"Noona nolursun bi el atacağız sadece"
" Hayır dedim Jungoo bugün oynamayacağım "
Meşgûl olduğumu bilmesine rağmen ısrar etmesi sinirlerimi bozmuştu. Sabahtan beridir yanımda dikilmiş Oyun oynamak istiyor çizim yapmamı engelliyordu. Bitirmem gereken çizimler varken bunu engellemesi ise artık içimde onu dövme isteği uyandırıyordu.
Ayrıca bugün Taehyung un okuluna gitmek istiyordum , zaten oraya gitmek için çizimlerime ara verecektim , daha fazlası içinde ara verip oyalanmak istemiyordum. Akşamları zaten oynuyorduk neden illa şimdi de istiyor anlamıyordum. Tam bir gıcıktı.
Fırçayı tuval üzerinde son kez gezdirdikten sonra içinde su bulunan kaba koyup diğer elimde tuttuğum paleti de yan taraftaki masaya koydum. Birkaç saattir aralıksız bu tabloyla uğraşıyordum ve artık kollarım ve sırtım ağrımıştı. Bugünlük bu kadar yeteceğini düşünüp yapmayı bıraktım.
" Taehyung un yanına gidiyorsun ama benimle oyun oynamıyorsun "
"Tanrım Jungoo cidden döveceğim seni "
Sandalyeden kalkıp ellerimi lavaboda temizleyip üzerimi değiştirmek için üst kata çıktım. Şu ana kadar en akıllıca yaptığım şeydi atölyemin üstüne kendime ait bi ev yaptırmak. Daha doğrusu evin altına atölye yaptırmak . Annemlerden ayrı kendi evimde yaşamak gerçekten en rahat şeydi. Tablolarımı yaparken geçirdiğim o vakitler ve hiç yorulmadan üst kata çıkıp bedenimi yatağın üzerine atmak.
Banyoda yüzümü yıkayıp birkaç birşey sürüp hafif bi makyaj yaparak odama geçtim. Dolaptan giyebileceğim uygun kıyafetleri alıp üzerime geçirip aynanın karşısına geçerek komidinden aldığım telefonla resmimi çektim.
Ve Taehyung a mesaj attım.
Rina :
Hazırlandım ve bekliyorum.
Taehyung :
Neyi ? Nereye böyle ?
Rina :
Seni bekliyorum Taehyung ah
Taehyung :
Ne ?
Beni mi ?
Benim neden haberim yok ?
Rina :
Konum atmanı bekliyorum.
Taehyung :
Ne konumu ?
Ahh anlamıyorum Rina neyden bahsediyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Painter | Taehyung •Texting• ✔
Fanfiction[Tamamlandı] Sanat baştan aşağı sensin Rina Bxg Tüm hakları saklıdır Texting / Düz yazı 090420 / 020620 Nora| 2020