5.Bölüm

8 0 0
                                    

Bir tenefüs daha nihayet gelmişti. Harry yine dışarı çıkmıştı. Son anda fikrimi değiştirip peşine takıldım. Çok hızlı gidiyordu. Sonunda ona yetiştim ve nefes-nefese:

D:yaa burda kaybolmamı istemiyorsan adımlarını küçült tamam mı?

H:geldiğini bilmiyordum.

D:neyse sorun değil. Birşey sorucam o bağırdığın kız, yeteneği ne? ona göre dikkat ediyim.

H:o Mercly Miller yeteneği öldürdüklerinin yeteneklerini almak, bir süreliğine ondan uzak dur.

》》》

Nihayet eve gelmiştim, off çok yoruldum. İlk günden çok çalışmıştık.

Saatin üstünde Mia'dan bir not vardı "tatlım ben alışverişe gidiyorum yoksa akşam aç kalıncaz xx" o gelene kadar biraz dinlenmeye karar verip adama çıktım çünkü en iyisi buydu. Sıcak yatağın, yumuşak yastığım ve ben=sonsuz mutluluk.

》》》(yazarın anlatımı)

Uykucu Diana odasında mışıl mışıl uyurken artık kardeş gibi olduğu Mia alışverişten gelmişti. mısırlar dolaba, süt, yumurta ve diğerleri de buzdolabına...

Nihayet aldıklarını yerlerine yerleştirmişti. O kadar şey almamıştı sanik ama neredeyse bütün alışveriş merkezini almıştı.

Sonunda Diana aklına gelmişti,  uyuyordur diye düşündü. Hızla merdivenlere yönelip yukarıya çıktı.

Kapıyı birkez çaldıktan sonra ses gelmeyince kapıyı açıp içeri kafasını uzattığında yatağında kedi yavrusu gibi yatan arkadaşını görmüştü. Yanına oturup elini omzuna koyarak:

M:Diana hadi kalk yoksa bütün gece oturacaksın.

D:off beş dakika daha.

M:Diana kalmazsan seni ısınırım.

Arkadaşı 'ısıtmak' sözcüğünü duyunca hemeb uyanmıştı çünkü Mia tarafından bir defa daha ısırılarak uyandırmıştı.

(Diana'nın anlatımı)

D:Beni sakın ısısrma, bak tamam kalktım.

demiş hatta yatağın üstünde zıplamaya başlamıştım. Ama Mia yine oyunu bozmuş ve "o yataktan hemen in ve aşağı gel biraz aburcubur partisi yapalım ne dersin?" "hemen geliyorum Mia, hatta umuyorum Mia, seni seviyorum Mia" dediğimde "bende kendimi seviyorum" diyip odadan çıktı.

》》》

Mia'yla aburcubur partimiz devam ederken ona ilk gün olanları anlattım. Oda benim gibi şu Mercly denen sarı kıza gıcık olmuştu. Onun dışında " Lina ve Robert yüzünden beni başlarsan kalbine kazık sokarım, tamam mı canım?" diyerek beni tehdit etmişti.

O kadar uyumama rağmen hala deli gibi uykum vardı ve çok çabuk yorulur olmuştum şu son zamanlarda. Galiba daha vampirliğe alışamadım...

En iyisi dinlenmekti yoksa yarın okulda ruh gibi gezicem.

YÜCE RUHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin