0.6

948 40 3
                                    

✨✨

~

Jungkook:

Yüzüme gelen sıcak hava ile gözlerimi yavaşça araladım. Görüntü karşısında gülümsememek elimde değildi. Taehyung'un nefesi yüzüme vuruyordu ve kolları beni sarmıştı. Dudakları da büzülmüştü. Elimin tekini kurtardım ve yüzünü sevmeye başladım.

"Çok güzelsin hyung~" fısıldayarak elimi şakaklarından çenesine doğru indirdim.

Duvardaki saate baktığımda saat 10.13tü. Yaklaşıp dudaklarına sulu bir öpücük bıraktığımda kıpırdandı. Bu hareketine gülümseyip alt dudağını emdim.

"Imhh~ Jungkook-ah~"

"Günaydın hyungiem. Bugün dışarı çıkalım mı?" gözlerini kırpıştırdı ve bana baktı. Gülümsedi.

"Stüdyo kaydı almalıyım."

"O bugün müydü?"

"Evet bebeğim." gülümsedim. Ondan böyle şeyler duymak çok hoşuma gidiyordu. Başımı göğsüne sürterek yüzümü sakladım.

"Biraz daha uyuyalım o zaman." kıkırdadı.

"Neden kızardın?"

"Hayır hyung kızarmadım." bu sefer gülmüştü.

"Hayır Kookie kızardın~"

"Hyung~" yüzümü tamamen göğsüne gömmüştüm. Hırıltılı kahkahalarının arasından konuştu.

"Bebeğim~"

"Hyung ya!"

"Hadi kalk bir şeyler yiyelim. Kayıt aldıktan sonra bakarız."

"Çıkar mıyız yani?"

"Bana çıkma teklifi mi ediyorsun?"

"Yah!" dediğimde kıkırdadı ve dudağımın altındaki beni öptü.

"Çıkarız." göz kırptı ve üzerindeki yorganı atarak yataktan kalktı. Önce gerindi ve kollarını biraz hareket ettirdi. Sonra da banyoya girdi. Çıktığında ise gözleri beni bulmuştu.

"Sen hala yatakta mısın?"

"Ben yatıcam." Tek kaşını kaldırıp baktı.

"Neden? Neyin var?"

"Hiç.. hiçbir şeyim yok hyung. Yatıcam. Uykumu alamadım."  yanıma yaklaştı ve oturdu. Sırtımı yatak başlığına dayamıştım. Dudaklarını alnıma bastırdı.

"Senin biraz ateşin mi var?"

"Hayır."

"Neden vücudun sıcak?" omuz silktiğimde elini yorganın içine soktu ve erkekliğimi kavradı.

"Yine neden tahrik oldunuz Jungkook bey?"

"Hiçbir şeyden. Hyung gider misin lütfen ben halledebilirim." Kaşlarını önce şaşkınlıkla kaldırdı ve sonra çattı.

"Dünkü söylediklerimden dolayı diyorsan eğer Jung-"

"Hayır hyung. Kendim halledebilirim, eğer elini orda tutmaya devam edersen halledemeyebilirimde.."

Bir süre durdu tam çekmeyecek misin diyeceğim anda dudaklarıma kapandı dudakları. Başta yumuşakça öpüyordu ama sonra sertleşti.

"Imhh. Hyung-" onu durdurmaya çalıştığımda kalçalarımdan tutarak beni aşağı çekti ve sırtımın yasladığım başlıktan, yatağa inmesini sağladı. Yutkunduğumda dudakları çenemden kayarak boynuma geldi.

Ineffable / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin