Lloyd pov:
Azi o duc pe Ana în locul meu special, am sa îmi fac curaji sa ii zic tot ce simt. Sigur va întrebati ce loc. Pai într-o pădure din apropiere se afla un copac care are flori mereu, e ca un fel de magie, l-am descoperit acum 2 luni și n-am zis la nimeni. Vreau sa o duc acolo, vreau sa o strâng în brate și sa o sărut. Acum vreau sa merg sa aranjez un pic locul.
-Hei Lloyd.
-Oh, hei Ana.
-Unde pleci.
-Trebuie sa fac repede ceva, ne vedem.
-Oh, ne vedem.
Se auzea tristețea în vocea ei, off îmi pare rău Ana, dar o fac pentru tine.
Mi-am format dragonul elementar și am zburat spre pădure. După o ora am ajuns în acea pădure, acel copac era neschimbat. Avea flori roz și sub el avea un mic pavilion din lemn vopsit în alb cu o banca tot din lemn înăuntru. Este foarte frumos, ma-m decis sa umplu un pic pavilionul cu flori din copaci.~După 3 ore~
Siii gata, mai trebe doar sa o aduc pe Ana aici.
Ma-m urcat pe dragonul meu și am plecat.Eu pov:
Au trecut 3 ore de când Lloyd a plecat, îmi fac griji. Dar nu se întâmplă nimic nu? Sper.
Ma-m dus în curte, și mi-am scos un bakugan mic din buzunar.
(un bakugan este un mic roboțel și blah blah cine știe desenul bakugan de pe cartoonetwork)
-Salut Ana.
-Buna Lira.
-De ce ești trista.
-Pai, mai ști de Lloyd.
-Da, băiatul de care îți place.
-Azi aplecat fără sa zică nimic, spre ca e bine.
-Of, stai calma,va fi bine.
Am stat sa vorbim, Lira e un bakugan în forma de lup, el este de elementul întuneric, mai exista 4 elemente:Foc, Apa, Pământ și Aer. Sa va zic povestea. Acum 200 de ani, pe pământ sa format Marea Coliziune un fenomen care aducea mii de bile bakugan pe pământ. Am auzit ca peste câteva zile acest fenomen se va repeta din nou,iar eu de abea aștept.
Am mai vorbit cu Lira pana când am văzut dragonul lui Lloyd și i-am spus Lirei sa se ascundă.Lloyd pov:
Am văzut-o pe Ana în curtea mănăstiri. Am aterizat în curte și mi-am retras dragonul.
-Hei Ana.
-Bună Lloyd, ești bine?
-Da, vrei sa vi cu mine undeva.
-Da.
Mi-am invocat dragonul și i-am întins mana ca să urce. Odată ce am ajuns deasupra orașului Ana a admirat priveliștea.
-Îti place?
-Da orașul e foarte frumos.
Am ajuns în pădure, am ajutat-o sa coboare.
-D-de ce suntem aici?
-Nu te speria va fi totul bine.
Am luat-o de mână și am plecat spre luminisi. Când am ajuns a fost impresionata.
-T-tu ai făcut asta!?
-Heh, pai da.
-Îmi place.
Ma sărutat pe obraz și a fugit sa admire priveliștea.
-Sper ca iti place.
-Normal.
-Acum vreau sa îți spun ceva.
-Ascult.
-Ana, ești o persoana superba, fiecare secunda când sunt cu tine ma înveselește, și roșesc mereu când sunt în preajma ta. Ai vrea sa fi iubita mea.
-Oh doamne, normal!
A venit la mine și ma sarutot apăsat.
-Te iubesc Lloyd.
-Și eu. Mai am ceva sa să îți dau ceva, închide ochii.
-Ok.
A închis ochii iar eu i-am pus la gat un lanț.Când a deschis ochii a început sa plângă cea ce ma uimit.
-Ana! Ești ok.
-Da.
-Atunci de ce plângi.
-Lloyd, plâng de bucurie. Acest lanț e foarte frumos.
-Cuplacere.
Ma tras de guler și ma sărutat pasionat, am stat un pic dar mi-am pus mâinile în jurul taliei ei iar ea în jurul gatului meu. Ma trântit pe jos continuând tot asa, ii simțeam lacrimile pe fata mea.
Am despărțit săritul respirând greu amândoi.
-Ana, de ce plângi.
-Plâng de bucurie Lloyd, nimeni nu a mai făcut asa ceva pentru mine.
-Ok, acum haide,trebuie sa mergem acasă.
Am urcat pe dragon dar când am pornit am auzit stația ca suna, era Zane.
-Ce e Zane.
-Lloyd trebuie neapărat ca tu și Ana sa veniți!
-Ce sa intimpat!
-Ceva ne ataca, și va trebui sa vezi cu ochi tai.
-Ajungem imediat.
-Cine crezi ca ne ataca?
-Nu știu Ana, dar trebuie sa ne grabim.
Am mers, pana când am ajuns, când am văzut cine era nu mi-a venit sa cred................Oki asta e dragilor, vrwu sa mai zic ca eu voi face când o ca voi fece când o carte creppypasta când una ninjago va rog sa nu ma urâți pentru asta, dar sigur am sa fac foarte des cărți cu ninjago. Pwp😘
CITEȘTI
Un Oni elementar
ActionAna este un Oni venit din Primul Tărâm. După ce semeni ei au urato din cauza puteri elementare a întunericului, Ana ii întâlnește pe ninja,dar începe sa simtă sentimente pentru Ninja Verde. Va reuși Ana sa ii câștige inima?