5. bölüüm (dünyaya gelen tatlı melekler)

44 2 0
                                    

Eweet sabah olduu her zamAn oldugu gibi gene ben erken kalktım :) hepsi camış gibi yatıyordu laleyi tekmeleyerek buseyi tokatlayarak medinenin sacinı cekerek  yağmuruda cimcikleyerek uyandırdım çok kızmışlardı hemen tualete kaçtıım sjsjsj :) tualetten çıktıgımda beni yere yatırıp aynısını yaptılar oysakii erkeklere rezil olana kadar lale üstümdeydi medine sacımı yagmur kolumu busede bacaklarıma yumruk atarkeen öle pozisyon erkekler yerlere yatmış kahkahalara boğulmuşlardı :) biz onları uzun bir şekilde dudaklarından öptük tam gidiyoduk bellerimizden tutup çektiler onlarda bizi sonra assagı inip kahvaltımızı yaptık gezmeye gidecektik  bir turlu karar vermedik zaten hep kızlar karar veriyo en sonda lunapark ;) a gitmeye karar verdik (benden çıkan fikir işte  sjsjjs )  lunaparka giitk gondola ilk defa binceltim allah kahretsn ki kızlarla bacaklarımız  titriyordu erkekker ise bacaklarını dizlerine yerlestitmis bize gülümsüyorlardı (muammerin gamzesini yeriiiiimm kii )  gondoldan inince kızlarla öle bi kahkaha atıyoduk kii :) çok eglenmistik eve giderken abur cubur aldık evde şortlarımız giyip sevgililerimze sarıldıık film izlemeye basladık çok güzeldi film bitince direk yattık .. :)

Hayallerle baş başaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin