15.BÖLÜM❤️

209 14 12
                                    

MULTİMEDİA İLAYDA
Hjkjjjsjjsssjdjdjdj

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Günlerdir Berk'i arıyorum yok. Azra'yı arıyorum yok. Arda'yı arıyorum yok. Kaan'ı ...... Ceren'i.... Ege'yii... Sadece Selim yanımda.
Noluyo?? Neler oluyo anlayamıyorum. Beynim ERROR veriyo. :D Bir hafta önce Berk gitti. O günden beri Azra, Arda, Kaan, ceren, Ege telefonlarımı açmıyolar. Yanlış bişeyde yapmadım kiiii...!!!

-Seliiim sıkıldımm

-Noldu prenses?

-Neden bir haftadır hiç birini göremiyorum.. Neden beni satıyolar..?

O arada arkadan İlayda'nın sesi geldi.

-Beste.... Yalnız konuşsak? Lütfen

-Tamam..

İçeriye geçtik ve koltuklara oturduk.

-Noldu sana Beste?? Gözlerin çökmüş?

-Güveniyim mi?

-Güven

-Berk ve öbürleri aramalarıma cevüap vermiyolar...... Göremiyorum...... Sanırım beni terk ettiler. Ama naptığımı bilmiyorum...

-Beste......... bi aralar Berk'e aşıktım. Ama şimdi nefret ediyorum. Ve şuan sana yardımcı olucam. Bak Beste....... çok ani olcak ama dün AVM'de Berk ve Azra'yı öpüşürken gördüm...... Özür dilerim ama doğru... :(

-N-N-Ne dedin sen??? O bana böyle bişey yapmaz!!??

Diye bağırdım ve ağlamaya başladım. Kriz..... Selim geldi ve bana sıkıca sarıldı. İlayda'ya 'git' diye bağırdı vr beni kucağına alıp eve geçti. Sevgilim ile En yakın arkadaşım..... Bundan sonda yeni bir başlangoç yapmam lazım.... Sadece ihtiyacım olan şey temiz beyaz bir sayfa....

~~~~~BERK'in ağzından~~~~~~~~~~
Bir haftadır annem için hastanedeyim. İlik lazımmış.
Azra'yla sevgiliyim.. Ama istemiyorum. Anneme uygun olan tek iliği o buldu.. Beni tehdit ediyo... Bir ay sonra biticek her şey...Ve onla sevgili olmamı istedi. Beste bunu öğrenince çok üzülcek offfffff....! Hayat hiç adil değil.. Lanet olsun. Kampa gidiyoruz şu an... Beste'ye bir açıklama yapamıyorum da.. Yoksa ilik gidicekmiş off!
Kampa geldiğimizde Arda'lar Azra ve benle konuşmuyor. Beste'nin yanına geçtiler. O benim ama.... annemde çook önemli <3
Yemekhaneye geçtik ve Azra'nın yavşaklıklarıyla başbaşaydım.

-Aşkıığğııım napalıığğğğıım

-Hiç biley Azra!!

-Berk?

-Anlaşmada böyle bir şey yok!!

-Tamam beee

~~~BESTE'nin ağzından~~~~~~~

Ardalar gelmişti. Azra ve Berk doğruymuş.... Way be Berk bey....
Meğer bizimkiler bir haftadır Azra yüzünden açmıyomuş telefonlarımı. Kardeş sandıklarımız bazen ne piç kişilere dönüşüyomuş. O*ospu çocuğu.
Hayat hiç adil olmuyo bazen. Hayatım kadar sevdiğim çocuk bir
O*ospuyla çıkıyo ;) Ama neden? Neden ben allam? .s
Berkte piçmiş Azrada ;)

-Azraaaaa

-Efendimmmm??

-Plaja gidiyoruz hazırlan

-İstemiyorum

-Sormadımki ? Hazırlan dedim.

-Offfff

diye diye Ceren'le odaya geçtik. Üstümüzü değiştirdik. Onlara kedimi
gösterdim. Hepsi çok beğendi. İlayda'yla gördüğüm yerde konuşucam. Pis kız demiştim ama iyi biriymiş. Aşşağı indik. Selimide aldık. Olanları Selim'e anlatınca hem morali bozuldu hem de gözleri faltaşı gibi açıldı.

*APTALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin