Evet. Yine berbat bir sabah. Kulağımın zarını derinden etkileyen berbat alarmım çalıyordu. Gözümü araladım ve yerde olan telefonumu aramaya başladım. Alarmı kapatıp uykusuzluktan çökmüş bedenimi kontrol etmeyi başarıp yüzümü yıkamaya gittim. Biraz daha açılmıştı uykum. Üstümü giyinmek üzere tekrar odama geldim ve aynanın karşısında kendime baktım. Boynumun sağ tarafinda garip bir iz olduğunu farkettim. Dokundum ve bi anda kendimi trenin üstünden geçtiği alt geçitte buldum. Nasıl olmuştu. Ama tuhaf bişeyler vardı. Üstümde pijamalarım olduğu halde kimse bana bakmıyordu. Alt geçitten koşar adımlarla çıktım. Sağ tarafıma döndüm ve kendimi gördüm. Yerde yatıyordum ve yara izinin olduğu yeri tutuyordum. Yatan bedenimin yanında ise birisi vardi. Tanıdık gelen birisi. Birşeyler söylüyordu ama anlayamıyordum. Arkamdan bir ses duydum ve hızla döndüm. Hızla giden bir kamyonun bana çarpmasıyla odama geri dönmüstüm. Yerdeydim. Bunun bir rüya olabilme ihtimalini düşündüm. Hemen kalkıp aynaya tekrar baktim ve yara izinin kaybolduğunu gördüm. Peki ya az öncekiler neydi ? Hayal gücümün bana bir oyunumuydu ? Hayır. Hiçbir hayal bu kadar gerçekçi ve aynı zamanda mantıksız olamazdı. Okula gidemezdim. Ama anneme şizofrenik şeyler gördüğümü de söyleyemezdim. Sanırsam gitmek zorundaydım. Okulumu sevmiyordum. Eskiye nazaran daha kalitesiz öğrenciler gelmeye başlamıştı artık. Özel bir okula gitme teklifini asla geri çevirmezdim. Özel okulların sınavına girebilirdim ancak pek parlak bir öğrenci olduğum söylenemezdi. Okula adım atar atmaz "Hey Matt !" Seslenişiyle irkildim. Bağıran Ashley 'di. Ashley boyu benden biraz uzun , zayıf , gözlüklü ve kıvırcık saçlıydı. Okulda yakın gördüğüm arkadaşlarımdan birisiydi. Elini boynuma attı sınıfa çıktık. Sınıfa adım atar atmaz bu sabah gördüğüm yara izinin olduğu yer bıçaklanırcasına yanmaya başladı. Anlık olarak acımış olmasına rağmen beni bağırtmaya yetmişti. Herkes bana baktı ve Ashley iyi olup olmadığımı sordu. "Hiçbişey. Sadece ayağımı vurdum." Dedim ve sırama oturdum. Sıra arkadaşım Jason'la göz göze geldim ve bana "Herşey yolundamı ?" Dedi. "Evet sadece ayağımı vurdum" derken yara izinin yeniden çıkmış olma ihtimalina karşı boynumu sakladım. Dokunmaya korkuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mühür
Science FictionSabah kalktığınızda boynunuzda garip bir yara izi görseydiniz ve bunun parapsikolojik bir güç olduğunu öğrenseydiniz ne yapardınız ? Beş büyük mühür ve Matt'in ölümle yaşam arasinda verdiği büyük mücadele. Ya güçlenirsin , ya da ölürsün.