{ben şarkıyı çok sevdim birgereksizyazar- sağ olsun dinlememem mümkün değildi zaten ama baya sevdim neyse umarım sizde seversiniz ben okurken müzik dinlemeyi sevdiğim için ekledim hadi başlayalım}
|cha'nın ağzından|
Kızlar ; CHAAAAAAAAA!
Gözlerimi açtığım anda bana doğru eğilmiş olan canım katıksız mal arkadaşlarımı bana bağırırken buldum.
Ch ; NE VAR BE NE?!
Eb ; abi bir kalkmadınız yaa~
Ch ; nız?
Eun parmağıyla Yeol'ün yatağını gösterdi.
Mj ; bir uyanmadınız ki.
Tg ; sen de sus be!
Ch ; bu ne halt etti?
Tg ; pijamamı çıkarmak istemiyorum diye elbisesini giyinmiyor.
Ch ; tamam bu çok gerekli bilgileri öğrendiğime göre artık SALIN DA UYUYAYIM.
Kızlar sürekli didiştiği için uyuyamadım.Zorla yataktan kalktım ve lavaboya gittim duş alıp çıktım. Yeol hala uyuyor ve Minji ise hala pijamaylaydı pijamayla derken sadece pijama değil kızlar eşyalarını hazırladılar kahvaltıdan sonra hazırlanacağız ve yola çıkacağız zaten anca varırız yani biz öyle planladık. Yeol'ü ayaklarından sürükleyerek aşağı götürdük.
Yl ; LAN A-A-A-A-A-A-A-A-A .
Masaya oturduk ama Yeol hala yerdeydi onu da zorla sandalyeye oturttuk.
Yl ; NAPIYORSUNUZ SİZ YAA İYİ MİSİNİZ?
Ch ; biz iyiyiz kanka sen?
Yl ; mal mısın lan sen o manada demedim neden beni merdivenlerde sürüklediniz neden beni çarptıra çarptıra getirdiniz abi.
Ch ; aaaaa biz onu şey hesaba katmamışız.
Yl ; aferin sayenizde yüzümü hissetmiyorum.
-Daha doğrusu hiçbir yerimi hissetmiyorum.Erkekler mutfağa girdi.
Hk ; bir gün de güne sizin kavganızla başlamayalım.
Ch ; ne demek istiyorsun biz sorunlu muyuz yani .
Yj ; yani biraz öyle sanki.
Yl ; sizi döverdim de çok uykum var belki balodan sonra.
Ch ; ben döverim ama.
Yl ; benim yerime de dövsene.
Kalkıp Yeonjun ve Kai'yi kovalamaya başladım. Bahçeye çıktık ve bahçede koşuşturmaya başladık yani ben onları kovalıyordum. Diğerleri de peşimizden gelmiş gülüşüyorlardı. Kai ve Yeonjun'u yakalayıp kafalarını tokuşturdum.
Hk ; söz söz söz bir daha yapmayacağız söz.
Yj ; gerçekten söz söz.
Geç olduğunu anladığımda onları bırakıp mutfağa geçtik. Kahvaltıyı sohbet edip eğlenerek bitirdik. Odalara geçtik.
Yeol ; kızlar duşa giriyorum duş alanlar elbiselerini giyinsin Chaaaaa önce elbiseyi giyin sonra saçını yap.
Cha ; pekiiiiii.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huening Kai Hayal Et
Novela Juvenil(Bitiş : 28.05.2020) Kai ; Aşk iki beden arasında değil iki kalp arasında yaşanır Cha ; peki o kalbin çok kırılmışsa. Kai ; o zaman bizim için o kalbi tamir edelim...