Subaru Sakamaki ( 巻 ス バ ル , Sakamaki Subaru )
Subaru, Sakamaki ailesinin altıncı ve en küçük oğlu ve Christa'nın tek oğlu. Genellikle yalnızdır ve nasıl yetiştirildiğinden dolayı etrafında ne olduğunu hiç umursamaz. Annesi doğduktan sonra zihinsel olarak kararsız hale geldi ve bu onunla olan ilişkisini çok karmaşık hale getirdi. Christa onu (hem fiziksel hem de sözlü olarak) oğlu olarak kınamaya devam etti ve sürekli onu öldürmesi için baskı yapıyordu, bu da kendini yapamayacağı bir şeydi. Bu, Subaru'nun kendisini pis ve istenmeyen görmesine neden oldu, böylece öfkesini ve hayal kırıklıklarını gidermek için şiddete başvurdu. Hatta aşırı derecede öfkelendiğinde her şeyi kıracak kadar ileri gider. Ancak Subaru, hala patlamaya eğilimli olmasına rağmen, Yui civarındayken bu tarafı sıkıştırmayı başarıyor. O şeylere zarar vermeyi seven suçlu bir tip, ama bir tsundere ve sadece Yui'nin görebileceği nazik tarafı. Hala şansı varken konaktan kaçması için onu teşvik ettiğinde Yui'yi önemsiyor. Yui, sorularının cevaplarını bulmak için kalmayı seçtiğinde, kendisini korumak için gümüş bıçağını vererek kararına isteksizce uydu. Ayrıca, Subaru'nun ona aşık olduğu ima ediliyor, ancak böyle bir olasılığı reddediyor.
KENDİ GÖRÜŞÜM:Subaru aşırı sinirli bir yapıya sahip.Ama o Yui'ye en iyi davrananlardan birisi.Bir tarafı sert ve sinirli olsa da yumuşak bir kalbe sahip. ❤️
◾ Bu bilgiler Wikipedia.com sitesinden yararlanılmıştır.
◾ Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın. 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DIABOLIK LOVERS'A DAİR HER ŞEY
Random🔹Bu kitapta Diabolik Lovers'a dair her şeyi bulabilirsiniz. ▶İçindekiler -Anket -Tepki -Karakter Özellikleri -Soru-cevap Başlangıç Tarihi:20/04/2020