Yuma Mukami ( ユ ー マ , Mukami Yuuma ) / Edgar ( エ ド ガ ー , Edogā )
Yuma, Mukami ailesinin üçüncü oğlu ve kardeşlerinden en uzun olanı. O aslında Şii'nin Shū'ın ateşte öldüğünü düşündüğü tek insan çocukluk arkadaşı Edgar. Yuma, daha sonra Edgar, bilinmeyen koşullar nedeniyle aslında yangından kurtulmuştu, ancak geçmişiyle ve kim olduğu ile ilgili tüm anılarını kaybetmişti, bu da amnezi çekmesine neden oldu. Daha sonra bir sokak çetesine katıldı ve 'Ayı' adı altında gitti. Sokaklarda hayatta kalmak için çekingenliğini ve masum özelliklerini terk etmek zorunda kaldı; zamanla kaba, şiddetli, saldırgan, asi ve egemen olmak. Çetesinin geri kalanı bir darbe sırasında öldürüldü ve talihsiz bir şansla, hayatta kalan tek kişi oydu. Kardeşleri Ruki, Kou ve Azusa ile tanıştığı yetimhanede sona erdi ve onlarla kaçmaya çalıştı, ancak yetimhane personeli tarafından vuruldu. Ölürken Karlheinz ile tanıştı ve yaşamak için bir şans daha teklif edildi, ancak vampir olarak. Teklifi kabul etti ve bunu çete patronunun hayalini gerçekleştirmek için başka bir şans olarak gördü; aristokratlardan kurtulmak ve sosyal sınıfların olmadığı bir dünyaya sahip olmak. Karlheinz, vampire dönüştükten sonra "Yuma" adını aldı. Yuma ne zaman sinirlenirse, normalde rampalara girer. Sebze bahçeciliği tutkusu ve birazcıkYui hangi tsundere fark eder. Shū Yuma'yı Edgar olarak tanır, ancak ilk önce ona hayal etmeyi düşünerek inanmayı reddeder. Ancak Reiji, Yuma'nın Shū'dan bir süre sonra aslında Edgar olduğunu fark eder.
◾Bu bilgiler Wikipedia.com sitesinden yararlanılmıştır.
◾Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın.
◾ Sizleri seviyorum. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DIABOLIK LOVERS'A DAİR HER ŞEY
De Todo🔹Bu kitapta Diabolik Lovers'a dair her şeyi bulabilirsiniz. ▶İçindekiler -Anket -Tepki -Karakter Özellikleri -Soru-cevap Başlangıç Tarihi:20/04/2020