Bugün okulun son günü. Karneleri almamıza iki ders kaldı. Sırada mal gibi oturuyoruz. Azra
"Kanka,haftaya yaz kampı başlıyo. Katılalım lütfen lütfeen!."
Aslında gitsek hiç fena olmazdı değil mi? Belki farklı yüzler,farklı arkadaşlıklar bulurdum..
"Olur kanka gidelim, farklı arkadaşlıklar kurarız hem"
O arada ön sıradan Arda:
"Ne arkadaşlığı, ne kampı??!!" Hafif sitemli bir şekilde sordu. Arda benim 9 senelik arkadaşım-kardeşim- dir. Beni ve Azra'yı tüm erkeklerden korur,kıskanırdı.
"Şeyy, Ardacım okulun yaz kampı varmışta bizde dördümüz gidelim diye düşündük" dedi sırıtıp.
Arda'da düşünür gibi yapıp
"Süper fikir güzellik"
deyip önüne döndü.
Ne yani şimdi ben, Azra, Arda ve Burak kampa mı gidicektik. O.o
Zil çalınca aşşağı indik ve kamp için adlarımızı yazdırdık. Çok mutluydum..
Yukarı çıktık ve karnelerimizi almaya gittik. Ben takdir, Azra takdir, Arda takdir, ama Kaan 2 puanla takdiri kaçırıp teşekkür almıştı.
Arda önden
"Çıkışta kimseye randevu vermeyin,zaten veremezsiniz sinemaya gidicez!"dedi.
10 dakika sonrada zil çaldı. Ardanın arabasına binip ( zengin -.-)
AVM'ye doğru gitmeye başladık.
AVM' girdiğimizde çok muhteşem gülüşlü mavi gözlü bi çocuk bana bakıp gülümsedi.o.O Bende ona karşılık verdim. O sırada Arda'nın ölümcüş bakışlarını gördüm. Oldugum yere sindim.
"Kızım ne gülüyon lan erkeklere! Sinirlendirme beni!" Deyip önden gitti. Alışmıştım bu triplere..
Sinema katına geçtiğimizde
"Eee ne izliyicez?" diye sordum.
"Dabbe 5 tabiki" dedi Beril ve Kaan
Ben bi ürktüm. Hiç istemiyorum ama istemiyorum desem dalga geçerlerdi."Korkma Beste ezik misin??" deyip kahkaha atmaya başladılar.
Çok sinirlerdm ve gaza gelip
"Kim korkucak ben sen miyim" deyip biletleri aldım ve yürüdüm.Arkadan geliyolardı.
Salona geldikten sonra yerlerimize oturup sinemanın başlamasını bekliyoduk.Yanımdaki çocuk "Selam" dedi. Kim diye bakıcakken aşşağıda bana gülen çocuğu gördüm.
"Selam" deyip gülümsedim.
"Adım Ulaş"
"Benimde Beste"
"Memnun oldum,telefon nunaranı alsam??"
"Tamam ol-"
"Olmaz" dedi uyarıcı bir sesle Arda.
Arda'ya baktıgımda çok sinirli bi şekilde bakıyordu.
"Kalk ordan Beste, ben geçicem oraya"
"Tamam" deyip yer değiştirdim. Arda eğer sinirlenirse çok kötü şeyler olur.
Bu sırada Arda kulağıma "Demedim mi lan ben sana , sen dur çıkışta görüşücez" diye fısıldayıp geri çekildi.
Filmi güzel bir şekilde bitirdik ve yemeklerimizide yedikten sonra Avm'den çıktık ve Arda herkesi bıraktı.
"Pazartesi yani iki gün sonra kamp var kankalar, unutmayın 3 ay süreceği için adam gibi eşyalarınızı alın,hdi byeee" dedi ve indi Kaan.
Bizde indik. Azrayla aramızda 3 bina oldugu için hep biraradaydık.
Eve gittikten sonra Azraya
**alışverişe nereye gidicez??** yazıp mesaj attım.
**Bilmem ama yarın gidelm ok?**
** Tamam baby ben yatıcam :* byee** yazdım ve anneme bişey demeden yattım. Zaten babamda şehirdışındaydı. Yarın uzun bir gün beni bekliyor......******
Alarmın çalmadıyla kalktım.
Saat 09:00. Hemen Telefonu alıp Azraya
** 11'de buluşmak üzere..** yazıp telefonu şarja bıraktım. Aşşağı inip gevrek yedim. Sonrada yukari çıktım.
** Tamam Besteee 12'de gelirim,seni alırım,giderizzz**Hmm şimdi ne giyicem bi düşünüyüm. Uzun kot pantolon ve sıfır kol gömleğimi giyip banyoya geçtim. Saat 11:00. Zaman ne hızlı geçiyor beaa. Saçıma fön çekip TV izlemeye geçtim. Annem her sabah 08:00-12:00 arası çalıştıgı için sülalem rahattı.
Ve şuan hatırladım, Arda dün çıkışta görüşücez demişti ama unutmuştu . YaşasınnKime: Arda (11:16
** Selam bebikkk***Kimden: Arda (11:18)
** Selam Beste, dünkü konuşmayı unutmadım.**
Yok artık yaa off off :(Kime: Arda (11:25)
** neyse ben azrayla alışverişe gidicem bb**Kimden : Arda (11:32)
** tamam adam gibi dur erkeklere yüz verme bb**Kime: Arda
**-,- ok bb**Kapı çaldı ve çantamı omzuma takıp ayakkabılarımı giyip çıktım. AVM'ye geldik. hemen bi dükkana girdik. Azrayla hemen 5-6 şort aldık. Rahat ve spor üstler aldık. Sonunda alışverişimiz bitti. Tabi bizde bittik -.-
Yemek yedikten sonra taksiye binip eve geldik. Aşırı yoruldugum için hemen yattım..******
Yataktan kalktım, elimi yüzümü yıkadım ve aşşağı indim. Annem masaya bi not bırakmış.
<Kızım iyi tatiller seni ararım ben :)) müsait değildim , kendine iyi bak bebeğim öptümmmm>
Gülümseyip hemen ekmek arası yaptım ve hızlıca yiyip odaya çıktım.
Yarın kamp vardı!!!!
Hemen bavulu çıkardım. İçine dün aldıgım 6 şortla , eski 3 şortuda koydum. Sıfır kollu gömlekleri,şörtleri özenle koydum. Saat 13:00 olmuştu bile. Offf çok heyecanladım şimdii.
Hocamız testde getirin demişti.
Tatilde bile rahat yok ;)
Test kitabınıda koydum. Bİkaç makyaj malzemesinide koyduktan sonra bavulumu kapattım.Kimden: Azra (14:23)
** knkk elbise aldın dimiii?!**Kime: Azra (14:26)
** Neden alıyorum ki? almadım almıcam arkadaş**Kimden : Azra (14:31)
** Salak mısın sen canım? Parti falan olur al lann**Kime: Azra (14:33)
** yok almıcam oradan alırım? Paramız var lan zaten byyyee :dD**Elbiseyi koyacak yer yoktu doğrusu. Neyse babamın verdiği kredi kartı yeter bana. Canım babammm :D.
Saate baktım 15:00 olmuş. Bende supernatural izleyim dedim. Ahhh Dean bu kadar tatlı olma?? -.-
OMG 1 sezon bitirmişim toplam.
Saat 22:00
Telefonumdan gelen titreşimle sıçradım.
Kimden : Arda (22:01)
** Hazırladın mı bavulunu? Yoksa ben gelip yardım mı ediyim ? :D**Kime : Arda (22:03)
** Hazırladım canımm. Sen kendine bak ;) gıcık şey**Kimden : Arda (22:04)
** Hahhahahah bestee dur lan mesaj atma, bi kız gördüm hemen gidiyorm bb kendine iyi bakkk yarın seni saat 08:00 da alıcam evden bb **Bu ne kız sevdasıdır arkadaş? Ama Arda'da kardeşim diye söylemem taş çocuktur kendisi .s
Ben bi Azra'ma mesaj atıyım. Hayırsız mesaj bile atmıyo
** Berill öldün mü?? Hayırsız :( **** knk bavulumu hazırlıyorm mesaj atmaaa üstüne 3 kişi oturduk kapanmıyoda :D yarın 8 de arda alıcak bizi byeee***
Anneme < Annneeee ben kampa kaçar öptim aşkım kendine iyi bakk canımmmmm <3 <3 > notunu yazıp yukarı çıkıp yattım.... Yarın uzun bir tatil var önümde ;))). Belki meteor erkeklerle filan karşılalırız ne güzel olur...