11.BÖLÜM❤️

228 11 9
                                    

MULTİMEDİA Selim:))))
##############
###############
Berk piçsmile yaparken ben buz tutmuş donuyodum. Hemen dışarı çıktım. Titriyodum. Berk bunu görünce endişelendi ve hırkasını çıkarıp bana verdi.

-Öküzsün lan sen TESCİLLİ ÖKÜZ!!!!!

-Offf Beste sakin ol?!

Tabiki öcümü alıcaktım. Ama şimdi değil ;)

-Hasta olucam sayende ...

-Yürüü hemenn

-Pff tamam

Yavaş yavaş yürürken bi anda Berk beni kucağına aldı ve anahtarımı verip kapıyı açtı. Üstüme battaniye örttü. İçeriye geçip nane limon kanattı. Em nefret ettiğim şey naneli limon -,-

-Berk bunu içmem ben.. En iyisi Limonlu ice-tea

-İç şunu Beste, Yoksa zorla içiririm.
;)

- Off berk.. Offff

-Ahhhahha afiyet olsun bebeğim..

-Kıro mal!

-Ahhahahah

Nane limon'u içtim ve Berk'le film izlemeye başladık. Korktuğum için Berk'in içine giriyodum. Buda onu fark etmiş sırıtıyodu.

-Aşkım ben çok yoruldum, yatıcam tamam mı?

-Ne dedin sen ??

-Yatıcam?

-Ondan önce!?

-Yoruldum?

-Ondan önce Besteeeee?

-Aşkım dedim. Aşkım değilmisin??
dedim ve dudaklarıma yapıştı. Sonra bi telefon geldi ve sinirle çıktı. Acaba kimdi?? Hemen üstümü değiştirdim ve Berk'i takip etmeye çıktım..

****BERK'in ağzından*****

Lanet olsun ki bara çağırdılar. Beste'yi yalnız bırakmak zorunda kaldım. Demirliklerden atladım ve taksiye binip gittim. Birnevi kaçtım.
Bara geldiğimde etrafta mal mal danslar eden, yiyişenleri görmezden gelip Ege'nin yanına geçtim.

-Ne var Ege? Sevgilimi yalnız bıraktım senin için? çabuk söyle?

-Geç içeri

-Bak Berk.. Beste'yi sevdiğimi biliyosun.. Neden böyle yapıyosun ki lan? İddiaya girdik dimi? Sen mi tavlarsın ben mi diye? Bırak şu lanet olası iddiayı tamam mı?
Bırak..... Beste'yi sevmiyosun sen ama ben çok seviyorum anladın mı???

-Bak Ege. İddiaya girdik ve ben kazandım tamam mı?

BESTE'nin ağzından####

İddia mı? Şaka mı? Lütfen rüya olsun bunlar lütfen....
Lanet olasoca yerden çıktım ve hemen taksiye binip kampın arka tarafına geçtim. Demirlerden büyük bir hızla atlayıp eve geçtim ve alayına ağladım.......... Bi iddia için miydi bunların hepsi!? En kötüsüde beni kullanmış olmasıydı!!

BERK'in ağzından***

-Bak Ege ben kazanmış olabilirim ama Beste'yi seviyorum. İlk defa bir kızı çok seviyorum anladın mı? Özür dilerim ama o bana bu kadar iyi gelirken bunu hem ona hem kendime yapamam.....

deyip odadan çıktım ve taksiye binmeden yürüdüm. Kampa geldim ve Beste'nin evinin önünden geçip kendi evime geldim. Soğuk bir duş aldım ,odaya girdim. Onu seviyordum ve bidaha onu asla!! bırakmıyacaktım. Biraz dinlendim ve yemekhaneye geçtim. Beste hariç tüm arkadaşları oradaydı? Neden o yok? Kaanlara

-Beste nerede??

-Bilmiyoruz ama evde kalmak istediğini söyledi, canı istemiyomuş.

Sevgilimin canı istemiyosa ben onun canının istemesini bilirim ;)
Kapısına gelip zili çaldım. Kapıyı açto ve beni görünce kapattı. Ama aradaki ayakkabım sayesinde kapatamadı.

-Noluyo Aşkım??

-Bana aşkım deme pislik!!" Diye bağırdı.

-Noluyo" dedim ve kapıyı açıp içeri girdim.

-İddia demek ha!!?? " diye bağırdı. Nerden öğrendi?..

-S-Sen nerden biliyosun?

-Berk defol git evimden. Beni kullandığın yetmedimi??!!

-Açıklamamı dinlemene kadar gitmiyicem tamam mı!!??

-Bahaneni söyle o zaman Berk bey...

-Bak..... Lanet olası iddiaya girdim tamam mı?? Ama nerden öğrendin bilmiyrum ama Ege 'Beste'den ayrıl' dediğinde ona 'İlk defa bi kızı sevdim' gibi şeyler söyledim, Annemden sonra ilk defa bi kız bana bu kadar iyi geldi tamam mı??!!

-Ha-ha inandığımı mı sanıyosun Berk bey? Siktir git evimden!"

Deyip tokat attı.. İddiaya girdim ama onu sevmişitim.. İnanmadı bana.. Haklıydı ama olsun.. İnanmalıydı.

-Beste.....

-Berk defol!!!
duvara yumruk attım ve elimin kanamasını umursamadan evden çıktım. Onu kaybettim sanırım.. KAYBETMEK.... Ne kadarda saçma bir duygu.... Ama ne olursa olsun Beste benim ve hiç bi zamanda BENDEN başka sevgilisi OLMUYUCAK!!!!!..........

*APTALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin