Un,,vechi" dușman.

106 9 1
                                    

Au trecut 3 zile de când stau aici și sentimentele mele fata de Lloyd cresc neîncetat. Stăteam pe canapea pana când aud alarma. Fug în camera și ii vad pe toți adunați.
-Ce se intimpla!?
-Cineva ne ataca. Zice Zane.
-Cine naiba!?
-Sa vedem.
Am mers în curte și am văzut o fata cu parul rosu și ochi portocali. I-am văzut pe toți socati dar pe Kai plângând.
-Kai ești bine.
-E-eu......ea....nu......mira....
-Nu te forța.
-Cine ești tu!?
-As putea sa te întreb același lucru.
Am vrut sa o atac cu forma Oni dar Lloyd a dat din cap negativ. Eu l-am ascultat dar am rămas Oni
-Skylor! Striga Jay cu ura.
-Cine e ea.
-Îti zic mai târziu. Spune Lloyd.
-De ce faci asta!?
-De ce!? De ce!? Pentru ca mi-am dat seama ca tata nu merita sa fie închis în Tărâmul Blestemat!!
-Ba da, și o ști și tu!
-Nu ne e adevărat, și Kai nu mai plânge. Nu ai fost nimic în viata mea! Nimic!
Kai a început sa plângă în hohote.
-Ce e cu tine proasto!?
-Se pare ca micul Oni iubește.
-Eu iubesc pe altcineva-spun uitându-mă spre Lloyd-dar Kai nu merita asta.
-Curvo!! A zis Nya cu ura.
-Ce ai zis!?
-M-ai auzit!
Skylor a pocnit din degete iar în spatele ei a apărut o armata de roboti.
-Sa va vad acum!
Toți au vrut sa atace dar eu am făcut semn negativ.
-Sa ai grija. Spune Lloyd cu îngrijorare.
-O sa am.
Awwww, e tare grijuliu cu mine.
Mi-am folosit puterea Oni și am creat un cuțit dintr-o piatra stiuta numai de Oni. După comanda mea cuțitul a trecut prin capul fiecărui robot.
-Ugh! Ce ai făcut!
-Ce am vrut prințesă!
Lloyd a făcut semn sa atacam. Am atacat prima cu ceilalți în spatele meu. După câteva minute le-am făcut semn sa se indeparteze,dupa ce s-au îndepărtat am rămas doar eu si ea. A încercat sa ma atace dar mi-am folosit puterea și am ridicat-o în aer.
-Lasă-mă jos! Tu Oni badjocorit de semeni.
La auzul cuvintelor am început sa plâng foarte tare, amintindu-mi de toți semeni mei care râdeau pe seama mea.
-Ana! Cole capturează pe Skylor.
După spusele lui Lloyd i-am dat drumul lui Skylor dândui-o lui Cole.
-Ana! Ana ești bine.
-N-nu.
-Ce a spus Skylor de te-a întristat asa tare.
-Are dreptate Lloyd, am fost batjocorita de toți semeni din cauza diferențelor mele. Asta char ma rănit mult.
-Ana........nu trebuie sa bagi în seama tot ce ți se spune. Trebuie doar sa ii ignori.
-S-stiu dar-
Lloyd ma întrerupt sărutându-ma pasional, am fost uimita dar i-am răspuns la sărut. Ne-am despărțit sărutul respirând greu.
-Cole, unde e Skylor.
-Am dus-o în închisoarea noastră secreta.
-Secreta?
-Da,noi avem o trapa care duce spre o celula făcută dintr-o piatra de pe Tărâmul Blestemat.
-Super.
L-am îmbrățișat pe Lloyd strâns.
-Mulțumesc pentru tot.
El ma sărutat pe frunte cu dragoste.
-Cuplacere.
-Heeei,haideti sa jucam adevăr sau provocare! Zice Jay entuziasmat.
-De ce nu.
Am mers toți în camera și ne-am așezat într-un cer.
-Oki, eu încep. Ana! Ce alegi!
-Provocare Jay.
-Oki. Te provoc...........sa îl săruți pe Lloyd.
-O-ok.
Ma-m dus spre el, fiind lângă mine,si l-am sărutat ușor. Si-a pus mana în jurul taliei mele iar eu îl jurul gatului sau după ce ne-am despărțit am respirat amândoi greu și repede.
-Ce-a mai tare provocare Jay! A zis Cole bucuros.
-Știu.
Am dat sa plec dar Lloyd ma tras la el în brate.
-Unde crezi ca pleci? A spus cu un zâmbet.
-Niciunde. Și l-am sărutat pe buze apăsat,m-am lăsat cu capul pe pieptul sau ascultând celelalte provocări.
-Acum eu.
-Jay!
-Provocare.
-Te provoc ( aici va fi un mic ship) sa il săruți pe Cole.
-Ana! Jay a vrut sa arunce cu un fulger, dar fiind în bratele lui Lloyd el a făcut un scut.
-Ai noroc ca ești la mine în brate.
-Mersi ca ai grija de mine. Și l-am sărutat pe obraz.
-Cuplacere. Iar el ma sărutat pe frunte.
-Hei,Jay,provocarea.
-Bine.
Și ei erau unul lângă altul Jay a venit ușor spre Cole și la sărutat pentru 5 secunde. S-au despărțit amândoi roșind. Am mai stat pana la 2:00 dar am adormit pe pieptul lui Lloyd, cum știu, ma-m trezit cu Nya lângă mine.
-Salut.
-Oh, hei Nya.
-Ai vrea sa vorbim?
-Da,stai sa ma urc la mine în pat.
Ma-m urcat la mine în pat și am început sa vorbim.
-Ana?
-Da?
-Vrei sa îți spun ceva?
-Zi.
-Sa ști ca nu l-am mai văzut pe Lloyd asa ca astăzi.
-Cum adică?
-El a mai iubit doua fete, înaintea ta, dar nu a făcut asta niciodată.
-Pe cine.
-Prima a fost prințesa Harumi.
-Povestește-mi te rog.
-(începe sa povestească sezoanele 8 și 9)
-Wow.
-Dap.
-Nu știam ca Lloyd a suferit atât de mult în dragoste.
-Da....
-Și a 2 fata.
-(începe sa povestească de sezonul 11)
-Incodata Wow.
-Da..........el știa ca nu o mai vedea niciodată.
-Îmi pare rău de el.
-Da..........si mie.
-Nu l-am mai văzut pe Lloyd asa cu o fata de mult. Cred ca te iubește.
-Serios?
-Da.
-Și eu îl plac. Spun roșind.
-Știu. Haide sa ne culcam la loc.
-Noapte buna Nya.
-Nb Ana.

Lloyd pov:
Nu cred ce am făcut! Ma-m sărutat de 2 ori azi cu Ana și tot nu am curaj sa ii spun.
-Hei Lloyd. Am auzit o voce.
Ma-m întors și l-am văzut pe Kai.
-Da.
-Ești ok?
-Nu prea.
-Ce e amice?
-Am sărutat-o de 2 ori pe Ana și tot nu ii pot spune ce simt.
-Hmmmm, încearcă, știu ca o sa poți.
-Da,sper și eu.
-Te las sa te culci acum.
-Bine. Noapte bună Kai.
-Nb.
Kai are dreptate, mâine o voi ducă pe Ana într-un loc știut doar de mine. Mâine va fi o zi super.

Hei asta e al doilea capitol, da, l-am postat târziu pentru ca a trebuit sa îl ster ca telu îmi făcea fițe. Pwp😘!







Un Oni elementar Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum