Câțiva picuri de ploaie se arată trezindu-mă la realitate . Îmi scutur gandurile odata ce am ajuns în fața ușii din spate a clubului zâmbind prostește . Împing cu putere ușa de la intrare și pășesc în încăperea care la început arată caldă și primitoare ..însă cum am spus și înainte, nu e ceea ce pare. Mă îndrept spre vestiare și îmi las geaca in dulap apoi îmi atașez șortul negru în jurul taliei .-A ajuns și prințesa ,huh? Spune Hwa ieșin din baia fetelor îndreptându-se spre vestiarul de lângă mine procedând la fel.
-Ya! Cine spune? Tu mereu întârzi !! Îi spun fetei cu rujul roșu ca focul și un chip ca " de zeitate " cum ar spune unii , arătând un zâmbet micuț .
-Ei na, hai să fim sinceri...cel care întârzie mereu e Jung... Fata începu să râdă la spusele ei și eu fac la fel .
Mi-am prins părul într-o coadă de cal și am pornit amândouă spre interiorul clubului . Astăzi eu mă ocupam de bar ,de asemenea azi e o zi destul de aglomerată . Clubul era deja destul de plin așa că am sărit repede în ajutor începând să umplu halbe de bere și băuturi spirtoase . Hwa se ocupa de comenzile de la etajul clubului iar Jung era la barul de la etaj . Prezența lui mă surprindea având în vedere că el e cel care întârzie de obicei . Am continuat cu comenzile cam în jur de 2 ore . Era în jur de 2 dimineața iar eu încă umplu halbe de bere fără oprire..
-Nam kyung!! Strigă băiatul cu părul brunet-gri din fața ușii vestiarului care nu era chiar așa departe de bar .
Acesta e 𝙆𝙖𝙞...băiatul cu care lucrez în aceași tura de obicei . Ne-am cunoscut când aveam 16 ani . Mereu a fost protectiv cu mine cât timp lucram împreuna.. când se arăta un pervers la bar mereu mă ajuta . Păcat că e mai în vârsta.. e un băiat bine facut și foarte arătos..zâmbetul lui..ah...și ochii aceia... are o față de 𝙘â𝙞𝙣𝙚...
-Hm?! Ce este?! Strig de asemenea cât să mă poată auzi și servesc berea unui client .
Băiatul bine făcut îmi făcuse semn cu mâna să mă îndrept spre vestiarele din spate . Îi fac semn unui coleg care servește la mese să îmi ia locul puțin timp iar apoi mă îndrept spre vestiar . Închid ușa după mine și rămân puțin surprinsă când îi vad pe Jung și Hwa .-Ce faceți aici? Mă așez pe canapeaua din piele neagră lângă Hwa care își masa gâtul .
-Am fost chemați toți de șefu ...Spune Jung cât timp își pocni încheietura gleznelor .
-Cred că e ceva important având în vedere că suntem noi ...Kai rostește cuvintele iar apoi ranji in colțul gurii cu entuziasm.
-Încă nu suntem așa pregătiți...trebuie să ne antrenam mult ca să-
Am fost întreruptă la mijlocul propoziție când ușa neagră dintr-un metal fin se deschise .-Bună copii mei dragi .
Spune bătrânul cu mustață albă însă cu trăsăturile corpului cât de căt definite .Acesta e 𝙉𝙤𝙖𝙝... El e șeful nostru care într-un fel sau altu ne este ca un tată... ne-a luat sub aripa lui protectoare și ne-a antrenat pe fiecare în parte dar încetul cu încetul . Kai e cel mai mare dintre noi și de asemenea cel cu ce-a mai multă experiența . Noah ne-a salvat pe toți la un momendat... Pe mine de mama mea care e o damă de companie ; Jung care vine dintr-o familie cu multă putere și bani ,așteptându-se ca fiul lor să fie o marionetă după bunul lor plac ; Hwa de tatăl ei care abuzează de ea și mama sa . Nimeni nu știe care e numele lui real, dar în ochii mei știu ca numele lui e "Tata"...un nume care nu mi-a fost permis să îl folosesc...
Cu toții zâmbeam la cuvintele acestuia îndreptându-ne privirile către el .-Ce ne-ai pregătit "Tati"? Spune kai pe un ton copilăresc fiind cel mai nerăbdător .
-Sunt sigur că muriți de nerăbdare așa că hai să trecem la subiect .
Când acesta rosti cuvintele cu toții simțeam un fior mic pe șira spinării și ne-am uitat la acesta adaptând o față serioasă lăsând o liniște totală în camera ;Începând de astăzi veți avea un nou coleg...; În încăpere intrase un băiat înalt si destul de slab . "Acesta este-" Îmi spun în minte cu o privire destul de șoată , asemănătoare cu a lui Jung si Hwa.
-Acesta este fiul meu ...𝙇𝙚𝙚 𝙏𝙖𝙚𝙮𝙤𝙣𝙜.
𝙉𝙖𝙢 𝙠𝙮𝙪𝙣𝙜 𝙥𝙤𝙫'
Privesc baiatul slab care stă în picioare cu o privire rece . Pantalonii lui rupți în jurul genunchilor și maieul alb care îi definește cu ușurintă talia lui subțire îl face destul de atrăgător . Cerceii din urechea lui care sclipesc sub lumina neonului.. Însă parul lui... este schimbat... parul lui avuse o culoare de roșu sângeriu destul de aprins . Iar fața lui...iar s-a schimbat...e rece...mă face confuză.Kai observă fețele noastre șocate diferită de a lui care fuse una școată la început din cauza cuvintelor "fiul meu" însă și-a revenit repede spre deosebire de noi care stam cu gurile căscate și ochii mari . Acesta se uita ba' la noi , ba' la roșcatul slab cu numele de 𝙏𝙖𝙚𝙮𝙤𝙣𝙜 .
-Ya...îl cunașteți? Spune acesta cu o față puțin nedumerită .
-O-oarecum.. fata cu rujul roșu ca focul își îndrepta fața spre Jung care și-a transformat fața șoată în una rece și plină de ură .
-Înțeleg... bătrânul își masează mustața albă picând un pic pe gânduri apoi începu să vorbească din nou ;
Știu că poate ideea de a colabora nu va priește însă, faceți un pact și înțelegeți-vă . Vreau ca echipa voastră să depună mult efort pe viitor .
Kai.. un luptător care a eșuat pe ring iar acum a devenit cineva.. ai putea ajunge un bun asasin sau luptător ,ai fi punctul de sprijin al echipei ;
Jung.. un tocilar care a fost judecat dupa numele pe care îl poartă iar în prezent un IT și un Hacker minunat ;
Hwa.. o fostă patinatoare care visul i-a fost ruinat de tatăl ei alcoolic ..a devenit o frumoasă fată care poate seduce orice bărbat și obține ce vrea în doar cateva secunde ;
Nam-kyung.. un suflet singur și matur cu un trecut întunecat ,a devenit un adevărat lider și un țintaș de minune cu planuri demențiale ;
Taeyong..un copil abandonat care a devenit un pungaș rapid atât pe roți cât și pe picioare.... ;
Rostise bătrânul enumerându-ne pe fiecare ...un defect al lui este că nu prea are sentimente..și nu știe când să se oprească .-Ajunge . Rostesc cu un ton rece la spusele bătrânului privindu-l in ochii ; Am înțeles cu toții ideea.
-Acei ochii de 𝙥𝙞𝙨𝙞𝙘ă ageri... Spuse bărbatul începând sa râdă însă după răspunsul meu toți au lasat o privire de gheață către acesta..dar privirea lui taeyong.. era una plină de ură și tăcere .
___________________________
Bună! Știu că postez destul de greu însă voi încerca să postez cât de des pot în perioada aceasta . Sper că toți sunteți sănătoși . Apreciez că am putut ajunge pe 1-#nctu și că vizionările cresc . Știu că nu e o carte foarte apreciată dar voi muncii din greu ca să ajungă apreciată .
Ce credeți că se va întampla mai departe?👀
CITEȘTI
𝐂𝐎𝐋𝐃 𝐀𝐒 𝐈𝐂𝐄 // Taeyong
FanfictionNam-kyung ca semnificația numelui ei este mai retrasă...o fată rece și tăcută de obicei.. uneori chiar rea și poate prea directă. Ajunge la o facultate alături de prietenii ei 𝙆𝙞𝙢 𝙟𝙪𝙣𝙜 𝙬𝙤𝙤 și 𝙃𝙬𝙖-𝙔𝙤𝙪𝙣𝙜 ...Aceasta îl întâlnește p...