|cha'nın ağzından|
Üstümüzü giyindik {detay vermeye üşendim yaa~ } altıma beyaz kısa bir kot giyindim üstümr ise toprak rengi göğsümün biraz altında biten sıfır kollu bir tişört giyindim. Üstümüzü neden giyindiğimi bile bilmiyorum sadece Yeol giyinememizi söyledi ve biz de giyindik aşağı indik ve erkekler salonda bekliyorlardı.
Yeol ; hadi çıkalım.
Kai ; niye böyle giyindin Cha çıkar hemen üstündekileri.
Cha ; sevgilim olman ne giyineceğime karar verme yetkin olduğu anlamına gelmiyor.
Kai ; ama çok kısa olmuş erke-
Cha ; kadınları sadece sex objesi olarak görürseniz tabii ki kısa ama şunu anlayın kadınlar sizin istediğinizi yaptırabileceğiniz bir eşya değil.
Yeol ; sonuna kadar arkandayım.
Taeyang ; bende.
Minji ; bende.
Eun ; bende.
Kollarımızı birleştirip ne diyeceklerini beklemeye başladık ama salonda bir sessizlik oldu.
Yeol ; kızlar en azından paltolarımızı giyinelim hava sıcak değil.
Yeonjun ; tamam da nereye gidiyoruz.
Minyeol ; bana bile söylemedin.
Minji ; sen kimsin yaa~
Minyeol ; ayıp oluyo güzellik.
Taehyun ; sıçarım ağzına bakma lan kıza.
Yeol ; ikinizde karıma yavşamayı kesin lan bu arada adı Minyeol.
Cha ; adınız -
Yeol ; evet çok benzer biz çoğunlukta beraber büyüdük o benim abim sayılabilir ona Minyeol adını koyduktan sonra o ben doğunca çok sevinmiş ve beni çok önemsemiş bu yüzden adını Yeol koymuşlar neyse çok bekledik hadi gidelim.
Yeonjun ; bir de nereye gideceğimizi söylesen bir dakika kölem.
Yeol ; UGH!
Yeonjun ; nereye gidiyoruz?
Yeol ; size sürpriz hazırladım efendim.
Yeonjun ; iyi peki öyle olsun.
Üstüme siyah dizime kadar gelen bir palto giyindim ayağıma ise beyaz spor adidaslarımı giyindim.Evden çıktık.
Cha ; bir arabaya sığmayız 11 kişiyiz.
Yeol ; araba siyah bir minibüs gibi. {adını bilmiom dncnndx}
Arabaya bindik sürücü koltuğuna ben yanımdaki koltuğa da Yeol oturdu.
Cha ; nereye gideceğimizi hala söylemedin.
Yeol ; sürpriz ama uzak.
Cha ; iyi de o zaman akşam olur.
Yeol ; olsun.
Cha ; peki kaptan.
Arabayı sürerken Yeol'ün verdiği yol tarifiyle ilerledim Yeol ve ben dışında her zaman olduğu gibi herkes uyumuş çok yorulduğum için 5 dkk mola verdim ve arabayı kenara çektim.
Cha ; *fısıldayarak* aman tanrım Yeol şuna bak. *güler*
Yeol ; *güler*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huening Kai Hayal Et
Fiksi Remaja(Bitiş : 28.05.2020) Kai ; Aşk iki beden arasında değil iki kalp arasında yaşanır Cha ; peki o kalbin çok kırılmışsa. Kai ; o zaman bizim için o kalbi tamir edelim...