BÜYÜK ACI

39 4 2
                                    

Günlerden salı günü, İstanbul üzerindeki bazı mafyaların birbirlerine kaçak silah veya uyuşturucu gibi yasal olmayan ürün alışverişleri yaptığı gün...

Yaklaşık elli yaşlarında olan koyu kahverengi saçları iyice beyazlamaya başlamış olan koyu yeşil gözlü emniyet müdürü elini sinirle masaya vurarak :

- bana bak Murat Komiser bu sefer başarısızlık istemiyorum Nedim ve adamlarını bu kez yakalayacaksınız anlaşıldı'mı?!

diyerek karşısında duran Murat Yıkılmaz adlı Organize şubenin Baş Komiserine , Nedim denen silah kaçakçılığı işi yapan mafya babasını suç üstü yakalamasını söyledi , Nedim İstanbul'un bilinen mafyalarından'dır , adam işini büyük bir titizlikle yaptığı için polisler kaç defa onun mekanına baskın yapmalarına rağmen onu suç üstü yakalayamamışlardır , Murat Komiserde kaç defa ekibiyle birlikte Nedime baskın yapmasına rağmen o da diğer ekipler gibi Nedimi suç üstü yakalayamamıştır. Ama bu gün diğer günlerden farklı bir gün çünkü bugün salı günü yani İstanbul'da ki mafyaların yasal olmayan ürünleri birbirlerine sattıkları gün . Bu salı günü sadece üç ayda bir denk gelen bir gün , Nedim ise bu salı günlerinde mal satışlarını gemilerde yapardı, bu salı günü, Nedimin gemisi ile limana geleceği, emniyet tarafından öğrenildi ve Nedimi suç üstü kaçak silahlarla beraber gemide basmak için her zamanki gibi Murat Komiser görevlendirildi...

- Hiç kuşkunuz olmasın amirim bu sefer her şey farklı olacak Nedimi yakalamak için bugün büyük fırsatımız olacak çünkü, mal satışı gemide olacağı için biz baskın yaptığımızda malları toplayıp kaçabilecekleri bir yer yok . Eğer depo gibi kapalı bir yerde olsalardı belki silahları saklayabilecek bir yer bulabilirlerdi ama değiller bu yüzden bu gün başaracağımızı hissediyorum amirim...

- Peki Murat Komiser sana güveniyorum inşallah bu sefer beni hayal kırıklığına uğratmazsın.

- Merak etmeyin amirim hayal kırıklığına uğramayacaksınız.

Saat 22:30 'du Nedimin silahlarla dolu gemi ile limana geleceği saat 00:00 idi. Murat Komiser bütün ekibi topladı ve onlara son derece ciddi bir yüz ifadesi ile baktı.

- Unutmayın bu gece kaç kere denememize rağmen yakalayamadığımız mafya babası Nedimin gemisine baskın yapacağız o yüzden bugün herkesin çok dikkatli ve hızlı olmasını istiyorum. Gözünüzden hiçbir olayı kaçırmayacaksınız. Anlaşıldı 'mı?

Tüm ekip hep bir ağızdan ciddi bir tavırla :

- Anlaşıldı komiserim! 

Yaklaşık bir saat sonra Murat Komiser ve ekibi polis arabalarına binip geminin geleceği limana vardılar.

Murat Komiser kolundaki saate bakarak : 

- Saat 23:50 gemi birazdan burada olur, şuradaki konteynerlerin arkasına saklanalım, geldikleri zaman bizi görürlerse eğer hemen gemiyi döndürüp gidebilirler o yüzden limana demir attıkları zamanı bekleyeceğiz bizi görseler bile demir attıkları için hemen hareket edemezler.

Gemi on dakika sonra limana varmıştı. Kaptan geminin halatını limandaki demire bağladıktan sonra tekrar içeri girdi , ve gemiden siyah takım elbiseli iki adam çıktı bunlar Nedimin adamlarıydı gemiye girmeye çalışan biri olur diye limana çıkıp geminin önünde beklemeye başladılar. 

Murat Komiser konteynerlerin kenarından gizlice gemide olup biteni izliyordu, ekibine dönerek :

- Birazdan operasyona başlayacağız zamanı geldiğinde söyleyeceğim ve hemen içeri gireceksiniz.

- Tamam komiserim.

Üç dakika sonra Murat komiser ekibine :

- Hadi, şimdi başlıyoruz!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 24, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafya KardeşlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin