Jeden den, když jsem myslela že už je všechno lepší. Cítila jsem se lépe a všechno šlo skvěle, alespoň jsem si to myslela. Do chvíle, než jsem se jednou brzy ráno probudila a bolesti jsem nemohla ani promluvit. S tezi jsem z tlačila tlačítko, ktere přivolalo sestru. Ona přiběhla a ja tam jen ležela. Ptala me co boli a zavolala lékaře. Nevěděli co mi je a dělali všelijake vyšetření. Bylo to strasne neměla jsem ponětí co mi je a mela jsem strasnej strach. Potom přišel ten den. Pamatuji si ten okamžik, tu chvíli jako by to bylo včera! Mamka přišla do pokoje, oci mela červene, ruce se ji klepali a její hlas byl strasne vystrasenej.
"Mamí! Co se děje?"
Zeptala jsem se.
"Zlato! Miluju te!"
"Řekni mi co se děje?"
Naléhala jsem na mamku. Ona se jen zhluboka nadechla. Byla strasne nervózní a vystrasena.
"... vis doktoři dělali nějake testy a našli ti na játrech něco co neměli, posle rentgenu tam našli ná..." rozplakala se.
"... miláčku, to zvládneme!"
Ne, nemohla jsem tomu uvěřit. Seděla jsem tam a koukala do prázdna. Nemohla jsem mít rakovinu. Něco co se mi snaží zničit život, něco co chce stále vic a vic žit a vic a vic mě. Bylo to hrozne, začal mi cukat koutek a moje srdce tou kdo stále silněji. Potom jsem začala histericky brečet.
"Néé, mami to nemůže byt pravda." Snažila jsem se křičet a bouchala jsem do polštáře. Mamka me chytla za ruce.
"Val, uklidni se! Je to strašné, ale zvládneme to."
Mama tak ani ne uklidňovala mě jako sebe. Byla zoufala a i přes její umelej usmev jsem to poznala.
"Mamí, chci bejt sama a i když te miluju, prosím půjdeš ven?"
Mamka se bez odpovědi zvedla, políbila me na čelo a ode dveří ještě zamávala. Zabouchli se dveře a ja se mohla sama utapet v zoufalství. Znova jsem se rozbrečela a jen koukla na misto kde jsou játra. Chtělo se mi z toho zvracet. Nechtěla jsem ztrácet ani minutu a chtěla jsem s tim něco dělat. Mela jsem strach ze umřu dřív než zažiju všechny ty věci puberťáka, všechny města a zeme ktere jsem chtěla procestovat a všechny zážitky s rodinou a Ondrou.
ČTEŠ
Už nikdy ♥
Teen FictionTento příběh je o lásce mladých lidi, který zažijí spoustu překážek ale ani trochu jim to nepřekazí jejich cíle a společný život.