Tepki 1

844 31 19
                                    

Evet anket soruları ve karakter tanıtımlarından sonra tepkilerle karşınızdayım.

Bakalım beylerimiz ne tepki verecekler.

Lütfen yorum yazmakta çekinmeyin.Ben olumlu veya olumsuz her türlü yoruma açığım.

Sizleri seviyorum bebekler.💕😘😍

~

Bir arkadaşınız sizinle bir yerde buluşup buluşamayacağınızı soruyor ve sizde çok istekli olmasanızda bu teklifi kabul ediyorsunuz.Hızlıca güzel kıyafetlerini giyip,makyajınızı yaptıktan sonra tamamıyla hazırlanıyorsunuz ve evden çıkıyorsunuz.Başınız eğik bir şekilde yürüyorsunuz ve başınızı kaldırıp etrafa baktığınızda birçok insanın dışarıda yürüdüğünü görüyorsunuz.Tekrar başını eğip buluşacağınız yere geldiğinizde duruyorsunuz.Etrafa göz gezdirdiğinizde ise bankta oturan bir kişinin size delici bakışlar attığını görüyorsunuz ve bundan dolayı rahatsız oluyorsunuz.Bunu devam ettirdiğinde ise dayanamayıp size neden baktığını sormak için yanına gidiyorsunuz.

(İçinden sizin ne kadar güzel bir kız olduğunu düşünürken sizin kendisine doğru geldiğinizi anlayınca ne yapacağını şaşırır ve bunu size yansıtmak istemez.Biraz utanır.)

Reiji:Hey,sen önümde ne dikiliyorsun.Çekilsene şuradan.

(S/A):Siz bayım,kaç dakikadır bana bakıyorsunuz ve ben bundan rahatsız oluyorum.

Reiji:Sadece sizin gibi bir kızı burada ilk defa gördüğüm için biraz uzun baktım.Yani başka bir neden falan yok.Şimdi çekilirseniz etrafıma bakacağım.

(Aslında ne yaptığını o da anlamasa da paniklediği için size böyle davranmıştır.Sizi yakın gördüğü içinde sizi daha fazla beğenmiştir.Ama bunu size belli etmek istememiştir.)

~

(Sizi gördüğünde gerçekten de çok beğenmiştir.Hatta size az da olsa biraz hoşlantı duymuştur.
Ama bunu içinde yaşar ve size belli etmez.)

(S/A):Hey,sen neden bana bakıyorsun?

Ayato:Bendeniz istediği kişiye bakabilir.Bunu sana mı soracağım.

(S/A):Tabikide evet.Sonuçta bana bakıyorsun ve rahatsız oluyorum.

Ayato:O zaman sende bu kadar güzel olma.

(Bunu dediğinde şaşırır ve bir o kadar da sinirlenirsin.Ama az da olsa bu hoşuna gider ve yanakların al al olur.Çünkü o da bir o kadar yakışıklıdır.)

~

(Sizi gördüğünde ne kadar tatlı bir kız olduğunu düşünür.Ama sizin yanına gelebileceğinizi tahmin etmez ve buna biraz sinirlenir.)

(S/A):Sen,bana kaç dakikadır bakıyorsun ve ben bunun nedeni sorabilir miyim?

Kanato:Haha,sen kimsin de bana hesap soruyorsun ha?

(S/A):Ama çok kabasınız.

Kanato:Senin yerinde olsam burada çok fazla durupta beni meşgul etmezdim.Çünkü kötü şeyler olabilir.

(Bunu dediğinde siz sinir küplerine binersiniz ve oradan hemen ayrılırsınız.O ise sana bakmayı devam ettirir.)

~

(Sizi gördüğünde içinde çok değişik hisler oluşur ve bundan dolayı da çok utanır.Ama sizin güzelliğiniz onu çok cezbetmiştir.)

(S/A):Acaba diyorum ki bana bakmasanız mı?

Laito:Ah,tatlım bu kadar güzel olmak suç olmalı.

(S/A):Nasıl yani?

Laito:Diyorum ki çok güzelsin ve seksisin.

(Sizin bunu demesiyle yüzünüz kızarır ve hemen yanından ayrılırsınız.Kurduğu cümle ise sizi gerçekten çok utandırmıştır.)

~

(Sizi gördüğünde çok zarif ve hanımefendi bir kız olduğunu gördüğü için size daha fazla bakmaya çalışır.Ama sizin yanınıza geleceğinizi görünce hemen bakışlarını başka yere çevirir ve yüzü kızarır.)

(S/A):Merhaba,acaba bana neden bu kadar dikkatli bakıyorsunuz?

Subaru:Ben sana bakmıyorum,yola bakıyorum.

(S/A):Kaç dakikadır bana bakıyorsunuz lütfen yalan söylemeyin.

Subaru:Tamam baktım,bir sorun mu var?

(S/A):Evet,var.Rahatsız oluyorum.

Subaru:Tamam bakmam bir daha.

(Siz giderken bile size bakmayı devam ettirir ama sonra oturduğu banktan kalkar ve giderken size son bir bakış atar.Sizde az da olsa bu durumdan etkilenirsiniz.)

~

(Etrafa bakarken sizi görür ve gerçekten de güzel olduğunuzu düşünür.Size delici bakışlar attıktan sonra sizin bundan rahatsız olmanızla yanına gelmeniz ise onu heyecanlandırır ve kulağına taktığı kulaklıkla tekrar müziğini dinlemeye devam eder.)

(S/A):Hey,sen neden bana bir süredir bakıyorsun?

(Sizi müzik dinlediği için duymaz ve oralı da olmaz.Siz ise bu duruma sinirlenir ve kulağına takmış olduğu kulaklığı çıkarıp tekrar sorunuzu sorarsınız.)

(S/A):Sana diyorum,neden beni dinlemiyorsun?

Shu:Sen ne yaptığını zannediyorsun?

(S/A):Acaba diyorum ki bana bakmasanız mı?

Shu:Sen önümdesin ve bakmam da gayet normal.

(S/A):Beni anlamak mı istemiyorsunuz?

Shu:Ah,çok konuşuyorsun ama.Ver şu kulaklığımı.Müziğimi dinleyeceğim.

(Siz bu duruma sinirlenirsiniz ve kulaklığını geri verdikten sonra hızlıca buluşacağınız yerde beklemeye devam edersin.Onun yakışıklılığı sizi az da olsa cezbetmiştir.Ama bunu düşünmemeye çalışırsınız ve etrafta geçen kişilere bakarsınız.)

Ah elim yoruldu gerçekten.Bayağı uzun yazdım valla.İnşallah okurken sıkılmazsınız.Destan yazdım.😂😂

Ne düşünüyorsunuz bakalım tepkiler hakkında yorumda belirtin.👈

Vote vermeyi de unutmayın.💕


DIABOLIK LOVERS'A DAİR HER ŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin