Soru haklarımın hepsini aynı anda kullandığım için başta şaşırdı ve "Yol sadece uzun. Çok soru sormanı istemediğim için bl ve ıssız sayılabilecek bir yerde okul gibi sınıflar halinde, ama güçler saf olduğu için açık havada ders görülüyor. Büyük ihtimalle bugün yenileme tanışmak için sınıflarda oluruz. " ve yol boyu birdaha konuşmadık.
Nihayet alanda gelmiştik. Hemen diğerlerinde bulduk ve müdürünün yanına gidip sınıfımı öğrendik, Harry'le aynı sınıfta olduğumuz için rahatlamıştım.
Müdürünün kısa, "yenilere hoşgeldin" konuşmasından sonra Harry'le sınıfa gittik.
Harry yanına oturmama izin vermişti. Birkaç arkadaşıyla konusmak için yanımdan gitmişti. O sırada yanıma sarı uzun saçlı kız oturdu ve "yenisin galiba, yeteneğin ne yeni vampir? " dedi o an zihnimde bir ses "eğitmenler sormadığı sürece kimseye yeteneğini kimseye söyleme " dedi. Zaten ben kıza cevap vermeden Harry geldi ve bağırarak "ONDAN UZAK DUR YOKSA FENAŞEYLER OLUR"dedikten sonra sınıfa eğitmen girdi. Kısaca kendini tanıttıktan sonra "şimdi hepinizden sırayla adını, türünü ve yeteneğini söylemesini istiyorum" yeşil kıvırcık yüzünden en önde olduğumuz için ondan sonra sora hemen bana geldi "Adım Diana Annabela Rosa, türüm Yüce Ruh, yani ilk vampirlere dayanıyor. Yeteneğim göz renklerime göre değişiyor; kırmızı-ateş, mavi-buz ve yeşil-canlılar, göz renklerim belli bir sayıya ulaşana kadar çoğalacaktır. "herkes bana hayalet görmüş gibi bakarken sakince yerime oturdum.
Harry'e bir kağıt parçasına "kimdi o? " yazıp sordum. Cevap ise:
H:kim kimdi?
D:O, o sarışın kız, neden ona bağırdın?
H:O yeteneğini dikkatsizce, zarar vererek kullanıyr.
Tam yeteneğiniyeteneğinin ne olduğunu soracaktım ama zil çaldı.Zaten sarışını sırasında kaçırmıştım. Acaba yeteneği neydi? Offf çok merak ediyorum yaa.Neyse ben Harry den öğrenirim.
İlk tenefüste sınıfta kalmayı tercih ettim ve bu sayede birkaç kişiyle tanıştım. Robert varv mesela olayı ışıklarla sonra Lina var yeteneği, insanlara bakarak onların bütün bildiklerini öğrenebilmekmiş.
tatilden sonra daha sık bölüm paylasmaya çalışınca. telefondan yazdığım için uzun sürüyor ve uzunlukları bilmiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜCE RUH
FanfictionEvet bu benim ilk hikayem. Daha önce bu hikayeyi "BEN NEYİM? " adıyla paylaşmaya başlamıştım ama çok fazla yazım hataı olduğu için sildim ve şimdide bu iaimle tekrar paylaşıyorum. Başta söylediğim gibi bu ilk hikayem olduğu için bazı yer hard saçma...