Geniş alanda insanların yaptığım resimleri incelemesiyle ben de onları heyecanla izlerken sonunda hayallerimden birini gerçekleştirmenin sevincini yaşıyordum. O kadar çalışmam , hocalarımın yardımıyla gösterdiğim çabalar sonunda böylesine güzel sonuçlar getirmiş beni fazlaca mutlu etmişti.
Sergiyi açalı daha bir saat olmasına rağmen insanlar burayı çoktan doldurmuş resimlerim büyük ilgi görmüştü. Okuldan hocalarım da onların arasında resimlerimi incelerken bana verdiğim emeklerin karşılığını layıkıyla aldığımı da bana söylemeyi ihmal etmemişlerdi.
" Resimlerin anlam yüklü Rina , hepsinin kendi hayal gücünü yansıması olduğunu çok güzel ifade etmişsin. "
Bay Choi nin bana ettiği iltifatları dinlerken gözüm arada bir kapıya gidiyor , bizimkiler ve en önemlisi Taehyung un gelip gelmediğini kontrol ediyordum. Şimdiye gelmeleri gerekirken gelmemişler beni merakta bırakmışlardı.
" Teşekkür ederim Bay Choi "
Bay Cho nin yanından ayrılıp İleride gördüğüm sonunda gelebilmiş olan bizimkilerin yanına ilerledim. Hepsi beraber girişte gelip geçen insanlara bakıyorlardı.
Yanlarına ulaştığımda Miyeon ve Somin beni görür görmez sarılıp tebrik etmişlerdi. Diğerleriyle de tebrikleştikten sonra onları geniş alana yönlendirip resimleri incelemeleri için bıraktım.
Bizimkilerin yanında Taehyungu beklerken , o daha gelmemişti.
" güzel kızıma bak sen neler çizmiş neler "
Miyeon övgü dolu nidaları beni yükselttikçe mutlu oluyordum. İnsanların sanatımı övmesi beni gurulandırıyordu.
" Demek atölyeye kapandığın sıralar bu güzel eserler üzerinde çalışıyordun. "
Jin oppayı başımla onaylayıp gülümsediğim sıra Jaehyun kolunu omzuma atarak " Büyümüşte Ressam olmuş " diyerek hepimizi güldürdü.
İnsanların eserlerime bakış açılarını seyrederken bizimkiler de aralarına karışmış Jaehyun , Somin ve Jin oppa Atıştırmakıklardan yiyor , Miyeon ve Yoongi oppa el ele resimleri inceliyor Namjoon da onlara eşlik ediyordu.
Jimin , Jungkook ve Hoseok un yanında onlarla muhabbet ederken Annemlerde resimlerin satışıyla ilgileniyordu.
Aklım hala aynı yerdeyken rahatlamak için Garsınlardan birinin tepsisinden bi kadeh alıp birkaç kez yudumlayarak kurumuş dudaklarımı ıslattım. İnsanlarla konuşmaktan dilim damağım kurumuş , topuklu ayakkabılarsa ayağımı acıtmaya başlamıştı. Bu ufak acılara bi şekilde dayanırken , dayanma sebebi aklıma geldiğinde Acılarını unutmuştum bile.
İnsanları izlemeyi bırakıp masaların orda konuşan Hoseok ve annemin yanına yürüdüm. Yanlarına vardığımda İkisi arasında bakışlarımı gezdirip
" Gelmedi mi daha ? " diye sorduğumda Hoseok başını üzgünce iki yana salladığında yüzümü asmadan edememiştim. Taehyung bugün Daegu uçuşundan iner inmez buraya gelecekti . O yüzden Yetişemeyecek korkusu sarmıştı içimi. Ya yetişemezse , ona olan sürprizi göremezse diye endişeliydim." Merak etme kızım yetişecek " Annem ellerimi tutup teselli verircesine sıktığında yanımıza Jungkook gelmişti. Sabahtan beri Hoseokla ikisi bana en çok yardım eden iki kişi olmuşlardı. Onlar sayesinde misafirler için hazırladığım şeyleri yetiştirebilmiştim.
Ellerini dizlerine koyup nefesini düzene sokarken aynı zamanda da bana güzel haberi verdi. " Noona , Tae Hyung geldi "
Sonunda gelebilmişti.
Bakışlarımı heyecanla etrafta dolaştırırken En önemli parçamın önünde öylece Eserime bakıyordu. Adımlarımı onun olduğu beyaz sade odaya atarken Kalabalığın arasından insanların tebrik dolu nidalarını hafif baş hareketiyle kabul etmeyi de ihmal etmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Painter | Taehyung •Texting• ✔
Fanfic[Tamamlandı] Sanat baştan aşağı sensin Rina Bxg Tüm hakları saklıdır Texting / Düz yazı 090420 / 020620 Nora| 2020