Bölüm-5

374 17 157
                                    

{öncelikle şunu söyleyeceğim Yeol ve Yeonjun dan bıktım nxdxd onların bu bölüm fastı bitiyor yani kavgaları, bir sonraki bölümlerde %90 oranla Cha ve Kai olacak}

|cha'nın ağzından|

Ertesi sabah uyanmıştım bu sabah kahvaltı sırası Minji'deydi ama ona vererek doğru mu yaptık emin değilim neyse sabah yatağımdan kalktım ve herkesi uyandırmaya başladım herkesi normal bir şekilde uyandırdım ama bizim canım arkadaşımız uyku manyağı Yeol bir türlü uyanmadı bende elime iki tava alıp başında tavaları vurmaya başladım.

Yeol ; ayyyy salak ödüm koptu lan şizofren misin kızım sen sabah sabah sal beni yaa.

Cha ; amk veledi saat kaç haberin var mı senin kalk hazırlan yemek yiycez daha bücür ya.

Taehyun odaya yanımıza gelip çarşafları bıraktı.

Taehyun ; ne güzel anlaşıyonuz ya.

Cha ve Yeol ; SEN SUS!

Taehyun ; tamam apla.

*Hep birlikte gülerler* 

Biz odadan çıktık ben ve Taehyun salona Yeol ise banyoya gitti.

|yeol'ün ağzından|

Banyoya girdim ve duş almaya karar verdim normalde kapımı kitlemem ama bu sefer evde erkekler olduğu için kapıyı kilitledim. Yaklaşık bir yarım saat sonra duştan çıktım üstüme bornozumu giyindim ama banyodan çıkamadım çünkü salondan gözüküyor banyo ve erkekler salonda. Cha'yı arayıp kapıyı kapatmasını söyledim kapı kapanma sesi gelince odama gidip giyindim .

Minji ; hadiiiiii kahvaltıyaaaa.

Hep birlikte mutfağa geldik dün gördüklerim yüzünden moralim bozuktu ama belli etmemeye çalışıyorum.

Taeyang ; bu ne amk naptın.

Eun bin ; bunlar  yeniyor mu?

Cha ; biz niye bu salağa yemek sırası verdik ki.

Yeol ; ben size demiştim.

Kızlar ; BİLİYORUUUUUZ.

Soobin  ; seni alan yandı kızım.

Taehyun ; yandım desene

Herkes ; NE ?

Taehyun ; *içinden* hassss binallah. {imana geldi jojuhum xdxnd} Şaka yaptım olm abartmayın bu kadar.

Herkes ; heeeeeee.

Kızlar bana döndüler.

Cha ; napıcaz şimdi Yeol saat çok geç oldu.

Soobin ; neden kötü bir durum olduğunda veya bir şey yapılması gerektiğinde ona soruyrsunuz?

Kızlar ; çünkü o bizim grubumuzun lideri.

Yeol ; buldum dışarıdan söyleyin.

Herkes ; çok mantıklı.

Kai ; bir dakika söyleyin sen?

Yeol ; ben yemeyeceğim.

Cha ; neden peki ? 

*kapı çalar*

Yeonjun ; ha bir şey diyeceğim ben kahvaltıya Yeji'yi de çağırmıştım  sorun olmaz dimi.

Herkes Yeonjun'a öyle bir baktı ki.

Huening Kai Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin