4.sene sonra? :) (üniversite hayatı)

49 2 0
                                    

Artık herkezin farklı bölümü vardı ama aynı evde yaşıyorduk canla buse doktor - yağmur ve kerem cerrah

Lale ve emirhan -öğretmen

Medineyle emin-türkçe öğretmeni

Muammerle ben doktor :)

Herkez mesleğine kavvuşmuştu herkez derslerr çalışıyordu 6 ay sonra üniversiteyi bitirecektik artık 24 yaşındaydık hepimiz. :) aynı evde yaşıyorduk . Artık herkez nişanı yapmıştı aileler tanışmıştı :) :) okula yürüyerek gidyoduk evimizi üniversiteye yakın bir şekilde tuttuk ben iki bölüm okuyordum kore dili ve edebiyat ve doktor kore dilini bitirdim ve artık bende kore dilini biliyordum . Doktorlugum bitti herkeziin üniversite bitti artık herkez kazandı şimdiden düğün düşünüyoruz :) düğünlerimizi aynı yapıcaz ben mini elbise üstünde simli sade bişi :) kızlarla aynı giyinektik :) herşeyimizi aldık artııık 1 hafta sonra kına yapıp bi gün sonrada EVLENİYORUZ.. o bi hafta içerisinde kore biletleri aldık laleyle emirhan parise medineyle emin amerikaya yağmur la kerem new york buseyle can ise holywood a  gittiler  balayına ;) kına günü geldi ben tüllü mavi elbise lale yeşil yağmur sarı medine mor buse ise turkuaz giymişti elbiselerimiz aynı renlleri farklı çok tatlı olmuştuk ailelerimiz tanıdıklarımız çağırdık koptuk eğlendik sonra arabayla yemepe neereye istersek gittim eve döndüğümüzsde direk uyuduk sabah gelin hazırlıkları olucak kafamı yastıga koyar koymaz uyudum sabah oldu erken kalktım bişiler atıştırdım hemen yukarı çıkıp beyaz kısa elbisemi giydim topuklu ayakkabılarım beyaz sadeydi ayakkabının kenarında muammer♡ceren yazıyordu :) kızlar kalktı giydik hazırlandık saçlarımızı bukle yaptık erkekleri kaldırdık onlarda giyindi . Yemek yedik saat yaklasınca düğün salanıma gittik :) herkezin arabası aynıydı gene renkler farklıydı ama kızların sevdigi renge göre arabanın markası mını cupper bizim arabanın rengi mavi yağmurların sarı lalelerin yeşil medinelerin mor buselerin ise turkuaz çok romantiiik :) düğüne varık saat 19:00 da başlicaktı saat 6 :30 yarım saat var yavas yavas gelmeeye basladılar artık saat 19:00 oldu herkez  gelmişti sanırım.  gelin masasına oturduk şeyde gelmiişti (soru soran unuttum onu her neyse ) işre evet dedik ve eğlencenin dibine vuruyorız şu anda hareketlşi ne şarkı varsa roman istedik kızlarla roman çok güzel oynuyoduk ayakkabılarımızı çıkardık ortada 5 imiz vardık herkez etrafımızda  toplanmış alkış yapıyolaedı :) artok geç olmuştu evdede kopuyoruz şu anda saat geve 4 e kadar uyumadık sonra herkez birbirine mutluluklar Diyip yataklarına gittiler.

Hayallerle baş başaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin