kim feel — someday, the boy 🎶
hwang hyunjin. herkesin ilk bakışta derin gözlerinde takılı kaldığı o çocuk... düz, siyah saçlarını genelde iki yandan bırakan, kaşlarına kadar uzanan tutamlarla güzelliğine güzellik katan bir erkek. dolgun dudaklarını etrafındakilere gülücükler saçarak kıvıran, kemikli parmaklarını yüzüklerle dolduran bir üniversite öğrencisi. ve çok konuşkan hallerinin altında sessiz bir kişilik barındıran etkileyici bir kişi...
onunla ilk olarak üniversiteye başladığım gün karşılaşmıştım. hiçbir şey konuşmamıştık, sadece ben telaşla gideceğim sınıfı bulmaya çalışırken yanımdan geçip gitmişti. ha, bir de göz göze gelmiştik... işte o zaman derin olduğundan bahsettiğim gözlerinde kaybolmuştum. sadece birkaç saniyelik bir bakışmadan ibaret olsa da beni fazlasıyla etkilemişti.
o günden sonra kampüste gittiğim her yerde, her binada gözüm onu arar olmuştu. çoğu kez görmüştüm de... ve onu izlediğim anlardan anladığıma göre etrafında çok insan olmasına rağmen yalnız biriydi. genel olarak neşeli dursa bile bir anda düşen yüz ifadesi ve panikle kendini toparlamaya çalışması onun içten içe derin bir insan olduğunu belirtiyordu. keşfedilmeyi bekleyen nadir bir çiçek gibiydi ve ben ona gerçekten kendimi kaptırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
epiphany; hwang hyunjin
Fiksi Penggemar[short story] min young, daha önce birkaç kere derin gözlerinde kaybolduğu hwang hyunjin ile kütüphanede karşılaşır. 080520 ✿