Tura de noapte se terminase . Era 07:46 iar eu și Hwa ne îndreptam spre casa mea deoarece urma să doarmă la mine. Părinții ei iar se certaseră și tatăl ei a luat-o razna . Pentru binele ei am decis să o fur în noaptea asta și să ne distrăm puțin . Pe drum spre casă ne-am oprit la un magazin non-stop și am luat snacks-uri și câte ceva de băut. Am ajuns în mica mea casă cuprinsă de întuneric și praf . Aprind luminile și amândouă ne-am aruncat pe canapea fiind obosite. Deschidem dozele de bere și snacksurile începând să mâncăm și să povestim despre cele întâmplate la lucru...
-Ya...ce părere ai despre el? Ce ai citi în ochii lui? Am văzut cum te uitai la el ! Spune Hwa tachinându-mă însă când am auzit-o mi s-a pus un nod în gât...-Nu pot să îl citesc așa ușor. Trebuie să îl cunosc mai mult... în plus, e ceva ciudat la el. Când așteptam autobuzul fața lui era una caldă și liniștită, diferită față de fața lui de zi cu zi..
Hwa se uită la mine puțin șocată însă își revine repete și continuă să mănânce din snacksuri .
-Apropo.. De când tu și Jung sunteți împreu-
Nu apuc să termin fraza, ca de obicei, că aceasta se înecase cu un cips și mă întrerupe .
-Cum ți-ai dat seama ?!
Rânjesc făcându-i cu ochiul .
-Magieeeeee! Spun făcând ciudat din mâini însă fața ei era una rece așa că revin la poziția normală . Îmi cotrobăi prin geanta care se afla lângă mine și arunc un portofoliu pe mijlocul mesei .
Aruncă o privire la asta și spune-mi ce părere ai...
-Hm? Ce e asta? Un cadou? Fata apucă dosarul începând să îl răscolească .
Nu se poate....De ce ne-ar pune să--Să aflăm informați despre cel mai bun prieten al lui Taeyong?... Continui eu fraza sprijinindu-mi coatele de genunchi uitandu-mă în jos .
Nu știu...dar ceva e putred la mijloc în orice caz...-Ya..nu ar trebui să avem dubi dacă Noah ne-a dat ordinele, bine? Fata îmi zâmbește și lasă dosarul jos .
El știe?
-Nu.. momentan noi două suntem singurele care știm .-Mm.. înțeleg . Hwa se ridică luându-mă de mâini și trăgându-mă în picioare .
Acum hai să ne distrăm! Aceasta își scoate telefonul punând muzică și începem să cântam pe un maraton de Lady Gaga, Katty Perry și Britney Spears de 2 ore în care începusem și 3 jocuri de rummy .-Hai să facem noaptea albă !
-Ești nebună? Dacă află Iubi bubi tău că nu am dormit de 24 de ore ne dă' cap în cap . Și tu ești cea care împarte cursurile cu el .
-Exact ! Ceea ce înseamnă că am de la cine fura lecțiile dupa ce trag un somn de frumusețe la ora domnului Kim. Spune dându-și părul pe o parte zâmbind.
-Și eu ce ar trebui să fac ?...Să îmi sprijin pleoapele cu scobitori ?...
-Ey naa . Spune aceasta dându-mi un cont subtil în umăr...lucrul ei preferat .
Și tu îl ai pe prințul de Taeyong .Când auzisem ce prostie scoase Hwa pe gură îmi dădusem ochii peste cap .
Era 10 dimineața iar eu adormisem în pat lângă Hwa cu gura întredeschisa . Hwa oftă cănd a văzut că eu am adormit in primele 10 minute din "The Fast and the Furious: Tokyo Drift" și a continuat să se uite singură. Orele începeau la 12:30 iar Hwa se îndopa cu popcorn uitându-se la film . Se făcuse ora 12 iar alarma care îmi aduce sechele incepu să răsune în toată casa . Mă ridic în fund și mă frec la ochi apoi ma uit la Hwa care îmi oprise alarma .-Cât e ceasu?...
-Doisprezece și un minut . Hai sus prințeso ! Spune fata cu cearcăne lovindu-mă cu o pernă .
-Ya!! Iau perna si o lovesc înapoi apoi mă dau jos și fug spre baie.
Dacă nu ești gata în 10 minute vom întârzia!
-Nu ai putut să îmi spui mai devreme?!Ce mă fac cu machiajul?! Spune alergând după mine .________________________________
Alergam cu Hwa până în fața parcării liceului . Acolo Jung ne aștepta sprijinit de mașina lui roșie sport . M-am oprit la jumătatea drumului și i-am făcut semn lui Hwa să fugă spre prințul ei sprijinit de calul său . Fata îmi zâmbi și mă îmbrățișă strâns :
-Ne vedem la prânz ! Spune fata și fuge spre Jung . Îi sare în brațe lipindu-și buzele roși de obrazul său lasându-i o urmă pe obraz . Băiatul rămane șocat de acțiunea fetei uitându-se cu ochii mari spre ea iar apoi își muta privirea spre mine . Ma uit la acesta zâmbind făcându-i cu mâna apoi mă grăbesc spre intrarea din liceu .__________________________
Domnul Kim vorbea cât timp ticăitul ceasului îl acompania . Iar eu îmi închid și deschid ochii încetul cu încetul . Nu mai aveam mult până să îmi cadă capul pe bancă și să adorm . După 20 de minute bune eu dormeam cu gura întredeschisa și cu capul pe bancă . Clopoțelul de pe hol umple cu plăcere un zângâit enervant iar la auzul acestuia îmi ridic capul și mă uit nedumerită prin jur . "Am scăpat?" Mă intreb în gând . Văd că toți se ridică și fug spre ieșire . Mă uit la tabla umplută iar apoi la ceas .
-Cât am pierdut?!...
Spun în șoaptă . Domnul Kim trece pe langa mine spunând pe un ton rece :
-Sper că ști că ne vedem la detenție, nu?
Rostește cuvintele repede și iese din sala . Îmi dau cu capul de bancă oftând crezând că sunt singură in sală însă aud lângă mine ceva aterizând pe masă cu putere . Îmi ridic capul apoi văd un caiet roșu cu scris mare "Matematică" . "Ce naiba?.." Îmi ridic capul mai sus și atunci îl observ pe roșcat .
-Taeyong ?....
-Îl vreau înapoi după antrenamente...
Spune cu o față normală iar apoi se îndreaptă spre ieșire . Iau caietul în mâna apoi mă uit în urma acestuia .Băiatul se oprește in fața ușii apoi îsi întoarce capul spre mine privindu-mă în ochii . Linia perfectă a maxilarului iese perfect în evidență . Liniștea din clasă și dintre noi 2 creează o atmostferă stânjenitoare însă ochii noștri făceau semne oarbe unui altuia . Pleacă din clasă trântind ușa după el iar eu rămân singura în clasă privind caietul de pe masă .
CITEȘTI
𝐂𝐎𝐋𝐃 𝐀𝐒 𝐈𝐂𝐄 // Taeyong
FanfictionNam-kyung ca semnificația numelui ei este mai retrasă...o fată rece și tăcută de obicei.. uneori chiar rea și poate prea directă. Ajunge la o facultate alături de prietenii ei 𝙆𝙞𝙢 𝙟𝙪𝙣𝙜 𝙬𝙤𝙤 și 𝙃𝙬𝙖-𝙔𝙤𝙪𝙣𝙜 ...Aceasta îl întâlnește p...