bacaklarını birbirine geçirip bana doğru yaklaşarak söylediği şeyle kahve kupasını sehpaya bırakıp kolumu koltuğu kenarına dayayarak başımı yasladım.

17 yıl sonra görüşüyorduk ve sadece 3 kez görüşmüştük. Nasıl hemen birşeyler hissedebilirdi ki ? Saçma değil mi sizce de.

" Yok öyle birşey "

Umursamazca ititraz ettim. Sanmıyordum çünkü. 17 yılda kim bilir kaç kişi gelip geçmiştir hayatından. Ayrıca belki şuan bike sevgilisi veya uzun zamandır sevdiği biri bile var olabilir. Kısa sürede benden hoşlanabilecek olması mantıksız geliyordu.

Miyeon Bacaklarını kendine çekip eliyle sardığında düşünceli hali dikkatimi çekti.

" Ne düşünüyorsun ? "

" Aslında bakarsan Yoongiyle ben de 4 gün içinde sevgili olduk. Yani kısa süre de Olsa Taehyung un senden hoşlanıyor olması bence olası bi durum"

Ciddi ciddi bunu mu düşünüyordu yani .Ah Tanrım.. haklıydı Yoongi , Miyeon u 2 günde tanımış 3. Günde teklif etmiş 4. Günde de evet cevabını alıp sevgili olmaya başlamışlardı.yine de herkes aynı değil diye düşünüyorum. Resmen her kızın yaptığı gibi oturmuş erkeklerin dedikodusunuz yapıyorduk. Zaten kız geceleri bunda ibaret değil miydi. Toplanırlar yer içer sevgililerinden , hoşlandıklarından , ya da kendisine ilgi gösteren flörtlerinden bahsetmezler miydi. Biz şua onu yapıyor Taehyung un bana ilgisi yani kızlarında dediğine göre flörtüm den bahsediyorduk.

"Sende ona fazla yakın gibisin bence sende de bir şeyler var "

Taehyung iyi biriydi . Kibar ,eğlenceli,  ve ilgiliydi. Sevilecek biriydi yani. Yine de öyle hemen ilk görüşte kalbim çarptı aşık oldum durumları bende tabi ki yoktu. Böyle şeyler de zaten zamanla olacak şeylerdi. Hem şu kısacık sürede onun bana benim de ona aşık olma gibi bi durumu olduğunu sanmıyordum. Yine onun düşünceleri ne bilmiyorum tabi.

Kafamı iki yana sallayıp Somin i reddederek oturduğum yerden kalktım. Bu konuları konuşmak istemiyordum. Daha yeni yeni birbirimizi bulmuşken böyle bir şeyi düşünmek de istemiyordum. 

Painter | Taehyung •Texting• ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin