0. Info

348 24 4
                                    

PROSÍM ČTETE!
Pro začátek vás chci informovat o základních údajích o tomto příběhu. S Wattpadem už nějaké zkušenosti mám a protože mi příjde, že českých příběhů stále ubývá a tak jsem se rozhodla, že to taky zkusím. Je to moje třetí načatá knížka. Ostatní jsou smazány, protože neměly hlavu ani patu. Tak snadno s touhle vyjde. Jelikož mě hrozně baví číst o různých příšerkách, jako například o vlkodlacích, upířích a jiných stvůřičkách, tak tato story pojede ve stejných kolejích.

Co od toho můžete očekávat?

Jelikož to ani nijak nejde jinak, tak samozřejmě nějaké to tajemství a lásku ( jak jinak). Osobně naprosto žeru, když princ vysvobozuje svojí půvabnou princeznu z jejích trablí. Vždy mě to uchvátí a do role se okamžitě vžiju, to tady taky nebude v malé míře. Okořením to samozdřejmě nějakým drámem a popř. milostným trojúhelníkem. No, uvidíte sami.

Co nesnáším a budu se snažit snížit na minimum?

Stručně řečeno - scénář. Tak například. V nemálo příbězích se stále objevuje smradlavej hlavní hrdina, kterej musí minimálně 2 krát za kapitolku do sprchy. Ne, že by přemýšlel pod proudem vody, celá tato část je totiž zaměřená kam a jak si roztírá šampón. Vše je podrobně popsáno. U toho umírám nudou a slibuju, že něco takového u mě nenajdete. Vždyť koho to zajímá?! Kniha je oproti filmu úžasnější v tom, že přesně víte, jak se hlavní hrdin(k)a cítí. Očem přemýslí a jak se nejspíš rozhodne. To ve filmu vyjádřit nejde a kdo tvrdí, že je film lepší něž kniha, tak ať to dál nečte a zamyslí se nad sebou.

Dál jsou tu chyby. Musim rozdejchávat, když autorka ve své povedené povídce udělá hrubku třeba ve vyjmenovaných slovech a nebo ve schodě přísudku s podmětem. To se u mě doufám nestane. Neříkám, že jsem bezchybná ale každou kapitolku si po sobě přečtu. Samozdřejmě se nevyhnu sem tam nějakému menšímu překlepu, ale co, nikdo není dokonalý ;).

A poslední co mi vadí, je přeslazený happyend. K tomu se asi nemusím rozepisovat.

Na konec chci říct, že vote (hvězdičku, like, říkejte si tomu jak chcete) berete jako znak toho, že se vám něco líbí. Teď to ale zkuste použít, jako že se mnou souhlasíte. Jen pro tentokrát. A kdo má nějakou připomínku, stížnost, atd. Ať se mi svěří do komentářů.

Autorka :3

P.S.
Pokud máte zájem napište do zpráv a můžeme si vzájemně podpořit příběhy. Vote za vote :)

Úplněk [cz]Kde žijí příběhy. Začni objevovat