Ewet arkadaslar yine ben geldiiiim(benim ismim: ceren )
Muammer den gerçekten hoşlanıyordum dersi hiç dinlemez oldum artık ona bakmaktan kendimi bile unuttum lale benle oturuyordu medinede yağmurla arka sırada oturuyordu :) okulda serbesttik telefona kızmıyolardı bi gün pijama partisi vericektim medine yağmur lale ben gün belirlemiştik kızlar artk bizde kalacaklardı annelerinden Bir süre izin almışlardı benim ailem 3 4 aylık tatile gitmişlerdi rahatım ama evi dağınık bırakmıyordum tabi(annem sıçardı ağzıma) pijama partisi günü gelmişti ben öğlen evden çıktım kızları alıp alışverşiş merkezine giittik bi kaç göbeği açık tişörtler yırtık pantolon ve polar aldım kızlarda kendilerine bişiler almışlardı gecelik almıştık ben mavi lale yeşil yağmur sarı medine ise mor almıştı bitek yiyecek kalmıştı kola pasta abur cubur ne varsa aldık :) dondurma eksik kalmadı balonlarıda alıp çktık eve gittik lale ortalığı hazırlıyordu yağmur bas getirmişti onları bilgisayara bağlıyordu ben ve medine balonları şişiriyoduk medine balon aldıgında şişiriyordu ki boom! Patladı lale ben ve yağmur çığlık attık medine kahkahalara. Boğulmuştu oysaki .. herkez medineyi gıdıklamaya başladık . O sırada çalan zil ile sustuk ben açtım kapıya gelen muammer emin emirhan kerem gelmişti medine eminle sevgiliydi lale emirhanla yağmurda keremle ve ben hala muammeri sevmeye devam. Kızlar şok biçimde bana bakıyorlardı ben ise yerde yıkılmış kıkır kıkır gülüyordum haberleri yoktu biras sürpriz birazda korkutucu olmuştu :) erkeklerde içeri girmişti muammer le biz göz göze gelip duruyorduk bana her seferinde gülümsüyor yada göz kırpıp duruuordu mutfaga gidip tepsileri getircektim ki muammer tam arkamda duruyordu korkmuştum . -muammer:"uzun zaman oldu"
"Ewet uzun zaman oldu dedim"
Muammer:"sana söylemem gereken bişi var"
"Ewet muammer seni dinliyorum"
Muammer:BENİMLE ÇIKARMISIN?
"OHA.... (muammer bana çıkma teklifimi etmişti benmi öyle duydum?)
kocaman çığlık atarak eweeeeett die bagırdım ve omuzuna atladım.herkez mutfaga gelnce bizi sarılırken görünce alkış sesleri ve "ooooooo" gibisinden sesler durulmuyordu muammerle sarılarak içeri geçtim biz şorttlarmzı giyip geldik üstmüzde askılı ince beyaz badiler vardı 4 üz gibiydik:) hepimiz sevgililerimizin yanına oturduk yağmur bilgisayarı televizyona bagladı korku filmi "dabbe" yi seyretmeye bAşladık gerçekten o filmden tırsıyordum. Muamere sarıldım herkez bi yere yayılmıştı muammern yanagnını öpücük kondurdum oda eksik kalmadı tabii :) film basladı korktum nuammere sıkı sıkı sarıldım gercekten çok korkunçtu biraz başım dönüyordu filmi durdurdular muammere tualete gidiyorum gelicem dedim tualete girdim gerckten basım çok ağrıyordu yüzümü yıkadım biraz daha iii oldum aşşagı indm tekrar muammerin kolunun altına girdim film izlerken uyuya kalmışım muammer üstümü örtü bugun onlar burda kalıyordu kızlar evi toplamış yağmır. Ve kerem salonda muammer ve ben odada lale ve emirhan bi odada medineyle eminde bi odadaydı işte :) bn direk uyumuşum muammer odama kadar kucagında tasımış sabah oldugunda herkez uyuyorduu bitek ben kalmmıştım :) vee güzel bir kahvaltıyı hakediyorlardı patates kızartıyordum ve yumuşacık eller belime dokundu MUAMMER :) yemek yapana kadat öyle sarılı kaldık pişirdikten sonra muammerin dudagına küçük öpücük konudurdum ve odama kaçtım peşimden geldi :) ve ben yataga düsünce gıdıklamaya başladı kahkahalarımız evde yyankılanıyordu bütün herkez kalkmış kapıda bizi izliorlardı ve gülüyorlardı muammerle o kadar egleniyordukki onları bile fark eetmmemiştik ;) kahvaltımızı yaptık ben topladıgımda bütun sevgililer hazırlanmak için odalarına gittiler muammer beni hp izliyordı dolabımı açtım ve muamere önüne dön dedim :) ve dolabımdan yırtık siyah pantolon üstüme açık mavi göbegi açık sade bir badi kulağıma kuru kafalı küpe taktım yüzüme fondeten gözüme eyelınerm surdum dudagıma simli bir ruj dediğim gibi makyajla aram yoktu. Sacımı dagınık topuz yaptım herkez hazırdı muammer arabyı çalışdırdı vee vialanda gittik (biliyosunuzdur) vialanada gittiğimizde bütün sevgililer ayrıldı saat 4:30 gibi çıkışta buluşacaktık saat 4:30 a yakştı çıkışta buluşup eve doğru gittik..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerle baş başa
Romanceewet arkadaslar bu kitab biraz benim hayatımı önemseyen yani sevdgiim çocukla ilgili bişiler işte iinşallah begenirsiniz.