L szerette a párját Vince-t. Egy napon születtek alig egy hónap különbséggel, de másik évben. 1 év 1 hónap volt köztük.
Vince viszont nem szerette viszonozni vagy viszonzását kimutatni semmilyen formában. Nem bújt, nem szeretgette, nem szeretett részt venni a háztartási és a házkörüli feladatokban. Mindent, de tényleg mindent L csinált; fúrt, faragott, ragasztott, porszívózott, felmosott, gyereket pesztrált 2 munkahely mellett is. Mosott, hajtogatott, mosogatógépet ki,-bepakolt, bevásárolt és még mellé kutyát macskát gondozott. Neha V is beszállt de inkabb nem, mert semmit nem csinált meg úgy ahogy L azt kérte tőle. DIREKT (nehogy már a nő mondja meg neki hogy mit hogy csináljon). Viszont szerette L orra dörgölni, hogy nem jó anya mert állandóan csak üvölt az ikrekkel, hogy alkalmatlan az együttélésre mondván neki semmi sem jó, hogy idegbeteg és kezelésre szorul. Megdicsérni sosem dicsérte, hogy csinos vagy hogy, jól áll neki az épp aktuális smink vagy outfit. Nem véleményezte a haját vagy a körmét ha frissen jött a fodrásztól vagy, a körmöstől. Pedig ezek mindegyike szemmel látható változás. Ezért L kénytelen volt mindig az orra elé állni és kérdezni "nah milyen?!" Majd jött a velős csípős válasz néha ránézés nélkül néha azzal, hogy "jó szép lett", de már fordult is vissza az éppen koncentráltan piszkált műszaki kütyü felé. Lehetett az épp videó nézés, vagy szüntelen pubG a mobilján, vagy valamilyen elnyomorodott pc-s játék L laptopján. Szexelni az elején rengeteget szexeltek, még a szülés után sem volt drasztikus csökkenés inkább a 2.-3. együtt töltött év után. A napi több lecsökkent egészen, heti 1x-2x-i, vagy 2 hetente 2x 1 alkalomra. L-t borzasztóan frusztrálta hiába mászott V-re, mint egy sexfilmből kilépett szajha, öltözött be, flangált előtte egy szál meztelenben, vagy frissen kilépve a zuhany alól úgy hogy a vizcseppek végig gurultak enyhén gyötört idomain vizes hajjal. V csak nyomta és nyomta... a gamelést. Olykor meg mindeközben aktiv discorddal is. Ha L kicsit akaratosabb volt, egyből le lett tromfolva. Aztán L máshogy próbálta a sorozatos kifogást miszerint V fáradt, vagy nincs kedve kezelni... IGEN megvárta amíg V édes álomba szenderült és L elvette. Levette az alvó Vince boxerét bekapta a lankadt farkát és addig szopta amíg fel nem állt. Ilyenkor V vagy felkelt és megdugta Lizt, csak hogy aludhasson már, vaaaagy tovább aludt. Sosem tudva meg szinleli-e, vagy tényleg annyira melyen aludt addigra. Ha esetleg aludt még Liz nem hagyta abba ovatosan kitakarta Vincet és hátat fordítva neki magaba csúsztatta Vince kemény farkát, aztán ovatosan lágyan mozogni kezdett. Erre már Vince tuti felkelt. Többnyire jó vége lett szeretkeztek vagy keféltek vagy csak gyorsan letudták de L kurva boldog volt, hogy volt valami. Belül viszont minden ilyen után egy kicsit megszakadt benne valami. Órákig bámulta magát a tükörben és szép lassan kezdte megutálni a teste kinézetét de csak magában, hogy lóg a melle narancsbőrös a popsija puding a combja és van 1-2 szemölcs az arcán. Vince nem borotválkozott odalent hiába kérte Liz őt erre csak nagy ritkán. Aztán Lizt 1 hasonló éjszakai tetten érés során ráhúzta a farkára majd kihúzva Liz nedves puncijából a meredező, kemény farkát Liz fölé térdelt és ledugta a torkán ráhúzta a fejét. Többször is. Először Liz élvezte hiszen szerette keményen durván is de felnézve szerelmére meglátta a szemében a dühöt. Azt a dühöt amit akkor szokott látni amikor fel kell keltse az olyankor dúvadként viselkedő élete szerelmét. Rájött...! Rájött, hogy Vince büntető szopást csináltat vele. Próbált elhúzódni, de V nem engedte el. "Szopjál baszd meg, ha már felkeltettél!" sziszegte a fogai között. Majd amikor már majdnem orgazmus közel volt, beverte Liz puncijába és elélvezés előtt kirántotta ismét Liz fölé térdelt elélvezett oda ahová éppen sikerült Liz hajába,arcára, mellére.
Ezután Liz sokáig nem kezdeményezett elsírta magát miután V végzett és elaludt. V leszarta L pedig, nem merte szóbahozni. Aztán Liz rászokott a kamu alvásra. Bekamuzta, hogy alszik és V-hez bújva addig csúszkált míg fel nem állt ő pedig be nem nedvesedett hogy magába tudja vezetni. Aztán mozgott... amíg V rá nem förmedt:
- mit csinálsz???
- te kezted.- válaszolta Liz tökéletesen megjátszott kómás hanggal.- Arra keltem, hogy bevered...- de a végét, mar csak nyögve mert Vince belelendült. Végeztek és Liz boldog volt. V másnap szóba is hozta hogy valami erotikusat álmodott ezért történhetett de Lizt nem zavarta. Még kajánul meg is jegyezte: - tetszett... - nevettek.
Aztán Vince ezt a trükkjét is kiaknázta persze nem olyan durván mint azt korábban de fájdalmas mementót hagyva Liz combjain és karjain a túl erős szorításnak köszönhetően.
Aztán Liznek nem maradt más mint mindig hagyni ha Vince akarta elvégre máshogy nem juthat sexhez Vincetől. Aztán megtörtént az amire Liz soha nem gondolt; Nem akarta. Nem akart sexelni. Vincet nem erdekelte addig matatott addig izgatta Lizt míg ő be nem nedvesedett és be nem tudta verni neki mindenféle építőjáték nélkül. Liznek fájt de tetszett neki a megerőszakolósdi, elvégre ő is ezt csinálta Vincszel. Vince nem bírta elvinni így Liz mutatta harapja meg Vince megtette. Aztán ez sokaig ment így míg 1x durvábban harapott véraláfutásos lett. Fájt neki de édes emlék volt neki hogy milyen hidegrázós sexben volt része. Volt olyan is persze hogy mindketten akarták és Vince ki is nyalta Lizt sőőőt fel-nyal-ta a csúcsra. Aztán Liz megint nem akarta de Vince elvette MEGINT, de most abszolut nem volt jó neki, fájt másképp valódi fájdalom volt, de V elvette. Ő teleélvezte Liz mellkasát, majd otthagyta, törülközőt sem vitt neki. Cigizni is lement előre nem várta meg Lizt ahogy előtte mindig. Liz kiakadt. Vince ezen tevékenysége megmaradt néha előjött néha nem. Aztán 1x Liz kezdemenyezett Vince visszautasította. Lizből kijött az állat a megmaradt nő.
- Van valakid?! - kérdezte Vincet elcsukló hangon.
- Nincs! hogy lenne ne legyél már retard. - válaszolta V figyelmeztető hangon.
- Akkor mi a baj?! Miért nem akarsz? Engem nem zavarnak a hibáid amik téged magadon frusztrálnak velük együtt szeretlek. Vagy ez a baj? Már nem kellek?! Nem szeretsz?!
- De csak nincs kedvem fáradt vagyok.
- Aha... jah persze de a koszos pornóra kivered, ahogy elmegyek itthonról dolgozni vagy vásárolni.
- Igen ki... most mit zavar?! Hülye vagy??!?!?
Csúnyán összevesztek. Ez ment éveken át. Illetve ezek váltogatták egymást.
Volt közötte 1-2 jó élmény de elenyésző volt a rossz dolgok mellett.
Aztán Liz Amy unszolására elment vele egy házibuliba...
YOU ARE READING
Érzéki Csalódás
RomanceErotikus, de mélyrehatóan részletes visszaemlékezés egy házibuliról ami, nem a megszokott módon alakult. Szókimondó, extrém +18-as tartalom.