1.bölüm

153 3 1
                                    

Ewet hala aşığım hala vazgeçememiştim adı muammerdi arkadaşlarım ne kadar sevmesede çok seviyodum ve o biliyodu ama hep egosunu kullanarak kızların peşinde kendime zarar vermekten yoruldum ama bir o kadarda alışmıştım iki seneden beri aynı sınıftaydık lise 1 e geçtiğimde en yakın arkadaşlarım lale,yağmur ,medine aynı liseyi ve aynı sınıflardaydık çok mutluyduk onlar muammeri sevdigimi biliyorlardı çünkü hepsi yakın arkadaşlarımdı hepsinin omuzunda ağladım diyebilirdim çünkü kendime zarar vermeye çalışırken onlar kurtardı yoksa ben hayatta bile  değildim . Gülüşerek sınıflara girerken bir baktım ki aman allahım!! O onla aynı sınıftaydık MUAMMERLE..sınıfa girmemle çıkmam bir oldu arkadaşlarım neden içeri girmiyosun dedi çünkü daha muammeri görmemişlerdi medine içerde bişi oldugunu anlado girdi ve baktı muammeri gördü sanırım medine muammerle kavga edip dururdu muammer hep aklımdaydı ve onu gördüm  bir daha aşık oldum medine bu çocuk bizi rahat bırakmicakmı artık dedi sinirli bir şekilde yağmur ve lale hala anlayamışlardı. Ve içeri girdiklerinde çıktıklarında öküze bakar gibi agızlatrı bi karış açıktı ve heyecanlanmıştım herseyi biliyorlardı sınıfa zorla girsemde girmek zoruundaydım allah kahretsinki çok tatlıydı muammerin arkasına oturduk sanki biraz gülümsemişti gamzezi çıktı allah bayılcam galiba bu çocuga 3 seneden beri aşıktım nasıl oldugunu anlayamadm ilk görüşte aşk diyebilirdik. Ama çok tatlıydı dahada tatlı olmuştu allah kahretsin yine bağlanmaktan korkuyorum ama o kadar tatlıki arkadaslarım onla beni çok yakıştıryorlardı :) ama çok  seviyodum onu hayallerim le baş başa olduğum zamanlar o hayallerimde olmasa olmazdıı..

Hayallerle baş başaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin