MULTİMEDİA Selim ve Berk :)))
##################
Sabah kalktığımda çok kötü hissediyodum. Ama Berk yüzünden hayatımı mahvedecek yada intihar edecek kızlardan değilim. Hazırlandım ve saat 13:00 da çıktım. Ders başladığında Hoca yer planlaması yapı ve Selim önümde Azrayla , bende Berk'le oturdum.....
ders başladı ve Berk bana kağıtla not yazdı.*Heeyyy lütfen affet beni tamam mı??? Özür dilerim lütfen :'''((*
*Şaka mısın ;)?????*
*Yalvarırım???????!!!*
*Hayır!!!*
*Ya bak dün o kadar sinirliydim ki.... Seni o kadar çok seviyodum ki..Selim'le görünce çok kötü oldum. Sinir krizlerime denk geldi tamam mı? Özür dilerim ..... :(((*
Sinir krizimi?*Sinir krizi derken ?*
*Affedersen tenefüste anlatırım hayatımı tek tek.. Kimseye anlatmadığım kadar!?? :(*
*Bilmiyorum....*
*Litfen?????!!*
*İyi!*
* Seni seviyorum meleğim.... <3 <3 *
Zil çaldı ve arka bahçede banklR oturduk.
-Anlat bakalım...
-Bak... Annem ve babam ben çok küçükken öldü ve teyzemde kalmaya başladım.. Kaan'larla..
Annemle Babam ölürken bede ipe bağlamışlardı. Beni öldürcekken polis geldi. Ben o günden beri sinir krizleri,kabuslar vs. geçiriyorum. Sana vurmamın nedeni yıllar sonra bi kızı sevdim ve Selim'le öyle görünce....... kaybettim sandım..Seni kaybettim sandım meleğim..'''
dedi ve bana sarıldı. Zil çalınca içeri geçtik ve ben Arda,Ceren,Selim, Azra,Kaan'ı çağırdım.-şimdi hiç yorum yapmadan beni dinleyin tamam mı??
Herkes tamam der gibi başını salladı.-Berk'le herşeyi konuştuk ve geçerli sebepleri var.. Bana güvenenin sadece''demek istedim.
-Ama sana oros-
-Kes sesini, demiş olabilir...... Ama ben unuttum' deyip Berk'in yanına dogru gittim.
-Selamm
-Selam, bir günün vardı... Benim sevgilim olur musun?...
-Hmmm..... Evet' dediğim gibi kucağına aldı ve dışarı doğru koşmaya başladı. Etrafdaki insanların "Napıyor lan bunlar" gibi bakışları altındaydık. Baya bi koştuktan sonra beni aşşağa indirdi ve sahile yattık.
-Seni seviyorum aptal...
-Bende seni seviyorum.................................... Sen benimsin ,benim sevgilimsin...ve hep benim olacaksın sevgilim..''deyip dudaklarına dudaklarıma bastırdı...