3.BÖLÜM

23 1 0
                                    

1 haftadır eğitim bölgesine gideceğimiz için Mia'yla hazırlanıyorduk. Zor ikna etmiştim onları Mia'nın benimle gelmesine, 'gelebilirmiş ama asla eğitim bölgesine gelememiş'.

Bugün yola çıkıyorduçıkıyordu "Miaaa hadi birazdan almaya gelirler" dediğimde daha yani geliyordu yukardan "teşekkür ederim eve gidip benim çantamıda hazırladığın için" derken kapı çaldı, "hadi çıkalım yeni bir hayat bizi bekliyor. " dedi ve kapıyı açtı, beklemeden eşyaları arabaya koyup yola çıktık.

Kısa bir yolculuktan sonrasında güzel bir eve geldik.

Biz Mia'yla yerleşmiş dinlenirken Niall ve 4 kişi daha geldi. Niall ve diğerleri oturduktan sonra dayanamayıp sordum "Bunlar kim? " "onlarda saf eğitim bölgesinde eğitim görüyor ve benim arkadaşlarım, size burda birlikte yardım edicez." Eliyle işaretederek isimlerini ve güçlerini söyledi "Zayn;acı yani canlıları bit sözüyle öldürebilir, Louis;güç diğer vampirlerden kat kat daha güçlü, Liam;gizlenme, zaten yeterince açık ve Harry; " dediğinde ben devam ettim "doğa, doğadaki herseyi kontrol edebilir ve bunun işareti olarakta saf doğa yeteneği olanların gözleri yeşil olur.Dogru mu? " dediğimde Harry "evet ama seninkini bilmiyoruz, seninki ne?" diye sordu cana yakın bir sesle. Önce biraz düşündüm ve "kitaptaki ismine göre benim türküm Yüce Ruh muş ama daha kitabı bitiremediği için yeteneğimi bilmiyorum" ve hepsi bana bakmaya başladı.

Zayn sessizliği bozarak "2 gün sonra eğitim alanına gidicez ve eğitimler başlayacak, ilk gün seni ben götürürüm" dedi.

》》》

Kitapta bulduğum bir yerde türküm hakkında bir bilgi vardı, 'Bu türün her göz rengi bir yetenektir.'  Benim göz renklerimin anlamıda 'kırmızı- ateş, yeşil-canlılar, mavi-buz'muş, birde şöyle diyor 'bu renkler belli bir sayıya ulaşana kadar artar ve sabitlenir.'  Çok ilginç bir türüm varmış. Neyae bugün erken yatmam gerek çünkü yarın Eğitim Alanına gidecektik. Yatağıma girer girmez günün yorgunluğu ve yarının heyecanıyla hemen uyudun.

Sabah Mia'nın sesiyle malesef uyandım "Di hadi kalk artık" ve yatan kalkıp banyoya girip kısa bir duş adıp üzerime beyaz bir tişört ve altımda koyu kırmızı bir pantolon giyip aşağı indim. "Mia döktürmüşsün" diye alay ettim, çünkü hiçbirşey hazırlamamıştı. "canımın içi alışverişe gittik mi ki ben sana kahvalti hazırlayım" haklıydı kız "şaka yaptığımı biliyorsun" diyip gönlünü almak için birkaç güzel söz daha söyeyecektim ama kapı çaldı, gelen Zayn'di "hazırsın umarım yoksa geç kalabiliriz, çünkü gideceğimiz yer uzak" dedi "Hazırım ben. Mia biz çıkıyoruz" dedikten sonra çantamı alıp çıktım, arbaya bindiğimizde tam bir soru soracaktım ki "yol boyunca sadece 3 soru hakkın var. Sorularını ona göre seç Diana " dedi. "tamam. Yol çok uzun mu? Neden bukadar az soru hakkım var?  Eğitim alanı nasıl bir yer? "

YÜCE RUHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin