Bölüm-10

220 11 43
                                    

{size karşı dürüst olmak istiyorum açıkçası kendi yazdığım bölümleri hiç beğenmiyorum bu yüzden biraz değişik şeyler yazmak istiyorum}

|cha'nın ağzından|

Kapı çalmıştı hayret bu saatte kim gelmiş olabilirdiki.

Minji ; Eun kalk kapıya bak lan.

Eun ;neden beeeen.

Cha ;evin en küçüğüsün çünkü.

Eun ; iyi beeeh.

Yeol ; önce delikten bak da patlamayalım sonra.

Eun kapıyı pat diye açtı ve bu ses omg annemler gelmiş.Herkes birbirine bakıyordu Eun annemleri birazcık  orada tutuyordu.

Yeol ; sakin olun amk siz sadece bizim karşı komşumuzsunuz ve film izlemeye geldiniz bu kadar tamam mı ?

Herkes ; ok.

Annem içeri girdiğinde şok olmuştu.

Anne ; bunlar kim kızım?

Cha ; karşı komşularımız aynı zamanda sınıf arkadaşlarımız.

Anne ; müdürün beni aradı.

İç ses ; şimdi ne bok yiycez.

Melek ; ben demiştim adam olun diye. 

Şeytan ; şimdi SIÇTIK!

Cha ; eeeeeeee.

Anne ; azcık dışarı gelebilir misin?

|yeol'ün ağzından|

Salondan çıktılar ve hepimiz kapıya yaslanıp dinlemeye başladık.

Anne ; müdürün beni aradı.

Cha ; eeeee anne.

Anne ; artık birinizin bu evde kalmasını istemiyorum.

Cha ; sen ne diyorsun anne ya.

Anne ; Yeol'ün sevgilisi varmış ayrıca asileşmiş derslere geç kalmaya başlamış geceleri dışarı çıkıyormuş artık bu evde kalmasını istemiyorum.

Bu dediklerini duyduktan sonra biraz sarsılmıştım çünkü dediği son şey çok ağırdı bizimkiler bir anda bana baktı gözyaşlarımı zor tuttum ve kapıyı açtım.

Yeol ; konuşmanızı böldüğüm için özür dilerim sadece odama gidip üstümü değiştirecektim.

Odamda üstümü değiştirdim salona geçtiğimde annesi koltukta oturuyordu açıkçası bizimkilerin yüzü asıktı belli ki annesi kararlı neyse .

Yeol ; ben çıkıyorum ahali iyi geceler size.

Bizimkiler ; görüşürüz.

Tam odadan çıkacakken.

Anne ; bak işte.

Kapıyı sertçe çekip çıkmak istedim ama sonuçta o benim büyüğümdü saygılı olmalıydım.

|cha'nın ağzından|

Cha ; ya nasıl böyle söyleyebilirsin bu kızlar benim ailem oldu ve sen şimdi bana aileni parçala diyorsun.

Anne ; ne var bunda hem gecenin bu saatinde bir insan niye dışarıya çıkar çok belli.

Yeonjun ; üzgünüm bayan ama kitabı kapağına göre yargılayamazsınız o orospu olarak iftira attığınız kız 1 haftadır her gece işe gidiyor neden mi işe gece gidiyor çünkü  son sınıf ve istediği üniversite için çok çalışması gerekiyor işe okul çıkışı giderse geldiğinde yorulacak ve ders çalışamayacak bu yüzden erkenden ders çalışıp 12 ye kadar para kazanıyor bu kız o müdür  Yeol'e neler yaptığını da anlattı mı size mesela sırf bursla girdi diye ölecek olsa bile reviri ona yasakladığını derse Yeol ve zengin biri geç kaldığında zengin kişiyi görmezden gelip Yeol'ü cetvelle dövdüğünü dudağını ve kaşını patlattığını dersin sonuna kadar bir kova suyu başının üstünde tutmak zorunda olduğunu Yeol'ün o derse bu yüzden girmek istemediğin de anlattı mı!

Huening Kai Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin