H.Rina :H.Rina : Han nehri , Temiz hava ve çimlere oturmuş çizim yapan ben :)
J_Jungoo , Jhobie , Jonnie.nam ve diğer 15.652 Beğenme
5246 Yorum...
UserL : Hava cidden çok güzel.
UserV : Ahh temiz hava da çizim yapmak hayallerii.
User7 : Bugün seni gördüm Unni çok tatlıydın.
User2 : Çizim dersi almak istiyorum ama senden.
User9 : Veriyor olsa ilk öğrencisi bendim :)
Userİ : Bu sefer ki manzara doğa galiba. Bi önceki bir baş yapıtyı çünkü ;)
User1 : Kim Taehyung çiziminden mi bahsediyosun. Gerçekten öyle.
J_Jungoo : Bizimle pikniğe gel desek gelmezsin. Ama geçmiş tek başına çimlerde çizim yapıyosun.
H.Rina : Benimle piknipe gel Jungoo-ah ama ben seninle gelmem.
J_Jungoo : o nedemiş
H.Rina : En son ki gelişimde senin yüzünden arı kovanlarının oraya düşmüş her yerimi arı sokmuştu.n
Jiminie.P : bskdndkf çok komiktin .
H.Rina : -,-
J_Jungoo : Sonra da alerjin olduğu için şişmiştin :))
H.Rina : seni döverim.
User1 : Benimde alerjim var ben de şişırum arı sokunca. :( kötü bi durum.
UserV : Jungkook gibi arkadaş djdndlmd.
Min.myeon : Beni ektin :(
H.Rina : biraz kafa dinlemek istedim :)
Min.myeon : Öyle olsun :)
User9 : Tabloların bitmesine ne kadar Kaldı Unni.
Jonnie.Nam : Dışarıya çıkmışsın.
H.Rina : Biraz Atölye dışı çalışmak istedim.
Jonnie.Nam : Çok iyi yapmışsın. Temiz hava iyi gelecektir.
User0 : oraya mı gelsem deni görmek için.
Van_Tae : salıncakların ordaki ağacın altındaki sen misin ?
H.Rina : Tam karşımdasın :)
" Burada karşılaşabileceğimiz düşünmemiştim "Gülümseyip örtünün boştaki kısmına oturdu.
" Bende öyle "
Yaptığım çizimin boyasını karıştırırken ayaklarını uzatıp ellerini geriye yaslayarak gökyüzüne bakmaya başladı.
"Nasılsın Hong Rina "
Kusursuz yüzü işte o an dikkatimi çekmiş güzelliğini ortaya koymuştu.
" İyiyim Kim Taehyung ya sen ? "
Yıllar onu bi hayli yakışıklı olgun birine dönüştürmüş. Gittikçe ona olan böylesine fikir ve düşünceler aklımı sarıyordu.
" İyiyim , çok iyiyim "
Küçükken esmer içine kapanık olan bu çocuk şimdi olduğundan da açık tenli ve tamamen dış dünyaya kendini açmış görünüyordu. Bu onun açısından oldukça güzel bi duyguydu. O çocuk artık hayatın tadını çıkarıyordu.
" Nasıl gidiyor bu sefer neler döküyorsun o tuvale ? "
Başını bana çevirmiş gözleriyle tuvale işlediğim resmi işaret etti.
" Bugün sıradan bi gün insanlar ve doğasını resmetme kararı verdim. Her resmin farklı bi atmosferi var , genellikle resimlerime başka boyut kazandırmayı severim fakat bugün serbest bi çizim yapıyorum "
Başını aşağı yukarı sallayıp anlattıklarımı kendi kafasında bütünleştirerek etrafı incelemeye başladı. Söylediklerim onu tatmin etmişti, sorduğu soruya oldukça güzel bi açıklama yapmıştım.
" Bana da öğretir misin ? "
Elimdeki fırçayla tuvale rastgele darbeler savururken sorusu ona bakmamı sağladı.
" Neyi ? " diye sordum merakla.
" Bembeyaz tuvale işlenen her bir darbeyi. Hayatımı resmetmeyi , doğayı resmetmeyi , seni resmetmeyi "
Sonuna doğru fısıldadıklarını duyamamıştım. Benden ona çizmeyi öğretmemi istiyordu gerisi önemli değildi. Ve ben de ona istediğini verecektim. Tek bi şartla.
" Karşılığında bana Şarkı söylersen olur. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Painter | Taehyung •Texting• ✔
Fiksi Penggemar[Tamamlandı] Sanat baştan aşağı sensin Rina Bxg Tüm hakları saklıdır Texting / Düz yazı 090420 / 020620 Nora| 2020