Eu pov:
Ma-m trezit într-un loc negru și sumbru.
-Hei, e cineva aici!?
-Sigur ca da.
Am auzit o voce blândă.
Dintr-un colt îndepărtat, a apărut un om. Avea o pălărie ca să nu îi văd fata și era inbracat normal.
-Cine ești tu?
-Eu sunt Primul Maestru și am venit sa te pun sa faci o alegere.
-Oh, Primul Merstru, ammm da. Ce alegere vrei sa fac?
-Înainte de asta, vreau sa spun de ce ai aceasta putere elementara.
-Ascult.
-Eu te-am ales sa fi unul de-al meu. Deoare ce ești singurul Oni care sa născut cu bunătate, toți Oni născuți sunt rai, dar tu nu ai fost asa, iar de asta te-am ales sa fi și tu ca mine.
-Oh, ma bucur ca ai ales acest lucru Maestre.
Ma-m închinat la el în sem de mulțumire.
-Acum alegerea.
-Da.........
-Fiul meu te-a ucis, vreau sa știu dacă vei rămâne aici sau te vei întoarce la prieteni tai.
-Primule Maestru, as fi onorata sa stau cu tine aici. Dar alegerea mea este sa stau cu prieteni mei și cu Lloyd. Îmi pare rău.
-Sa nu îți para, e foarte bine ca nu îți părăsești prieteni.
-Mulțumesc.
-Acum e timpul sa te trezești.
Primul Maestru a dispărut. Locul a devenit negru pentru moment dar, ma-m trezit în camera lui Lloyd cu mine in bratele lui. Am început sa plâng de bucurie, trăiesc. Mulțumesc Primule Mestru, pentru tot.Lloyd pov:
Ma-m trezit panicat, auzind un plânset. Când am văzut am rămas șocat. Era dimineața iar Ana plângea încă în bratele mele.
-Tu și când te trezești plângi. Am zis amuzat.
-Lloyd! Mi-a fost dor de tine!
-Și mie de tine, mult de tot!
Am îmbrățișat-o strâns. Mi-a fost tare dor de ea.
-Haide schimbate și hai sa mâncăm.
-Ok.
Am lăsat-o sa se schimbe și am cobaort jos.
-Saut Lloyd.
-Hei, Jay.
-Pari trist.
Am decis sa le fac o farsa cum ca Ana nu se trezește. Bine pana vine ea.
-Da, Ana nu sa trezit încă.
-Nu, n-are cum! Trebuia sa se trezească pana acum! Zice Nya panicata.
Eo, încerc sa nu râd, dar nu merge bine. Am auzit ca cineva coboară pe scări, era Ana.
-Lloyd,explica! Hopa, sunt cam furioși.
-Lloyd, ce ai făcut. Ma întreabă Ana cam supărată.
-Le-am făcut o farsa, cum ca tu nu te-ai trezit.
-Lloyd! Tipa toți la unison.
-Hei a fost o farsa.
Dar ma-m trezit cu toate elementele în fata. Insa Ana a fost mai rapida și a făcut un scut, iar toate elementele au ricoșat.
-Da a vre unul în raneste pe Lloyd, nu o sa mai aveți cap în 2 secunde!
Mama, Ana știe sa ma apere.
-Eu ma duc afara.
-Bine.
După ce Ana a plecat ne-am pus sa mâncăm.Eu pov:
Am mers afara, ca să iau o gura de aer, dar l-am văzut pe Garmadon stand într-un colt, destul de trist.
-Hei,esti bine?
-Ana, ești bine!?
-Da, sunt, dar tu nu pari.
-Îmi pare rău, pentru ce ți-am făcut, doar ca, fiul meu mereu ma pus pe locul 1 dar acum, cred ca te iubește mai mult ca orice.
-De, asa e. Și nu trebuie sa îți ceri scuze, tu îl ai pe Lloyd ca fiu, eu ca iubit. Și dacă eu sunt pe locul 1 asta nu înseamnă că nu te mai iubește.
-Crezi?
-Dap, cred.
-Mulțumesc, pentru tot.
-Garmadon?
-Da.
-Ce vrea sa facă Morro, și cum sa eliberat.
-De eliberat habar nu am, dar de plan știu. A spus ca se va duce vechiul templu de pe munte, unde Lloyd si-a descoperit puterea de aur. Și se va ascunde acolo, în asa fel încât sa fac un plan de a ne omorî pe toți.
-Wow.
-Dap. Ce spui ca noi doi sa lucrez în echipa,fiind Oni.
-Nu pot sa ii zic lui Lloyd așai?
-Nu scuze.
-Ok........ce vrei sa facem?
-Pai ma-m cândit sa îl ademeni pe Morro aici, apoi sa îl atacam.
-Și cum o facem, Morro sigur va bănui ceva.
-Nu și dacă ii zic eu. Ii voi zice, ca v-am trădat, și voi merge cu el. Apoi vom veni la mănăstire, tu trebuie sa stai ascunsa iar când ies cu Morro prin portal, îl vei lovi atunci îl vom captura.
-Și ninja unde sunt în plan.
-Chiar trebuie sa ii implicam și pe ei.
-Da.
-Bine, atunci tu le vei spune ca Morro ne ataca, înainte sa ies eu cu el prin portal. Când fac un sem din cap atacați. Înțeles?
-Dap.
-Bine.
-Când acționăm?
-Azi la prânz.
-Bine, plec sa mănânc. Paaa.
-Pa.
Wow, lui Garmadon chiar ii pare rău. Adică, ma mira, Lordului Garmadon ii pare rău, eu am încredere în el pe jumătate. Ma duc la masa și nu vad me nimeni. Ok, ma duc pana la Lloyd.
-Hei Lloyd, ești bine?
-Hei Ana, da sunt ok.
-Atuci de ce ești trist?
-Ma gândesc cum tata sa te răneasca asa.
-Am vorbit cu el,sa ști.
-Serios, sper ca nu ți-a făcut nimic!?
-Stai calm, sunt bine.
-Ma bucur.
A venit la mine și ma îmbrățișat.
-Ce e a spus?
-Pai în primul rând, a zis ca ii pare rău că aproape era sa ma omoare. Doi, a spus ca tu mereu ii puneai pe locul 1, și ca ma iubești mai mult ca orice.
-Asta asa e.
CITEȘTI
Un Oni elementar
ActionAna este un Oni venit din Primul Tărâm. După ce semeni ei au urato din cauza puteri elementare a întunericului, Ana ii întâlnește pe ninja,dar începe sa simtă sentimente pentru Ninja Verde. Va reuși Ana sa ii câștige inima?