3.bölüm çook mutluyuuz

47 2 0
                                    

Eve geldiğimizde çok yorgunduk hemen yattık iki günden beri okula gitmiyorduk sanırım yeni bir kız gelmiş adı buse cansu yabancı gelmiyor bizim geçen sene aynı sınıftaydık buseyle sanuırım sabah alarmın sesiyle kalktom üstüme siyah uuizun kollu tişört. Altıma yüksek bel beyaz pantolon saçlarıöın uçlarını bukle yaptım gözüme eyelinern yuzume fonteten sürdüm. Kızlarda hazırlandı ayağıma siyah spor ayakkabı giyip çıktık okula  vardığımızda dediğim gibi buse cansu eski sınıf arkadaşımızdı ama bir baktım ki okulun en sürtükleriyle okuldaki bütün herkezin altına yatmış orospular buse iki günde onlarla arkadaş olmuştu sanırım kenara çekip buseyle konuşmaya başladım.

""Buse bak o arkadaş olduğun sürtükler varya okuldaki herkezin altına yatmış insanlar  biz senin kötülüğünü istemeyiz eğer onlar gibi olmak istemiyosan bize gel eğer  yok ben onlar gibi olucam diyosan yol orda tualete o sürtükelr girdi kim bilir kaç saatten beri dinliyolar buseyi kenara attm ece grubun başıydı ecem ve elif te vardı eceye baştan beri gıcıgım zaten ece üstüme yürüyüncr lalenin kulağına eğilip ""bunlar bizi tanımamış heralde " diyip piç gibi sırıttım. Eceyi ben aldım ecemi yağmur elifi ise medine aldı agızlarından kan gelene kadar d dövdük. Buse aggzı açık bir şekilde izledi ve artk busede aramızdaydı ama sınıfın erkekleriyle fingirdeşmese iyi bi kız olucaktı tualetten çıkıp havalı bir şekilde yürümeye başladık kızlarla piç sırtması yapıyoduk..

Hayallerle baş başaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin