◾Bu anime dizisinin baş kahramanı olan Yui Komori adlı karakterimizin özelliğini bir gözden geçirelim.
Yui Komori (小森 ユイ, Komori Yui)
Yui, Diabolik Lovers serisinin kahramanıdır. Kendisi, kilisesinin sahibi olan bir rahip babasıyla birlikte yaşayan güzel, kibar, nazik ve beceriksiz on yedi yaşında bir öğrencidir. Babası iş için yurtdışına taşındıktan sonra, aslında vampir olan altı gizemli erkek kardeşle bir konakta yaşamak zorunda kaldı. Başlangıçta doğaüstü doğası konusunda şüpheleri vardı, ancak başka bir çözüm bulamadı. Hayatta kalma mücadelesinde, her biri tarafından saldırıya uğrama korkusunu taşırken onlarla birlikte yaşamaya karar verir. Sakamaki vampirlerinin kurban gelin efsanesi ve Karlheinz'in "Adam & Eve" planı için seçilen "Havva". Vampirler tarafından kötü muamele görmesine rağmen, Yui onlara her zaman nezaketle cevap verir ve onları daha iyi anlamaya çalışır. Anime'nin ilk sezonunun ilk bölümünde, onun benimsendiği ve dolayısıyla geçmişini araştırmaya başladığı ortaya çıkıyor. Ayrıca Sakamakiler'le yaşarken göğsünde acı çekmeye başlar, çünkü kalbi aslında Ayato, Kanato ve Laito adlı üçlülerin annesi olan Cordelia'nındı. Bu, tüm kardeşlerin neden kanına çok çekildiğini açıklıyor.
KENDİ GÖRÜŞÜM:Yui gerçekten de çok güzel ve tatlı birisi.Ama kendisi sanki biraz fazla sakin ve sessiz. Bundan dolayı çoğu izleyici şikayetçi. Aslında bende biraz şikayetçiyim.En azından kendini biraz daha savunsa ve sesini çıkarsa bu kadar fazla üstüne gelemezler.Ama başka bir çaresi de yok bebeğimin.Onlara boyun eğmek zorunda. 😔😔
◾Bu bölümlerin çoğu karakterlerin özelliğini sizlere aktarmak olacak.
◾ Bu kitapta sizlerin bilgilenmesi adına yapıyorum bunu.
◾ Umarım beğenirsiniz💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DIABOLIK LOVERS'A DAİR HER ŞEY
Random🔹Bu kitapta Diabolik Lovers'a dair her şeyi bulabilirsiniz. ▶İçindekiler -Anket -Tepki -Karakter Özellikleri -Soru-cevap Başlangıç Tarihi:20/04/2020