Bevezetés

9.2K 35 0
                                    

Liz egy 30-as évei elején járó, vagány, 165 magas es 60 kg-s nő. Átlagos élettel, de sötét, vegyes identitású fantáziával bírt. Akinek barátai, családja van 2 gyerkőccel meg egy sok éve tartó párkapcsolattal. Soha nem lépett félre egy párkapcsolatában sem. Gyakran fantáziált másról mikor azok elkezdtek széthullani, de SOHA nem lépett félre. Szereti a sexet, NEM imádja mindig is imádta. "Pajzán fehérmájú ringyó" így jellemezte magát legjobb barátnőjének, Amynek a legtöbbször. Mindegy hogy, pali vagy nő anál, orál vagy vaginális, egy gyors numera vagy hosszú órákig elnyúló dugás, vagy szeretkezés. A lényeg az hogy, minél több endorfint tudjon termelni a szervezete. A helyszín is mindegy minél extrémebb, annál kedvesebb emlék de ha ágyban párnák közt hat ott.
Ám a sors úgy döntött, hogy Liznek ezt nem adja meg. Helyette kikapta 2x is a szűz fajtát, amelyik kezdetben imádja a testét aztán szép lassan ráunva rombolja büszkeségét, nőiességét és az arra valo igényét. Másodjára már 2 gyorsan cseperedő kis manócskával. Igen L egy boldog, önmagával elégedett (vagy legalábbis mocskosul annak tűnő) ikres anyuka. Itt bele is vágnék, hogy miként történhetett meg az elhanyagolt, büszkeség rombolt családanyával az ami.

Érzéki CsalódásWhere stories live. Discover now