Amy Liz legjobb barátnője volt a gimi első osztálya óta. Mindent, de tényleg mindent meg tudtak beszélni egymással. Így Liz könnyedén ment bele a házibuli lehetőségébe Vince pedig tudta hogy Amy nem viszi rosszba így elengedte. Bár nem mintha érdekelte is volna hogy hova megy... legalább nincs otthon és nem basztatja őt a hülyeségeivel.
Liz átment Amyhez sport tatyóban víve a party cuccát sminkjeit és 2 par cipőt.
Amy beengedte.
- nah izgulsz?! Kérdezte Amy felig feltűzött hajjal.
- miért izgulnék?! Nem bálba megyünk.
- nah jaaa... deee mikor voltál utoljára HB-ben? Vagy úgy egyeltalán bulizni V nélkül? Ahol ihatsz újra mert nem te vezetsz és azzal táncolsz akivel akarsz.
- te bolond vagy... kurva régen de nekem nem kell pia hogy jól érezzem magam. Meg különben is Peter jön?
- Ő visz, de nem jön ez csak a mi bulink.
- A-haaa.... értem.
Felöltöztek Liz egy pezsgő rózsaszín átmenetes csillogó miniruhát vett fel aminek szív alakú dekoltázsa volt és az afeletti része áttetsző anyaga látni engedte tetoválásait. Alulra egy fekete latex nacit. Hozzá színben dukáló opentoe magassarkút. Sminkeltek és hajat csináltak.... de tarcsiba vittek 1-1 fekete tornacipőt.
Odaérve a bulira mindkettejük által ismert figura nyitott ajtót. Nem rég költözött haza Finnországból ezt ünnepelték.
Bementek majd kisvártatva inni majd vedelni kezdtek...
Aztán Liz beszállt egy jó szál cigibe és a buli elszabadult....
YOU ARE READING
Érzéki Csalódás
RomanceErotikus, de mélyrehatóan részletes visszaemlékezés egy házibuliról ami, nem a megszokott módon alakult. Szókimondó, extrém +18-as tartalom.