Anket 3

530 19 117
                                    

Evet kısa bir süreden sonra yine sizlerleyim.

Başlıktan da anlaşılacağı üzere anket soruları ile karşınızdayım.

Bakalım hangi sorular bizim cevabımızı bekliyor.

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.

Yorumlarınızı bekliyorum.<3

~SORULAR~

1-Diabolik Lover's animesindeki beğenmediğiniz bir sahne var mı?

Yani şöyle bir düşünecek olursam hoşlanmadığım kısım galiba Ayato'nun Yui'yi bir mağara gibi yerde Laito'ya bırakıp gitmesi.Bu biraz canımı sıkmıştı açıkçası.Çünkü benim shipim Ayato ve Yui.

2-Diabolik Lover'staki karakterleri shipleyecek olsanız kimleri kimlerle shiplerdiniz?
(Yorum sınırı yok.Bayağı bir ship yapabilirsiniz.)

Tabikide Ayato-Yui.Bu kadar.

3-Yui Komori adlı karakteri siz tasarlamış olsaydınız ona hangi özellikleri verirdiniz?

Ben tasarlamış olsam kesinlikle ciddi ve ne istediğini bilen bir karakter olurdu.Birazcıkta seksi.😂😂

4-Ayato Sakamaki karakterinin beğenmediğiniz iki özelliği nedir?

Aslında Ayato'ya âşığım diyebilirim.Tamam abartmayayım da açıkçası sadece kendisini biraz fazla övmesi ve sevdiğini söylememesi.Yani hem seviyor ama sevdiği kişiye de bolca zulüm yapıyor.Bu hoşuma gitmiyor.

5-Yui Komori adlı karakteri güzel buluyor musunuz?

Ben Yui'yi gerçekten tatlı ve güzel buluyorum.Sadece fazla zayıf.Azıcık daha etine dolgun olsa süper olur.

6-Laito Sakamaki adlı karakteri seviyor musunuz?

Ben çokta sevmiyorum.Ama yine de tatlı birisi diyebilirim.Yanağındaki ben onu tatlı yapıyor.😁

▶Evet bu kadar soru yeter diye düşünüyorum.

▶Neler düşünüyorsunuz?Yorumlarda belirtmeyi unutmayın!!

❤ I Love Everybody ❤

DIABOLIK LOVERS'A DAİR HER ŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin